Uiteraard.quote:
quote:Five days, 3 hours, 11 minutes and 46 seconds. 76 cigarettes not smoked, saving ¤ 10,68. Life saved: 6 hours, 20 minutes.
quote:
quote:Two weeks, six days, 1 hour, 11 minutes and 5 seconds. 400 cigarettes not smoked, saving ¤ 63,31. Life saved: 1 day, 9 hours, 20 minutes.
Ik heb ook al een vrij zware kater vandaagquote:Op zondag 12 november 2006 14:46 schreef kless het volgende:
het maakt niet uit of je rookt of niet, na een avondje vlink stappen is mn strot alsnog verrot en heb meer kater gevoel (maar zat zal wel van het snellere zuipen komen?)
Ik zuip ook wel wat meer idd sinds ik niet meer rook, maar het is vooral het tempo waarin ik drink denk ik.quote:Op zondag 12 november 2006 15:01 schreef MaJo het volgende:
Je hoort juist een mindere kater te hebben als je niet meer rookt. Maar als je inderdaad meer gaat zuipen dan gaat die vlieger niet op nee
"wel wat" is een understatement. avondje stappen valt opeens veel duurder uitquote:Op zondag 12 november 2006 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zuip ook wel wat meer idd sinds ik niet meer rook, maar het is vooral het tempo waarin ik drink denk ik.
't gaat wel wat harder dan eerst
Wat dat betreft bespaar je ook niet echt door het niet rokenquote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef kless het volgende:
[..]
"wel wat" is een understatement. avondje stappen valt opeens veel duurder uit
anders kost een avondje 20 à 30¤ en nu moet je verdomme nog een keer pinnen om nog even de pitza/sharma bakker te bezoeken.(nee dat komt niet door stoppen met roken, vreten deed ik eerder ook al na het stappen.) atm zou ik zeggen dat ik niet 50 ¤ per maand bespaar maar eerder 50 ¤ meer uit geeft.(wat niet goed kan blijven gaan)quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat dat betreft bespaar je ook niet echt door het niet roken
Niet dat dat de insteek was van mijn stoppoging, maar die silkquit meter stelt het wel rooskleuriger voor dan het is
Dat geld gaat toch wel op
Maar!quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat dat betreft bespaar je ook niet echt door het niet roken
Niet dat dat de insteek was van mijn stoppoging, maar die silkquit meter stelt het wel rooskleuriger voor dan het is
Dat geld gaat toch wel op
Deed ik ook nooit.quote:Op zondag 12 november 2006 22:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik rook sowieso zelden op zondag, dus vandaag was niet echt een uitzondering.
dus?quote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef iamredleader het volgende:6 dagen, maar vanavond zit ik in een Irish pub voor de quiz...
Hou je een serieuze stoppoging?quote:Op maandag 13 november 2006 11:41 schreef KlootMajoor het volgende:
2e dag van geen sigaret
Het gaat wel , denk ik
Al zou ik het he-le-maal niet erg vinden om er 1 op te steken
door omstandigheden kan ik even niet roken ( zit een tijd bij mijn ouders ) al zou ik het wel kunnen doen , maar dan moet ik het sneaky doen...quote:Op maandag 13 november 2006 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hou je een serieuze stoppoging?
Of is het uitgestelde behoeftebevrediging?
Je rookt al 15 jaar stiekem?quote:Op maandag 13 november 2006 12:11 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
door omstandigheden kan ik even niet roken ( zit een tijd bij mijn ouders ) al zou ik het wel kunnen doen , maar dan moet ik het sneaky doen...
Daarnaast ben ik te lui om peuken te kopen, ze zijn dus 2 dagen op
En dat beetje wat ik buiten kom, daar kom ik geen winkels tegen of zitten mn ouders naast me...
ik heb nu 15 jaar roken erop zitten en ze weten het ( nog steeds ) niet en dat wil ik zo houden
Misschien gaat dit wel een stoppoging worden aangezien ik hier nog wel even bij mn ouders zal zitten...
Of ze het weten of niet, ik heb het nog nooit voor hun ogen gedaan, ze zullen het wel geroken hebben ofzo maar toch, het ging mij er altijd om dat ik de daad niet voor hun neus aan het doen was.quote:Op maandag 13 november 2006 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je rookt al 15 jaar stiekem?
En je denkt echt dat ze niks door hebben?!
Profiel zegt 1980 bouwjaar. Dan was je dus 11?
Knap hoor, om het nooit in hun nabijheid te doen. Ik zou dat nooit volgehouden hebben! Maar weten doen ze het toch wel. Dat ruik je. Mijn moeder had me meteen in de smiezen, die heeft toen ook maar gezegd dat ik net zo goed thuis kon roken aangezien ik door het stiekem roken nooit meer thuis wasquote:Op maandag 13 november 2006 12:19 schreef KlootMajoor het volgende:
[..]
Of ze het weten of niet, ik heb het nog nooit voor hun ogen gedaan, ze zullen het wel geroken hebben ofzo maar toch, het ging mij er altijd om dat ik de daad niet voor hun neus aan het doen was.
Vragen die ze toen altijd stelde heb ik met kunst weten te ontwijken.
11 jaar? ik was 12 geloof ik, dus dan zou het 14 jaar zijn, paar maandjes min of minder maakt ook niet uit
Nu zit ik weer even bij ze en ben nu een volle week thuis wegens ziekte, en mn peuken zijn nu op sinds 2 dagen![]()
De peuken die ik had gingen allemaal in vlammen op op het balkon , en das nu op
Haha, wat komt me dat bekend voorquote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Knap hoor, om het nooit in hun nabijheid te doen. Ik zou dat nooit volgehouden hebben! Maar weten doen ze het toch wel. Dat ruik je. Mijn moeder had me meteen in de smiezen, die heeft toen ook maar gezegd dat ik net zo goed thuis kon roken aangezien ik door het stiekem roken nooit meer thuis was![]()
Sterkte in ieder geval met stoppen
quote:Six days, 4 hours, 3 minutes and 6 seconds. 92 cigarettes not smoked, saving ¤ 12,84. Life saved: 7 hours, 40 minutes.
quote:Op maandag 13 november 2006 11:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dus?
Gewoon niet roken
Van 't weekend niet gezopen?
't kan idd knap lastig zijn om niet te roken tijdens het drinken, maar je klinkt echt alsof het is van: nou, vanavond weer roken
quote:Op maandag 13 november 2006 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, ik ga vanavond niet roken. Ik ben heel serieus over stoppen. Het is ook geen "stop-poging", dat klinkt alsof je probeert. Met de nadruk op proberen, want je weet al half dat je ooit opgeeft. Nee, vanavond en ook in de toekomst ga ik niet meer roken. Gewoon, zo.
![]()
in 3 weken jaquote:Op maandag 13 november 2006 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In 3 weken?
Ik kan niet zeggen dat ik meer ben gaan eten. Ik drink wel vrij veel water en koffie/thee.
[..]
That's the spiritquote:Op maandag 13 november 2006 15:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nee, ik ga vanavond niet roken. Ik ben heel serieus over stoppen. Het is ook geen "stop-poging", dat klinkt alsof je probeert. Met de nadruk op proberen, want je weet al half dat je ooit opgeeft. Nee, vanavond en ook in de toekomst ga ik niet meer roken. Gewoon, zo.
![]()
Lekker vooruitzicht dus.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef eer-ik het volgende:
ik heb ook steeds trek
ben 7 kilo aangekomen sinds ik gestopt ben
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
That's the spiritEn hoe is het gegaan?
roken nam de trek weg en je stofwisseling wordt trager.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:36 schreef KlootMajoor het volgende:
Is het bewezen dat je van het stoppen aankomt qua gewicht?
Ik mag het niet hopen, mijn 3e dag vandaag zonder een peuk en ik woog al 104 kg
Als je jezelf die laatste vraag al stelt kan ik je verzekeren dat het hooguit 1,5 dag isquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:31 schreef SvenM het volgende:
Okay, Ik ga ook stopppen, ik ga me pakje shag aan me moeder geven en ik ga gewoon niet meer roken. Ben benieuwd hoe lang ik het vol houd
op een ergere manier dan dat je zin kan hebben in in eten, sex, snoepen of warme thee/koffie/choco?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Raar hoor, ik ben nu bijna (nog anderhalve maand) een jaar gestopt en ineens heb ik de laatste 2 weken weer regelmatig momenten gehad dat ik dacht 'Oeh... nu een sigaretje!'
Na een toets voor m'n studie, sollicitatiegesprek, lekker etentje, heerlijke vrijpartij... Allemaal van die standaard momenten.
Maar goed, uiteraard doe ik het niet. Ik weet nog steeds te goed hoe moeilijk het was en ik weet dat ik nooit een gelegenheids roker zal zijn.
Dus... bijna 11 maanden and counting!
pff, 1 sigaret! geeft toch niet...quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik was zwak.
bah, toch in de pub 1 sigaret gehad
![]()
En ik heb er spijt van!![]()
Neuh, gewoon dat het zo even langs komt... 'Zo... nu even een lekker sigaretje. Oh nee. Niet!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:31 schreef kless het volgende:
[..]
op een ergere manier dan dat je zin kan hebben in in eten, sex, snoepen of warme thee/koffie/choco?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |