6 per dagquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef DarkElf het volgende:
van alle sigaretten die ik mis, mis ik het meest de "na het eten koffie" sigaret, de "gezellig aan de wijn " sigaret en de "na de seks" sigaret
zeker wel, het is ook niet missen missen bij mij maar meer een soort: stilstaan bij wat ik anders gedaan zou hebben ofzo..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:50 schreef Jumparound het volgende:
ik mis ze eigelijk allemaal juist omdat het een gewoonte is / was geworden...
maar aan de andere kant mis ik ze ook niet...![]()
ik liep zondag nog 90 minuten lang heen en weer te rennen over het veld, en na de wedstrijd kon ik nog gewoon lopen.... dus het heeft zeker wel voordelen!
Bij mij staat de laatste echt op nummer 1.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:47 schreef DarkElf het volgende:
van alle sigaretten die ik mis, mis ik het meest de "Na-het-eten" sigaret, de "Gezellig-aan-de-wijn " sigaret en de "Na-de-seks" sigaret
ja lekker he?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bij mij staat de laatste echt op nummer 1.
jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zo lekker nagenietend liggen staren met een sigaretje erbij.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh, maar goed, gelijk als een blok in slaap vallen heeft ook wel wat hoor!![]()
ook lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, roken na de seks is echt nasty
Ik mis het meest de in het restaurant, na het hoofdgerecht-peuk
Neeeee bahquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ook lekker
nasty?nee joh, ultiem ontspannend na de inspanning
Oh ja tuurlijk dan is het niet lekker nee, ik bedoelde idd ook als je allebei rookt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeeee bah
Is alleen lekker als je allebei rooktVoor niet-rokende vriendjes was het in het verleden een redelijke dooddoener
Whehehehe!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:21 schreef Natha- het volgende:
Oeh, de decadente "tijdens-de-sex" peuk. Dat je daar zo ligt met een lekker wijntje en een sigaret terwijl...nouja, dat![]()
En je was nog zo overtuigdquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik was zwak.
bah, toch in de pub 1 sigaret gehad
![]()
En ik heb er spijt van!![]()
Dat hoeft niet per se hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je jezelf die laatste vraag al stelt kan ik je verzekeren dat het hooguit 1,5 dag is
Half rokenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:45 schreef Sebasser het volgende:
Hm, kut.
Vandaag een Nieuwe malboro wide aangeboden gekregen..
Ik was te benieuwd..
Anyway, half gestopt, en half weer begonnen dus..
(Max 2 tot 3 per dag..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |