ze staan 1e in de zwitserse competitie, maar dat stelt niet veel voor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zijn de grasshoppers dan niks meer?
Heerenveen, 18:45.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef koningdavid het volgende:
18.30 al? Welke wedstrijd komt er tegelijkertijd bij de NOS?
Ze hadden in 96 wel met 0-1 van Ajax gewonnenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:31 schreef JoleX het volgende:
[..]
ze staan 1e in de zwitserse competitie, maar dat stelt niet veel voor.
Erg leeg inderdaad. Het is wel erg vroeg, dus misschien levert die vroege tijd problemen op met mensen die pas 5 uur van hun werk af komen.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:00 schreef venomsnake het volgende:
Zit haast geen kip in het stadion..![]()
Ik was even stiekum heerenveen aan het kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef venomsnake het volgende:
Fuk, doelpunt gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
AZ speelt niet dominant. Ik heb het idee dat ze het allemaal koud hebben ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 19:52 schreef maril het volgende:
Wat lees ik allemaal gaat het hietr niet goed? ik kijk Heerenveen
Ik vond ze goeie balcontrole hebben, en ze jaagden heel goed door.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:57 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ gewoon hun normale vorm heeft (dus nog niet eens zoals tegen Utrecht) moeten ze er al makkelijk van kunnen winnen. Zo goed zijn die Grasshoppers ook weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Je had al 2x gezegd dat je dacht dat ze het koud hadden.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ speelt niet dominant. Ik heb het idee dat ze het allemaal koud hebben ofzo
met perenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:17 schreef Me_Wesley het volgende:
kut.
Mik je tv eens uit het raam.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ik niet kijkt maakt AZ goals en als ik wel kijk dan Grashopper
ah gelukkig zijn er maar drie AZ-verdedigers opgeroepen voor Oranjequote:
Ehm nee, maar dan wint AZ wellicht wel als jij niet meer kan kijkenquote:Op donderdag 2 november 2006 20:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vang jij hem dan met je hoofd op ?![]()
Heb ik dus ookquote:Op donderdag 2 november 2006 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ik niet kijkt maakt AZ goals en als ik wel kijk dan Grashopper
of gewoon de 2-4 maken.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een kwartier volhouden nu.
Ik knijp de billen nog even samen...quote:Op donderdag 2 november 2006 20:40 schreef Againzender het volgende:
2-4 hangt in de lucht zou je zeggen
ik wil ook niet zeggen dat het katinhetbakkie isquote:Op donderdag 2 november 2006 20:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik knijp de billen nog even samen...
Nou, dat uitvak hierboven daar staat toch wel een kluitje mensen. Ik schat 150-200.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:59 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel man was er mee dan?
Das waar, hoewel bij die 2-2 Sinouh bij de benen dicht waarschijnlijk op een andere manier gepasseerd was. Het was immers 1 op 1, de keeper is dan sowieso vaak de lul. Alleen vind men dat door de benen gepoort worden "erger" is dan de bal langs je als je de benen dicht hebt en je minder breed staat. In de eerste plaats was inderdaad de verdediging gewoon niet goed. Op zich vond ik het in ieder geval goed van Sinouh dat hij coacht, of het nou goed of slecht is, maar hij laat zich meer horen dan Didu.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, eerste helft AZ was echt zo matig, echt nog nooit zo slecht gezien.
De 1-0 was Steinsson's fout. Hij liet zijn mannetje lopen en ging erachteraan toen het te laat was. Sinouh had hem ook moeten hebben bij de eerste paal.
De 2-2 was ook een verdedigingsfout van dacht ik Opdam, maar ook het middenveld stond niet goed. Tja, en Sinouh was gepoort.
En jaaaaaaaaaaaaaaaaaa AZ door naar de volgende ronde
Ah, aangezien De Zeeuw begon over hoeveel mensen er wel niet mee waren gereisd...quote:Op donderdag 2 november 2006 21:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dat uitvak hierboven daar staat toch wel een kluitje mensen. Ik schat 150-200.
Dus de nr. 1 van Zwitserland en de destijds nr 3 van Portugal zijn matig?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ heeft tot dusver matige tegenstanders gehad, ik ben wel eens benieuwd of ze wat tegenstand kunnen bieden tegen de Uefa cup winnaar van vorig jaar.
Ook Kayserispor was niet mis, we wonnen wel maar ik vond die ploeg best wel goed, hoewel die vaak op het einde qua conditie wat minder waren. Die ploeg had zeker wel kunnen winnen van Feyenoord en Heerenveen, en Ajax had ook tegen die ploeg er zomaar uit kunnen vliegen.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ heeft tot dusver matige tegenstanders gehad, ik ben wel eens benieuwd of ze wat tegenstand kunnen bieden tegen de Uefa cup winnaar van vorig jaar.
Ik vond het eigenlijk wel prima dat het niet goed liep. Liever nu alvast een keer meemaken hoe het is om je spel niet te kunnen maken en toch de motivatie houden en terugkomen dan nu alles glorieus winnen, om vervolgens in de knock-out fase bij de eerste tegenvallende wedstrijd hopeloos in het veld te staan. Nu weten zij bij AZ weer even dat het niet altijd even gemakkelijk gaat.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:00 schreef koningdavid het volgende:
AZ was niet best. Maar als je je slechtere wedstrijden met 5-2 wint doe je het niet verkeerd.
AZ![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |