Als ze de kansen eens afmaken wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef S-Two het volgende:
Donderdag verwacht ik eigenlijk wel minstens 4 goals.
Ja, laten we vooral denken dat we overal 4 keer gaan scorenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef S-Two het volgende:
Hij zegt niet dat Ajax alle goals gaat maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral denken dat we overal 4 keer gaan scoren
Minstensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef S-Two het volgende:
Hou wel van provoceren van de tegenstander, PyThje!quote:
ik weet ook niet waar die jongen uithangtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Trancelocator is met pensioen denk ik.
Zal morgen wel druk zijn in de Arena jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:50 schreef -Schorpioen- het volgende:
Voor het stadion overzicht: Ik heb een seizoenskaart voor 413 (maar zit ook vaak op zuid 1e ring).
Ben erg benieuwd morgen, zou inderdaad minimaal een nulletje of 5 moeten worden.
hadden jullie maar zo'n TT hequote:
ohja sorryquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou vergis je niet in de naamsbekendheid van den bosch in het buitenlland hoor
Eagles?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Tussenstand in het liverpool topic:
Ajax: 7
Feyenoord: 3
PSV: 3
Go Ahead Eagles: 1
Hehe.....nog niet helemaal gewend aan die donderdag...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Zal morgen wel druk zijn in de Arena ja![]()
psv telt niet, die hadden ze al helemaal niet genoemd als ze niet bij hun in de poule zouden zittenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:01 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
nou vooruit dan
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=15786
VI.nlquote:Mitea keert terug en 'voetbalt voor het eerst'
31/10/2006 8 :47
Nicolae Mitea keerde maandag terug op het veld tijdens een competitieduel van Jong Ajax. De Roemeense international speelde 56 minuten mee tijdens het 4-4 gelijkspel tegen FC Twente.
Mitea kampte met een hamstringblessure. Dit seizoen kwam de 21-jarige aanvaller nog niet aan spelen toe. Voor het laatst kwam hij op 23 april in actie, tijdens de play-offs van afgelopen seizoen. 'Ik kon duidelijk merken dat ik er lang uit ben geweest', vertelde Mitea tegen ELF. 'Het leek vanavond wel of ik voor het eerst voetbalde.'
Vorig seizoen speelde Mitea slechts twee keer namens Ajax. Eén keer in de competitie tegen AZ en één keer in de play-offs tegen Feyenoord (4-2 winst Ajax in De Kuip). In dat laatste duel scoorde de Roemeen, die als invaller in het veld was gekomen.
quote:Ajax are always the first to spring to mind but at the moment PSV are the best.
Op dit moment kun je dat zeggen ja, maar daar komt binnenkort hopelijk verandering in . . .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje selectieve telling. Zie PSV al 4 keer genoemd.
Deze heeft gelijk:
[..]
![]()
Geweldige quote!quote:Ajax, Feyenoord and PSV are the dutch clubs that spring to mind, since they are the biggest and most succesful.
Seems that Dutch football is in one of those transistional periods at the moment, when the teams aren't so strong and it appears to be in decline - and just when your back is turned they produce about 20 world superstars from the Dutch conveyer belt and one of the teams goes and wins the European Cup.
First club that comes to mind. Stem gaat dus naar Ajax, telling klopt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Beetje selectieve telling. Zie PSV al 4 keer genoemd.
Deze heeft gelijk:
[..]
![]()
Dan heeft ajax er maar 6 cheater.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:13 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
First club that comes to mind. Stem gaat dus naar Ajax, telling klopt.
Ik ben er voorstander van, in het kader van objectieve onderzoeken, om ook een zuid amerikaans forum op te zoeken en dezelfde vraag te stellenquote:
Dat moet PyThje dan maar doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben er voorstander van, in het kader van objectieve onderzoeken, om ook een zuid amerikaans forum op te zoeken en dezelfde vraag te stellen
Geen idee, had daar slechts 1 lokale zender in het hotel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wordt de Eredivisie etc. daar ook uitgezonden eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |