quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:59 schreef puntoortje het volgende:
[..]
B L O K dat zeg je maar lekker tegen een ander![]()
ja nu ineens wel he slijmbalquote:
neequote:
tot morgen moppie!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga nu lekker slapies doen...![]()
morgen ben ik er weer....![]()
![]()
![]()
trusten buuf ...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
En toen was fok een paar dagen uit de lucht, alle 'moeite' voor niksquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb al met een FA liggen ketsen om je ban ongedaan te maken!
slaap lekker Buufquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
dag buufquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
OP skype!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
En toen was fok een paar dagen uit de lucht, alle 'moeite' voor niks![]()
Trusten Buuv!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
Trek het je niet aan heur inodder!quote:
Mijn korte termijn geheugen is idd in rook opgegaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:01 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
En je geheugen laat je ook al in de steek de volgende dag, he?!
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trek het je niet aan heur inodder!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef Jappie het volgende:
Heeft die rectaal geinjecteerde nu al eigenlijk al een keer medestanders gevonden......![]()
Omdat fok uit de lucht was had ik niet veel aan het ongedaan maken van mijn banquote:
Ik heb ook nog niks in mijn reet gepropt als hij dat soms bedoeltquote:
dank je ....NOTquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trek het je niet aan heur inodder!
Jij zit die arme jongen direct voor kneus uit te maken !quote:
Neh.....jij bent goudeerlijk...dat weet ik toch...het is die kampsjaak die ik bedoel..quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks in mijn reet gepropt als hij dat soms bedoelt
zeker weten ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks in mijn reet gepropt als hij dat soms bedoelt
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef chas het volgende:
Ik hoor hier iemand gapen via mijn speakers!!
Bommie zeker weer, he!
en en en ....wat wil je daar mee zeggen dan ...ik zit moederziel alleen op skype ... op MSN valt ook al geen ruk te belevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij zit die arme jongen direct voor kneus uit te maken !
over wie heb je het?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh.....jij bent goudeerlijk...dat weet ik toch...het is die kampsjaak die ik bedoel..![]()
ja kan het ook niet helpen, wij zitten vol met 5 man ...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en en en ....wat wil je daar mee zeggen dan ...ik zit moederziek alleen op skype ... op MSN valt ook al geen ruk te beleven![]()
ga daar dan ff lekker mee verderquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kan het ook niet helpen, wij zitten vol met 5 man ...
Need you ask ?quote:
kee!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Need you ask ?![]()
Maar ik ben inmiddels mijn intresse verloren...kom nog maar een keer terug wanneer je weer helemaal hersteld bent...zo is er geen lol aan te beleven
Trust folks...![]()
![]()
wacht ff ...ik ga mee .... truste allemaalquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Need you ask ?![]()
Maar ik ben inmiddels mijn intresse verloren...kom nog maar een keer terug wanneer je weer helemaal hersteld bent...zo is er geen lol aan te beleven
Trust folks...![]()
![]()
Leugenaar!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan moeten we er nog snel 2 toevoegen dan hebben we er 5quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kee! Thnx!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga daar dan ff lekker mee verder![]()
Oh, wat een rot smoes!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wacht ff ...ik ga mee .... truste allemaal![]()
slaap lekker jappiequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Need you ask ?![]()
Trust folks...![]()
![]()
Pardon?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
slaap lekker jappie![]()
![]()
ik zie je zo wel
![]()
oepsquote:
nee hoor ... ik duik er lekker bij jappie inquote:
quote:
Gatver....quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee hoor ... ik duik er lekker bij jappie in![]()
ik deel niet he!quote:
dan wil ik de jouwe zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |