Ja tuurlijkquote:
Ik zou best wel even met je willen msn'en, maar om nou gelijk te gaan rukken zie ik ook niet erg zitten met mijn opspelende RSIquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
op MSN valt ook al geen ruk te beleven![]()
Skippie???quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou best wel even met je willen msn'en, maar om nou gelijk te gaan rukken zie ik ook niet erg zitten met mijn opspelende RSI
ja ik ben nog jong hequote:
*onder het buro kruipt*quote:
die zo alleen in bed ligt met 2 katersquote:
quote:
same herequote:
en dan ook slapen ?quote:
doe ik een peuk en een bierella , lijkt me lachen met die verdoving medicatie enzovoortsquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:41 schreef chas het volgende:
[..]
Ik nog twee peuken anders mis ik me hoestje zo!![]()
op de bank ?quote:
ik heb hem nog niet gehoord vandaagquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:41 schreef chas het volgende:
[..]
Ik nog twee peuken anders mis ik me hoestje zo!![]()
nee ik heb niet gezopenquote:
Ik heb die pil al in me reet gepostma'dquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:44 schreef chas het volgende:
[quote]Op maandag 30 oktober 2006 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe ik een peuk en een bierella , lijkt me lachen met die verdoving medicatie enzovoorts![]()
Die verdoving is allang uitgewerkt en die medicatie neem je zo nog maar!![]()
whahaha slaap lekker mutsquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef chas het volgende:
[..]
Dit is het automatisch replay-programma van chas:
Ik ben ook naar mijn bed!![]()
Morguh pik!quote:
jij ook goeiemorgen bommie!quote:
goeiemorgen jappiequote:
goeiemorgen manuquote:
Mogguh Manuquote:
We kunnen altijd een poging wagen denk ik danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh Manu
Wat denk je...gaat het je vandaag lukken om lost te komen onder het juk van bommels ?![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We kunnen altijd een poging wagen denk ik dan
mogge ManUquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:27 schreef Manu82 het volgende:
PSV moet vanavond spelen
En Lamey is er niet bij![]()
![]()
![]()
En goedemorgen Buuf
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mogge ManU![]()
galatasaray toch? dus daar verheug je je nu al op?![]()
Van mij mogen ze winnenquote:
quote:
he buuffie... ja laten we nog maar een bakkie gaan doenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja je moet toch wat....![]()
Hoi Oortje!![]()
?
hier valt het weer nog mee gelukkig ... hopen dat het zo blijft.. moet nog een aantal dingentjes regelen buitens huisquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Tis hier echt pleurisweer...![]()
en ik heb geen zin vandaag. lekker een beetje achter de pc hangen...lekker!
ja dat heb je soms... het spoelt hier echt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier valt het weer nog mee gelukkig ... hopen dat het zo blijft.. moet nog een aantal dingentjes regelen buitens huiseigenlijk geen zin in maar het moet wel
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |