quote:Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Poll: Moet er een maximum komen aan het aantal moslims in NLquote:Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Aanpassen en opzeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Onzin Poll. De Grondwet staat het niet toe, evenmin als de nodige internationale verdragen.
Een grondwet kan altijd gewijzigd worden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Onzin Poll. De Grondwet staat het niet toe, evenmin als de nodige internationale verdragen.
Er is een 2/3 meerderheid voor nodig en een dubbele stemming over 2 kabinetten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:51 schreef more het volgende:
Een grondwet kan altijd gewijzigd worden.
We all live in americaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef Zaphod82 het volgende:
In wat voor land leven we dat er mensen zijn die er zulke ideeën op nahouden![]()
Je kunt beginnen door er geen meer toe te laten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef problematiQue het volgende:
hoe zie je dat voor je? als er een moslim kindje geboren wordt terwijl de limiet al bereikt is?
wat een voorstel... :S
Maar het is zeer onwaarschijnlijk dat je kunt vaststellen dat ze islamitisch zijn als ze zo graag Nederland binnen willen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef more het volgende:
[..]
Je kunt beginnen door er geen meer toe te laten.
Idd en dat staat er niet voor niets inquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef digitaLL het volgende:
Onderscheid op grond van religie is tegen de grondwet.
Staat in iemands paspoort of hij moslim is?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef more het volgende:
[..]
Precies, dan mogen we ook wel een maximum op het aantal christenen en joden zetten. En dat briljante idee van Wilders om in de grondwet te vermelden dat we een christelijk/joods land zijn, godverdomme, ik ben geen christen, ik ben geen jood, net als mijn ouders, hun ouders en die hun voorouders. Dus waarom zou zoiets in de grondwet moeten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef nickybol het volgende:
Er hoeft geen maximum te komen op het aantal moslims. Hiervoor kun je een aantal praktische bezwaren bedenken:
1. Het is tegen de grondwet
2. Er is geen moslimdatabase
Ik zou het zeer kwalijk vinden om op basis van de moslimhype die er op dit moment in Nederland bezig is zulk soort beslissingen nemen. Iedereen doet altijd alsof die moslims zo`n gevaar zijn, maar ik vind dat reuze mee vallen. Kijk eens naar de extremistische gristenen, daar wordt je ook niet vrolijk van. André Rouvoet, aardige man, maar als je kijkt welke enge ideeën hij er op nahoudt. En dan Geert Wilders met zijn Christelijke Nederlandse Cultuur, ja daar moeten we trots op zijn....
Ik ben totaal tegen het maken van vergelijkingen met WO2, dus doe ik dat in dit geval ook maar niet, al zou ik wel graag willen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef more het volgende:
[..]
Helaas is more weer weg, of heeft hij geen zin uit te leggen wat hij nu precies wil, dus kunnen we niet echt inhoudelijk reageren op zijn eventuele plannen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:50 schreef nickybol het volgende:
Houd het maar even inhoudelijk, in plaats van telkens die wo2-vergelijkingen. Ook inhoudelijk kun je dit plan natuurlijk wel neersabelen.
Er komen er enkele duizenden per jaar binnen. Er worden er honderdduizenden per jaar "geboren". Dat zal inderdaad zoden aan de dijk zettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef more het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk ook liberaal, zo'n vrijheidsbeperking voor moslims? Zou kunnen hoor, ik snap toch al niets van dat liberalisme.quote:
Dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:54 schreef knowall het volgende:
Is dat eigenlijk ook liberaal, zo'n vrijheidsbeperking voor moslims? Zou kunnen hoor, ik snap toch al niets van dat liberalisme.
Net als de mensen die menen dat iedereen mee moet betalen aan de luilakken. Pure facisme.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef knowall het volgende:
Iedereen die ja gestemd heeft is een fascist.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:14 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Inmiddels verblijven er 2 miljoen niet-Westerse allochtonen in Nederland.
Wouden de orginele Nederlanders dat wel? De politiek heeft ons om helemaal niks gevraagd, en de poorten opengezet.
Zelfs op FOK! komen we, tot dusverre, 'maar' tot 56%, en hier loopt zo ongeveer het grootste tuig van Nederland rond, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:15 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Als 80% meent dat een wet doorgevoerd moet worden, het zij zo.
Ja, dat vat de gedachte wel goed samen ja.quote:
Wenn das Wortchen wenn nicht wär', wär' mein Vater Millionär.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Daarom staat er: ALS
Dat betekent ongeveer als: 'stel'. Kun je niet lezen ofzo?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:14 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Inmiddels verblijven er 2 miljoen niet-Westerse allochtonen in Nederland.
[b]Wouden de orginele Nederlanders dat wel? De politiek heeft ons om helemaal niks gevraagd, en de poorten opengezet. [/b]
ts ts, fout spellen en de grondwet overtreden.. Ben jij eigenlijk wel nederlander?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Daarom staat er: ALS
Dat betekent ongeveer als: 'stel'. Kun je niet lezen ofzo?
Je hebt toch wel "ja" gestemd he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:52 schreef kLowJow het volgende:
Hè weer een poll. Leuk.
Tuurlijk, gewoon de doodstraf voor bekeerlingen en abortus voor de doelgroep verplicht stellen.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon de doodstraf voor bekeerlingen en abortus voor de doelgroep verplicht stellen.
Wat Wilders zegt:quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:32 schreef tvlxd het volgende:
Maar more, hoe zoe jij dit concreet voor je? Wat zijn je ideeën?
in zijn programma, lijkt me een goede start.quote:Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Goed punt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:29 schreef Mirage het volgende:
de heidenen waren er eerder hoor.
dat hele Christendom is ook maar een rage dat is blijven hangen
als je dan toch het draaien van het wiel wil tegenhouden
wees dan een vent en ga helemaal terug naar de tijd voordat er ons opdringerige religieuze regeltjes opgelegd werden.
Nee dus
die polls zijn ook ontzettend te manipulerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tussenstand naar de reacties kijkende
99% Nee
1% ja
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Sowieso moet dit land eens totaal seculair worden, weg met het Christendom, Jodendom en de Islam uit kamer.
Deze polls zijn goed beveiligd, tenminste ik kan maar één keer stemmen met mijn IP adresquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tussenstand naar de reacties kijkende
99% Nee
1% ja
juist...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:56 schreef more het volgende:
[..]
Deze polls zijn goed beveiligd, tenminste ik kan maar één keer stemmen met mijn IP adres
ik heb idd een mooie macquote:En met jouw IP[afbeelding] ook maar één keer.
Belachelijk HenriOsewoudt. Janken dat je niet tegen een bruin kleurtje kan is hetzelfde als janken dat je moet werken voor je geld. Het is allebei vluchten voor de realiteit.quote:
Het hebben van een mening niet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef digitaLL het volgende:
Onderscheid op grond van religie is tegen de grondwet.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:11 schreef rubbereend het volgende:
kunnen we meteen een beperking stellen aan de protestanten? Om ze ff terug te pakken voor de beeldenstorm?![]()
kom maar onderduiken hierquote:
Best welquote:
Hoe bedoel je? Je wilt een maximum aan moslims, dit, overigens belachelijke, voorgestelde artikel rept daar niet over. Kom op, kom eens met concrete plannen die zullen helpen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:04 schreef more het volgende:
[..]
Wat Wilders zegt:
[..]
in zijn programma, lijkt me een goede start.
Dat wordt dus een plan à la Mao: Geboortebeperking.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:26 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je wilt een maximum aan moslims, dit, overigens belachelijke, voorgestelde artikel rept daar niet over. Kom op, kom eens met concrete plannen die zullen helpen...
Wat te doen bij bekering? Hoe wil je ze trouwens tellen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat wordt dus een plan à la Mao: Geboortebeperking.
Aangezien de overgrote meerderheid gewoon in Nederland wordt geboren.
dan moet er met terugwerkende kracht geboorte worden beperktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat te doen bij bekering? Hoe wil je ze trouwens tellen?
Als je wat Wilders zegt:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:26 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je wilt een maximum aan moslims, dit, overigens belachelijke, voorgestelde artikel rept daar niet over. Kom op, kom eens met concrete plannen die zullen helpen...
quote:Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Ook een goed idee.quote:Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Is niet reëel, gebeurd toch maar op hele kleine schaal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:41 schreef sampoo het volgende:
[..]
Wat te doen bij bekering? Hoe wil je ze trouwens tellen?
Dat is al wat concreter, maar hoe kom je erachter dat ze islamitisch zijn? En hoeveel wil je ze geven?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:44 schreef more het volgende:
[..]
Als je wat Wilders zegt:
[..]
nastreeft, zul je moeten stimuleren (premies/subsidies) dat Moslims, de meeste hebben toch een dubbel paspoort, (terug)gaan na "echte" moslimlanden.
Alleen, hoe kom je erachter dat ze islamitisch zijn?quote:Ook een goed idee.
Maar goed hoe wil je ze tellen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:45 schreef more het volgende:
[..]
Is niet reëel, gebeurd toch maar op hele kleine schaal.
Als we geen niet westerse allochtonen meer toelaten, komen er niet veel meer binnen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:45 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Dat is al wat concreter, maar hoe kom je erachter dat ze islamitisch zijn? En hoeveel wil je ze geven?
[..]
Alleen, hoe kom je erachter dat ze islamitisch zijn?
Dus je wilt niet moslims weigeren, maar gewoon alle (niet-westerse) immigranten? Christelijk, islamitisch, atheïstisch.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:50 schreef more het volgende:
[..]
Als we geen niet westerse allochtonen meer toelaten, komen er niet veel meer binnen.
Maar hoe wil je diegenen die al binnen zijn "aanpakken".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:50 schreef more het volgende:
[..]
Als we geen niet westerse allochtonen meer toelaten, komen er niet veel meer binnen.
De meeste moslims worden nu juist hier geboren hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:50 schreef more het volgende:
[..]
Als je de christelijk/joods/humanistische cultuur in Nederland dominant wilt laten blijven, zul je de groei van het aantal Moslims moeten ontmoedigen. dat wil niet zeggen dat er een heksenjacht moet komen of haatcampagne tegen Moslims.quote:
Het atheisme zegeviert in Nederland. Het Christelijke/Joodse of whatever, niet. En nogsteeds ben je niet concreet. Hoe wil je de groei van het aantal moslims ontmoedigen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:55 schreef more het volgende:
[..]
Als je de christelijk/joods/humanistische cultuur in Nederland dominant wilt laten blijven, zul je de groei van het aantal Moslims moeten ontmoedigen. dat wil niet zeggen dat er een heksenjacht moet komen of haatcampagne tegen Moslims.
Lees dan ook!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De meeste moslims worden nu juist hier geboren hoor.
Alsof babies als moslim geboren worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
De meeste moslims worden nu juist hier geboren hoor.
wat is het doel ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:55 schreef more het volgende:
[..]
Als je de christelijk/joods/humanistische cultuur in Nederland dominant wilt laten blijven, zul je de groei van het aantal Moslims moeten ontmoedigen. dat wil niet zeggen dat er een heksenjacht moet komen of haatcampagne tegen Moslims.
En als ze die premie/subsidie niet accepteren en gewoon willen blijven omdat dat meer geld oplevert?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef more het volgende:
[..]
Lees dan ook!
Ik zeg toch ook dat je premies/subsidie kunt geven om te vertrekken naar "echte" Moslims landen, ze hebben immers bijna allemaal een dubbel paspoort. Dit laatste kun je ook als drukmiddel gebruiken.
Dat zeg ik niet, wel goed lezen he. De groei van moslims is nu een binnenlandse aangelegenheid. Er komen er minder en minder via immigratie binnen namelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:58 schreef digitaLL het volgende:
[..]
Alsof babies als moslim geboren worden.
Daar is onze kraamafdeling met babies, er zijn moslims, christenen, humanisten en spaghetisten![]()
We hebben het dan over vele tienduizenden euro's of meer aan "subsidie". Dan wil ik ook wel moslim worden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef more het volgende:
[..]
Lees dan ook!
Ik zeg toch ook dat je premies/subsidie kunt geven om te vertrekken naar "echte" Moslims landen, ze hebben immers bijna allemaal een dubbel paspoort. Dit laatste kun je ook als drukmiddel gebruiken.
aha... dus zo mogen hier niet meer zijn, maar we moeten wel met z'n allen een oprotpremie ophoesten ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:00 schreef sampoo het volgende:
[..]
We hebben het dan hebben over vele tienduizenden euro's of meer aan "subsidie". Dan wil ik ook wel moslim worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |