SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:31 schreef venomsnake het volgende:
Fuk, doelpunt gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
AZ speelt niet dominant. Ik heb het idee dat ze het allemaal koud hebben ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 19:52 schreef maril het volgende:
Wat lees ik allemaal gaat het hietr niet goed? ik kijk Heerenveen
Ik vond ze goeie balcontrole hebben, en ze jaagden heel goed door.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:57 schreef xFriendx het volgende:
Als AZ gewoon hun normale vorm heeft (dus nog niet eens zoals tegen Utrecht) moeten ze er al makkelijk van kunnen winnen. Zo goed zijn die Grasshoppers ook weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
Je had al 2x gezegd dat je dacht dat ze het koud hadden.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
AZ speelt niet dominant. Ik heb het idee dat ze het allemaal koud hebben ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |