Ja, erg vreemd. Klotedag, want dan zit ik meestal in de kroeg.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:33 schreef AnnaStesia het volgende:
He??Morgen weer house??
Dan zenden ze morgen tenminste nog iets uit wat kijkcijfers trekt, dus...quote:Op donderdag 2 november 2006 22:59 schreef boneyard het volgende:
ik las ergens dat ze dan bedankt programma gingen inkorten van 2 uur naar 1 uur, dus dan is er ruimte over, blijkbaar voor house dus.
volgens mij is de verandering redelijk laat gemaakt, dus gidsen en kranten kunnen nog wel eens de verkeerde informatie hebben. ik zou er vanuit gaan dat het wel gewoon uitgezonden wordt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:06 schreef avotar het volgende:
volgens de krant deze morgen kwam house niet hooor..
Neen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:27 schreef jellyrose het volgende:
of mag je hier spoileren?
Okay, ik zeg niksquote:
onduidelijk, zoals al gezegd komt het vermoedelijk vanwege het inkorten van het programma "Je wordt bedankt!". maar wat ze daar volgende week mee doen is onbekend.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:30 schreef PsyCha het volgende:
Jeej vanavond weer een aflevering. Is dat alleen deze week of elke week zo?
Is dat een andere afl ? volgens mij wel.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:59 schreef Lief-visje het volgende:
Vanavond nog een keer !!
heb je gister ook geen house gekeken, dan? De aankondiging dat het vandaag zou zijn, was direct na de aflevering van gister...quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat een idioterie!!![]()
Zelfs tvgids.nl wist van niks! Heb ik een aflevering gemist
![]()
Nou ja, dan maar downloaden.
juist... sydney...quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:32 schreef purplerose het volgende:
Lekker ventje toch de jonge Dr. ChaseKen hem nog van neighbours waar die jaren in heb gezeten en wist wel dat het een lekkerding zou gaan worden
De vent die Dr. Chase senior speelt is voor de meeste mensen bekend van "the pretender"
Was een goeie aflevering trouwens vanavond
Wij hadden hetzelfde probleemquote:Op maandag 6 november 2006 03:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Godver, omdat 'je wordt bedankt' uitgelopen was heb ik het einde van House gemist.. ARHGDan maar de dvd seizoen 1 gaan kopen..
Iemand die pas aan het einde van het seizoen komt opdraven, maar dan wel een lid wordt van de vaste staf van het ziekenhuis.quote:Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trouwens, wie is dat vrouwtje helemaal rechts op de foto in OP?
Download ook even voor ons (= XcUZ_Me en ondergetekende)?quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat een idioterie!!![]()
Zelfs tvgids.nl wist van niks! Heb ik een aflevering gemist
![]()
Nou ja, dan maar downloaden.
me2quote:Op maandag 6 november 2006 16:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Download ook even voor ons (= XcUZ_Me en ondergetekende)?![]()
Het is me al vaker opgevallen dat juist SBS6 een puinhoop maakt van de programmering.quote:Op maandag 6 november 2006 13:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja maar is toch stom.. k bedoel.. je wordt bedankt is volgens mij toch echt geen LIVE programma.. dan moeten die idioten van SBS toch ook wel zien dat het uit gaat lopen op de huige programmering..
Op txt van sbs stond ook nog gewoon dezelfde start-eindtijd van House.. baal er wel van, want het was een verdomd spannende aflevering
Tja, je moet toch wat. Ik denk dat als het op dezelfde manier gedaan was als in ER of zo, het dan lang niet zo leuk was geweest.quote:Op maandag 6 november 2006 19:09 schreef MaartenGrendel het volgende:
Leuke serie, hoewel de symptomen van de patienten en de manieren waarop House en zijn team een behandeling vinden soms wel erg vergezocht zijn.
hoezo op nu ook op vrijdag?quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Voortaan House op donderdag EN vrijdag..
Hoe relaxed!!
Nu maar hopen dat de programmering op vrijdags blijft kloppen!
Inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 21:04 schreef boneyard het volgende:
handig om zo'n plaatje dan voor de op te kiezen.
Leuk leuk leuk leuk !!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wat tijd willen gaan inhalen om alle 3 seizoenen uit te kunnen zenden
onzin, het is vermoedelijk net zoals vorige week dat een andere programma niet meer 2 uur duurt maar 1 uur, en dat vullen ze dus op met house, permanent blijkbaar. wat maakt het sbs nou uit hoever ze van amerika zitten, zolang ze er maar niet te dicht bij komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik denk dat ze wat tijd willen gaan inhalen om alle 3 seizoenen uit te kunnen zenden
Zo relax ff zeg, ik zeg toch.. IK DENK!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:58 schreef boneyard het volgende:
[..]
onzin, het is vermoedelijk net zoals vorige week dat een andere programma niet meer 2 uur duurt maar 1 uur, en dat vullen ze dus op met house, permanent blijkbaar. wat maakt het sbs nou uit hoever ze van amerika zitten, zolang ze er maar niet te dicht bij komen.
De friendsbox gaat straks ook mee naar mijn vakantiewoning en op een regenachtig weekend ga ik zoveel mogelijk afleveringen bekijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Toen al briljant: http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA (Hugh Laurie in Friends, beetje zacht geluid)
Het is donderdag en vrijdag.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Goede serie. Maar ik heb gezien dat er 1 weg moet?
Is dit nou elke dag? Of is het elke week?
Elke dag, daar heb ik helemaal geen tijd voor
Haha, ook "Jeeves and Wooster" staat er op (samen met Stephen Fry). Dat is lang geleden (direct na BlackAdder):quote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef Isabeau het volgende:
Toen al briljant: http://www.youtube.com/watch?v=sXNd99IhdmA (Hugh Laurie in Friends, beetje zacht geluid)
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat denken jullie trouwens.. gaat het wat worden tussen Cameron en House?
Het is niet het meest fijne mannetje nee.. magoed.. zorgt wel voor een leuke sfeer..quote:
Bizar toch dat elke rijke vent in de VS zomaar een ziekenhuis kan kopen en er winst mee kan proberen te maken....quote:
Ik vond Chase zo cutequote:
Medical Doctor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:22 schreef E.T. het volgende:
ik zag gister ook een trailer waarin ze zeiden 'morgen'. Maar dat was de trailer van de aflevering van gister.
Ik vraag me trouwens de hele tijd af waar "M.D" voor staat
ik vond dat te voor de hand liggendquote:
Er zijn ook niet medische doctors. Die weten amper hoe je een pleister moet plakken. Daarvan willen ze zich blijkbaar toch onderscheiden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik vond dat te voor de hand liggend
tot nader nieuws wel lijkt me.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Komt House nu in het vervolg altijd op vrijdagavond?
Vergis jij je niet? Ik heb geen trailer gezien tijdens de reclamesquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:01 schreef Lief-visje het volgende:
Er werd tijdens de reclame gemeld dat er vandaag nog een aflevering zou komen dat betekend dus 3 op een rij !
Maar ik kan er niks over vinden op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |