zo beter?quote:
hulp nodig ?quote:
quote:
quote:
Gister moest ik t ook al zelf doenquote:
Slijmwijffie!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
selvzerfize ... maar voor manu pak ik nog iets te drinken![]()
dat wil dus juist zeggen dat ik ze nog niet gezien had want als ik wist wat ik nu weet had ik niet zo lopen schreuwenquote:
Hier heb je een kruk!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiesnavons
lekker dat de kroeg open is, wordt het toch nog gezellig...![]()
heej buufquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiesnavons
wat wil je drinken..?quote:
he buuf... ik heb je ff gemistquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
goeiesnavons
heej henkie!quote:
oeps ze weet het nogquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heej henkie!
* weer van de vloer opkrabbelt*
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gister moest ik t ook al zelf doen![]()
![]()
nou kom op mat dat bier![]()
Hehehehe! LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heej henkie!
* weer van de vloer opkrabbelt*
klopt! gister heel de dag visite, en vandaag bouwen, auto laten maken en nog wat losse eindjes. Maar ben weer back in bussinessquote:
jaja zag je wel bij volquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klopt! gister heel de dag visite, en vandaag bouwen, auto laten maken en nog wat losse eindjes. Maar ben weer back in bussiness
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat wil dus juist zeggen dat ik ze nog niet gezien had want als ik wist wat ik nu weet had ik niet zo lopen schreuwen![]()
nou ga jij me vermaken danquote:
moet de andere buurvrouw wel geweest zijn....quote:
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
klopt! gister heel de dag visite, en vandaag bouwen, auto laten maken en nog wat losse eindjes. Maar ben weer back in bussiness
Inderdaad, er zijn grenzen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet de andere buurvrouw wel geweest zijn....
ik heb zo mijn principes![]()
(als fok down is ga ik naar vol)
heb ik ook maar van een site hoor...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
(en ondertussen je gifje gepikt) Hihihi
wrom? vind je het niet gezellig ofsow...quote:
Ben vanmorgen ff geweest, was om 21:00 uur weer thuisquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef Inodder het volgende:
hoi buuf manu ook nog hoi trouwens was je weg eigenlijk o had je zeker bij vol gezien?
je moet er immers weer vroeg uit ( zou je geen baan willen met andere tijden )quote:
quote:
ik heb koude poten en verveel mequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wrom? vind je het niet gezellig ofsow...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |