alleen die van gladysquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef chas het volgende:
Trouwens, hoeveel foto's staan er ondertussen al op mijn camera??????![]()
nee hoor 2 ploegen bevalt me prima... alleen het middagdienst gedeelte danquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
je moet er immers weer vroeg uit ( zou je geen baan willen met andere tijden )
Nou geniet er van, voor je het weet word ik weer ge-edit, gedelete of gebannedquote:
aan mijn dekbed friemelenquote:
man zulke paarse doppen heb ik niet hoorquote:
fotosoeper....quote:
waarom niequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Ice en Skippie doen het eventjes niet!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou geniet er van, voor je het weet word ik weer ge-edit, gedelete of gebanned![]()
Daarom laat ik mijn sig ook maar even staanquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou geniet er van, voor je het weet word ik weer ge-edit, gedelete of gebanned![]()
nee echt niet,heb koude handenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef chas het volgende:
[..]
Hahahahaa... onder je dekbed zul je bedoelen!![]()
Dat zul je dan ook wel aan jezelf te danken hebben!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef PC eend het volgende:
was jou foto en die van gladys uit dr fobo was op eigen verzoek toch?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef chas het volgende:
[..]
Moeten wij ook eens gaan doen met die foto's van de mannen!
*GRIJNS*
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
kijk maar in mijn fobo en fotosoep het maar
zet dan skippie op jouw pcquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef chas het volgende:
[..]
Hij is weer een spelletje an het spelen!![]()
JAAAAAAAAA!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
was jou foto en die van gladys uit dr fobo was op eigen verzoek toch?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef chas het volgende:
[..]
Moeten wij ook eens gaan doen met die foto's van de mannen!
*GRIJNS*
wat ben je ook een mutsquote:
ff onder de warme ( NIET DE HETE DUS ) kraanquote:
kan ik beter helemaal onder de niet zo hete kraan gaan zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ff onder de warme ( NIET DE HETE DUS ) kraan
de kouwe kraanquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan ik beter helemaal onder de niet zo hete kraan gaan zitten
krijg je het ook warm van jaquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan ik beter helemaal onder de niet zo hete kraan gaan zitten
Of gewoon iets aantrekken?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
alleen die van gladys [afbeelding]
hoezo ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon iets aantrekken?!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon iets aantrekken?!![]()
![]()
ik zit hier sinds eind vorige eeuw, mijn postgedrag is nooit echt verandert, was voor dit jaar nog nooit ge-edit, gedelete of gebanned, dus ik zie het toch iets genuanceerderquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef chas het volgende:
[..]
Dat zul je dan ook wel aan jezelf te danken hebben!![]()
tijden veranderen Duckie....wij oudjes hebben zwaar te lijden door de regels die de jonkies nodig hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik zit hier sinds eind vorige eeuw, mijn postgedrag is nooit echt verandert, was voor dit jaar nog nooit ge-edit, gedelete of gebanned, dus ik zie het toch iets genuanceerder
Bwahhhhh.... ben jij al ZO oud?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef PC eend het volgende:
ik zit hier sinds eind vorige eeuw, mijn postgedrag is nooit echt verandert, was voor dit jaar nog nooit ge-edit, gedelete of gebanned, dus ik zie het toch iets genuanceerder
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heej henkie!
* weer van de vloer opkrabbelt*
Ouwe meuk!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~choncoop/nick/HandigeDingen/hd014.htm
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
een weer zeer hoogstaande postquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach, is ie ziekies?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
een weer zeer hoogstaande post
en al wat beter?
Wij??!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
tijden veranderen Duckie....wij oudjes hebben zwaar te lijden door de regels die de jonkies nodig hebben.![]()
Ze vroeg erom, dus jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef Gladys het volgende:
[..]
een weer zeer hoogstaande post
en al wat beter?
.........dat wil ik jullie niet aandoen..quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef chas het volgende:
[quote]Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
Jappie, kom eens op Skippie, mafjoekel!![]()
ik krijg altijd alleen maar mafkezen .. net 1 radi brahim uit agadir marokkoquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef chas het volgende:
[quote]Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
Jappie, kom eens op Skippie, mafjoekel!![]()
Zal je zo ff met je eigen bezem onder de zerk vegen, stomme stinkheks ( mooi he alliteratie? )quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:33 schreef chas het volgende:
[..]
Ook weer onder je grafzerk vandaan gekomen??![]()
Pffffffffffff.... het leven is zwaar, he?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
tijden veranderen Duckie....wij oudjes hebben zwaar te lijden door de regels die de jonkies nodig hebben.![]()
nog gekker ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze vroeg erom, dus ja![]()
Ja, heeft dit keer niet zo gek lang geduurdMaar was wel lekker...heel duf naar de tandarts, die sport er ook nog een partij verdovende injectie's waarbij hij nog heel vrolijk riep: "Jij gaat je strax geeeeeeeeeek voelen"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |