Mooiquote:Op donderdag 9 november 2006 15:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zoals die vriend van me al ze: "Jij hoeft niet meer te kiezen tussen de slok van het bier of de hijs van je sigaret, jij kunt gewoon gelijk het glas aan je mond zetten."
Wacht maar, je bent pas 2 dagen op wegquote:Op donderdag 9 november 2006 15:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen last van. Maar je bent lekker op weg.
heb ik ook gemerkt... ik weet niet of ik daar wel beter van wordt...quote:Op donderdag 9 november 2006 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat je zegt: 'je drinkt wel een stuk sneller als je niet tussendoor rookt' ben ik helemaal met je eens
Soort van compensatie `
Ik vraag me ook af wat ongezonder is, roken of meer drinken. En volgens mij is roken ook nog eens goedkoper.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:33 schreef kless het volgende:
[..]
heb ik ook gemerkt... ik weet niet of ik daar wel beter van wordt...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:25 schreef schatje het volgende:
Pupillen (weken)
7 november: Angel_of_Dth
7 november: iamredleader
Maar van roken wordt ik niet dronkenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat ongezonder is, roken of meer drinken. En volgens mij is roken ook nog eens goedkoper.
Ach, ik denk (lees: hoop) dat dat tijdelijk is.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:33 schreef kless het volgende:
[..]
heb ik ook gemerkt... ik weet niet of ik daar wel beter van wordt...
Ben je nog steeds gestopt?quote:Op donderdag 9 november 2006 21:39 schreef kless het volgende:
btw blowen zonder tabak zit daar nicotine in? ( waterpijpje met hasblockje of pijpje met wiet )
of kan ik toch beter spacecake gaan bakken...
*ik hoop dan een avondje minder hard te zuipen maar dan slappe kommedies te kijken met vriendjes en heleboel thee, suiker, snoep en een paar netten met manderijntjes
ik wel... jij dan?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:37 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
Ben je nog steeds gestopt?
ik rook nog, en zal me na deze passage dan ook niet meer in dit topic laten zienquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:28 schreef kless het volgende:
[..]
ik wel... jij dan?
jij bent amper begonnen. kap nu voor dat je er geestelijk ook aan hangt voor vele jaaren
lichamelijke afhankelijkheid is zo gepiept.
Mag ik vragen hoe lang je al rookt en in welke frequentie?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:56 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
ik rook nog, en zal me na deze passage dan ook niet meer in dit topic laten zienWel moet ik zeggen dat ik door jou tot nu toe geslaagde poging tot stoppen ben geinspireerd om ook maar te gaan stoppen met die onzin. Op termijn dan
Eerst even wennen aan het idee en de uitdaging zeg maar. Ik zie jullie wel weer in deel 40 van dit topic
![]()
quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Welja. Stelt niks voor, dat stoppen.
Komt nog welquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef iamredleader het volgende:dikke 3 dagen, en helemaal geen behoefte
Zomer 2004 ben ik echt begonnen met roken, een pakje sigaretten per dag. Tegenwoordig rook ik ook shag, uit financieel oogpunt, met een pakje shag doe ik drie dagen gemiddeld.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang je al rookt en in welke frequentie?
A, daar zou ik niet teveel mee pimpen hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:23 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
Zomer 2004 ben ik echt begonnen met roken, een pakje sigaretten per dag. Tegenwoordig rook ik shag, uit financieel oogpunt, met een pakje shag doe ik drie dagen gemiddeld.
natuurlijk zijn er uitzonderingen en kan ik op avondjes stappen in 5 uurtjes tijd ook wel een pakje leeg krijgen
ik ben dus in tegenstellig tot de meeste rokers erg laat begonnen met roken (op mn 21ste)
het was ook niet bedoeld om mee te pimpen meer om mijn rookgedrag eerlijk in kaart te brengenquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
A, daar zou ik niet teveel mee pimpen hoor
Maar waarom op je 21e nog beginnen?
Maandagavond word zwaar. Dan zit ik van pakweg 19:00 tot na 23:00 in een Irish Pub mee te doen aan een quiz-avond, en zo'n beetje iedereen in m'n team rookt. Shit.quote:
Eensch.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Welja. Stelt niks voor, dat stoppen.
Gelukkig hebben ze in een pub vaak genoeg afleiding...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maandagavond word zwaar. Dan zit ik van pakweg 19:00 tot na 23:00 in een Irish Pub mee te doen aan een quiz-avond, en zo'n beetje iedereen in m'n team rookt. Shit.
Bierquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:54 schreef kless het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze in een pub vaak genoeg afleiding...
quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:58 schreef MaJo het volgende:
Donderdag en gisteren goed wezen stappen en totaal geen behoefte gehad aan een sigaret![]()
Wel veel te veel gedronken
Klopt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die kunnen zuipen en geen behoefte hebben aan roken zijn helden.
Ik ben een heldquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die kunnen zuipen en geen behoefte hebben aan roken zijn helden. Hoewel ik ze niet allemaal geloof als ze dat zeggen
Vanavond maar even niet de kroeg in
En volgende week donderdag en zaterdag, en de week daarop op vrijdag en zaterdagquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goedzo, meid, maar maandag wordt ook afzien...
we zullen je missen!
4 dagen 6 uur!
![]()
De kroeg is inderdaad moeilijkerquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:43 schreef Natha- het volgende:
MaJo> ik heb precies t zelfde, gewoon uitzetten. Alleen de kroeg, die is tricky, gelukkig had ik gisteren mijn vriendje mee, die ook 2,5 maand geleden is gestopt, anders was t misschien misgegaan, ik wilde wel heel graag een peuk. Voor t eerst in 9 dagen, raar he?
En? Is het gelukt?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, ik ga vanavond weer gewoon in de kroeg staan en niet roken. Ik merk of ik het tot het einde van de avond vol houd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |