Is het vandaag 2 uur dan?quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow... beetje laat, maar als iemand naar het Dickens festival wil.....
....moet je mij ff bellen, dan hoef je niet 2 uur in de rij te staan
Hoe komt het dat je bij jou niet in de rij hoeft te staan dan, werk je bij de organisatie of zo?quote:Op zondag 17 december 2006 13:57 schreef Misanthroopia het volgende:
Ow... beetje laat, maar als iemand naar het Dickens festival wil.....
....moet je mij ff bellen, dan hoef je niet 2 uur in de rij te staan
hoe zit dat eigenlijk als je in de Walstraat woont, moet je dan gewoon aantonen dat je daar woont en dan word je doorgelaten ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 16:33 schreef whoops het volgende:
Wow, m'n persoonlijke record... Straat uit -> 10 minuten. Straat weer in, minder dan 5 minuten...
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeftquote:Op zondag 17 december 2006 15:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je bij jou niet in de rij hoeft te staan dan, werk je bij de organisatie of zo?
En het is inderdaad stukken drukker dan gisteren in de straat, het staat weer ouderwets vast voor m'n huis...
handigquote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeft![]()
![]()
Er zijn bewonerspassen (schijnt) maar daar heb ik er eigenlijk nog nooit een van gehad... Ik loop of gewoon stoïcijns door (bij uitgang Luxor/Boemel gewoon weer naar binnen en zo), en als ze er daar iets van zeggen kan je gewoon vertellen dat je daar woont, nog nooit problemen mee gehad eigenlijk...quote:Op zondag 17 december 2006 16:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoe zit dat eigenlijk als je in de Walstraat woont, moet je dan gewoon aantonen dat je daar woont en dan word je doorgelaten ofzo
Dat is inderdaad wel handig ja...quote:Op zondag 17 december 2006 17:14 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Nope. De voordeur van Brink 21 zit aan de Brink en de achterdeur komt uit op het Dickens festival gebiedje. 3x raden wie er een sleutel heeft![]()
![]()
Zo danquote:Ruim 150.000 bezoekers bij Victoriaans Deventer
DEVENTER - Het Deventer Dickens Festijn is gisteren en vandaag bezocht door 150.000 bezoekers. Vorig jaar trokken 135.000 liefhebbers van openluchttheater in kerstsfeer naar de Overijsselse stad.
De zestiende editie van het festival rond de verhalen van Dickens is naar tevredenheid van de organisatie verlopen, zei Anjo de Bont van Evenementenbureau VVV Deventer. ,,Ondanks de regen zaterdag kwamen toen al 70.000 mensen langs. De drukte heeft wel tot flinke wachtrijen geleid. Sommigen moesten tot een uur wachten voor ze naar binnen konden, maar de mensen hebben het er voor over.''
Een verklaring voor het bezoekersrecord is moeilijk te geven. ,,De mensen horen via via van dit festival en komen van heinde en verre naar Deventer.''
Tijdens het Dickens Festijn lopen bewoners van het Bergkwartier en acteurs verkleed rond als figuren uit de boeken van Charles Dickens. Favoriet is onder meer de mopperende Scrooge die bezoekers becommentarieert. Ruim negenhonderd mensen lopen gekostumeerd rond.
Zo, dat werd tijd ook zegquote:Meer ruimte voor fietsen bij station
door INGRID WILLEMS
DEVENTER - De omgeving van het station in Deventer krijgt er aan de hoofdingang tijdelijk 500 fietsklemmen bij. Ze komen op de groenstrook tussen de Stationsstraat, het seinhuis en het spoor.
Daarnaast wordt de bestaande stalling bij het busstation uitgebreid. Het gaat om een tijdelijke maatregel, in afwachting van een definitieve oplossing voor een fietsenstalling. Die oplossing moet samen met Pro Rail worden gezocht.
De plaatsing van de klemmen wordt mogelijk doordat met busmaatschappij Connexxion overeenstemming is bereikt over verplaatsing van het busperron naar de Stationsstraat. Het college van B en W gaat tot deze maatregelen over omdat er al lange tijd een roep is om meer ‘fietsparkeerplaatsen’.
Uit recente tellingen blijkt ook dat er een tekort is aan gratis stallingsmogelijkheden bij het NS-station.
Uitbreiding
Op de groenstrook bij de Stationsstraat is ruimte voor 300 fietsklemmen en bij de uitbreiding van de bestaande stalling bij het busstation gaat het om zo’n 200 exemplaren.
Er wordt - in januari - begonnen met de uitbreiding van de stalling bij het busstation. Voor de nieuwe fietsklemmen in de groenstrook moet een bouw- en monumentenvergunning worden aangevraagd omdat de groenstrook deel uitmaakt van het Rijsterborgherpark. Die procedure zou normaal vijf maanden duren. maar de gemeente bekijkt of versnelling mogelijk is.
B en W gaan ondertussen wel samen met ProRail op zoek naar een definitieve oplossing voor het fietsprobleem.
In het gemeentelijke Fietsbeleidsplan 2000+ is namelijk als doel gesteld dat méér mensen de fiets moeten gebruiken. Om dat te bereiken moeten er ook voldoende stallingen zijn.
whaah ik wil helemaal niet dat mijn bus wordt verplaatstquote:Op zondag 17 december 2006 22:59 schreef whoops het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal waar die nieuwe stallingen nou komen...
"...verplaatsing van het busperron naar de Stationsstraat." ik zou zeggen dat die al aan de Stationsstraat ligt?
Is het al uitverkocht ja? Damn!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
spoed spoed spoed spoed urgent urgent urgent
Kent iemand nog een persoon die zijn of haar kaartje voor het burgerweeshuis oud en nieuw feestje kwijt wil? M'n maat was vanavond te laat voor zijn kaartje, is dus uitverkochten ik heb niet echt veel zin om zonder hem te gaan dus ben ik even op zoek naar een alternatief.
Er zijn nog wel kaartjes, Jozef lette niet op gisteren.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Kent iemand nog een persoon die zijn of haar kaartje voor het burgerweeshuis oud en nieuw feestje kwijt wil? M'n maat was vanavond te laat voor zijn kaartje, is dus uitverkochten ik heb niet echt veel zin om zonder hem te gaan dus ben ik even op zoek naar een alternatief.
kaartjes zijn er nog wel, maar ze worden langzamerhand zeldzaam. Wees er snel bij!!quote:Op donderdag 21 december 2006 22:57 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik ben vandaag nog langs je huis gelopen moest van eht station naar Knibbel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:02 schreef Sylvana het volgende:
lol, ik kwam terug van boodschappen doen, had deur open staan om boodschappen naar binnen te brengen, loopt er zo maar iemand naar binnenDacht dat ie de winkel in liep
Naja, toch maar ff vriendelijk gezegd dat het mijn huis was en geen winkel
wonen daar ook niet-bejaarden eigenlijk?quote:
Laatste update: Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er vanavond slechts 21 kaartjes over zijn. Als je bij het oud en nieuw feest van het burgerweeshuis bij wil zijn, zorg er voor dat je vanavond om 20.00 uur in het café bent om ze te halen. Op = op!!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:34 schreef piepster het volgende:
Yup!
Vanavond vanaf 20 uur in het Burgerweeshuiscafé zijn er nog kaartjes te koop!
Die AH to Go is trouwens verkozen tot beste van Nederland he?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:14 schreef Sylvana het volgende:
Net maar even langs de AH to Go gelopen om te vragen hoe het zit met die sollicitaties. Nou schijnt het dat er de laatste weken zoveel geinteresseerden zijn geweest dat ze alles nu maar hebben uitbesteedt aan het hoofdkantoor, en dat het nog wel paar weken kan gaan duren voor ik wat hoor. En ook al zoeken ze er een stuk of 4/5, zo wordt de kans natuurlijk wel kleiner dat ik word aangenomen daar.
jup kloptquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:27 schreef Eveli het volgende:
[..]
Die AH to Go is trouwens verkozen tot beste van Nederland he?
Ik kom ook net van El Popo terug, het was weer goed te eten...quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:22 schreef Sylvana het volgende:
vanavond weer lekker uit eten geweest bij El Popo
Serieus jij woont ook in deventer ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef maaike1987 het volgende:
wie gaat er vanavond oud op nieuw in deventer vieren?
ja, ik ook natuurlijk...quote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef maaike1987 het volgende:
wie gaat er vanavond oud op nieuw in deventer vieren?
ja maar jij gaat niet naar mijn kroeg tochquote:
daar zou je ook kaartjes voor moeten kopenquote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Canisfire het volgende:
Ik denk ook geen murpy's vanavond.
Volgende week weer denk ik.
huh ? ik kan er toch altijd zo binnen lopen ? en alleen maar betalen voor mijn jas ?quote:Op zondag 31 december 2006 19:35 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
daar zou je ook kaartjes voor moeten kopen![]()
Dat lapje voor je oog was je halverwege weer kwijt geloof ik?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:45 schreef mattttPUNTnl het volgende:
niet met oud en nieuw hoor canisfire![]()
Damn, burgerweeshuis feestje was geniaal, nog nooit zo wasted geworden in Deventer
Zijn er nog meer mensen behalve misantropia gegaan?
iddquote:Op maandag 1 januari 2007 15:45 schreef mattttPUNTnl het volgende:
niet met oud en nieuw hoor canisfire![]()
Damn, burgerweeshuis feestje was geniaal, nog nooit zo wasted geworden in Deventer
Zijn er nog meer mensen behalve misantropia gegaan?
whoop is daar geweest.. maar volgens mij slaapt hij nogquote:Op maandag 1 januari 2007 16:17 schreef piepster het volgende:
Dat was idd een wereldfuif bij het Burgerweeshuis!
Woei!
Nog iemand naar de Davofabriek geweest?
Indeed, indeed, net wakker... Was bij Davo ook een goeie party, was alleen errrrug wasted en daardoor redelijk vroeg weer thuis...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:59 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
whoop is daar geweest.. maar volgens mij slaapt hij nog![]()
Ja ,het is erg lekker eten daar, al verscheidende keren geweestquote:Op zondag 31 december 2006 17:09 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
is het lekker eten daar?? schijnt wel redelijk goedkoop te zijn![]()
das wel saai zegquote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Ben nergens heen gegaan. Had misschien naar Fred&Douwe gewilt achteraf.. mja.. achteraf...![]()
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 17:41 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
das wel saai zeggewoon thuis gevierd of niet gevierd?? volgens mij was de fred & douwe heel druk, weet in ieder geval dat de kachel echt vol zat..(gratis entree zonder kaartje)
Vriend 2 meld, maar is nu brak..quote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoor
hahah sorry, dacht dat je misschien alleen thuis had gezetenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ben naar vrienden geweest.. 2 van m'n vrienden hebben een anti-kraak huisje in de Rivierenwijk. En die hadden ook wat illegaal vuurwerk. Was wel mooi. Rond 2 uur nog naar een ander huisfeestje gegaan van een vriend. Gezellige avond/nacht gehad hoor
En wat was dat ook alweer?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef maaike1987 het volgende:
alleen nog steeds niet begonnen aan mijn goede voornemen![]()
Dat filmpje, niet nog eens...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R2r5H5QlKlo
Dat meisje dat als tweede zingt met die rare mond komt uit Deventer toch ?
Yup, colmschate geloof ikquote:Op maandag 1 januari 2007 18:28 schreef Canisfire het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=R2r5H5QlKlo
Dat meisje dat als tweede zingt met die rare mond komt uit Deventer toch ?
Dat meisje ja.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:40 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat filmpje, niet nog eens...
Bedoel je dit meisje Canisfire? Ik ken d'r niet...
[afbeelding]
Ik kan me herinneren dat je op een ander feestje was..quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef piepster het volgende:
De oud en nieuw foto's van de Davo staan online:
http://www.podiumwillie.com/archief_2006_12_31.htm
Volgens mij woont ze op 't Oostrik.....quote:Op maandag 1 januari 2007 19:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Yup, colmschate geloof ik
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenootquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:08 schreef piepster het volgende:
De oud en nieuw foto's van de Davo staan online:
http://www.podiumwillie.com/archief_2006_12_31.htm
hahaah dat is inderdaad niet zijn beste foto neequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenoot
[afbeelding]
Sta er zelf ook niet op, maar was ook niet echt aanwezig op die party...
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:16 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je op een ander feestje was..
Plaatsen! Plaatsen!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef piepster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.
De foto's van het Weeshuis plaats ik hier mooi niet. Zo mooi sta ik er ook weer niet op. (En jij zeker niet!-)
Hey die gast ken ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Vet... Zie wel een aantal bekenden, onder andere m'n huisgenoot
[afbeelding]
Sta er zelf ook niet op, maar was ook niet echt aanwezig op die party...
De zoom stond nog aan...quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:31 schreef piepster het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dacht dat er vast wel geinteresseerden waren.
De foto's van het Weeshuis plaats ik hier mooi niet. Zo mooi sta ik er ook weer niet op. (En jij zeker niet!-)
Ik ken hem niet, is Deventer dan toch weer iets groterquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey die gast ken ik.![]()
Blijkt maar weer eens hoe klein Deventer eigenlijk is.
Ziet er gezellig uit daar bij Willie!
Lift kapot: bewoners al 4 dagen opgeslotenquote:Lift kapot: bewoners al 4 dagen opgesloten
Invaliden en mensen die slecht ter been zijn zitten al vier dagen opgesloten in hun appartement in de Dreefflat in Deventer. Ze kunnen hun woning niet uit, omdat de lift al dagen kapot is.
Bewoners zijn het meer dan beu en eisen een oplossing. Woningcorporatie Ieder1 had toegezegd dat de lift vandaag zou worden gemaakt, maar dat is nog altijd niet gebeurd. Een woordvoerder heeft tegenover RTV Oost nu beloofd dat de lift het morgen weer doet. De klus duurt zolang, omdat er onderdelen uit Frankrijk moeten komen om het hijstoestel te repareren.
Traplopen gaat erg moeilijk voor de invalide en slecht ter been zijnde mensen. Ze zitten al vier dagen vast in hun flatje in de Dreefflat in Deventer
Maar je hebt nu wel beenspierenquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Maar je hebt nu wel beenspieren
hij is nog vrijgezel dus als je op mannen valt..quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:45 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Hey die gast ken ik.![]()
Blijkt maar weer eens hoe klein Deventer eigenlijk is.
Ziet er gezellig uit daar bij Willie!
Zit jij nu ook al 4 dagen niets te doenquote:
ja en ik kan niet traplopen anders wordt ik moequote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zit jij nu ook al 4 dagen niets te doen?
Hehe, heel slimquote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:57 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ja en ik kan niet traplopen anders wordt ik moe![]()
Normaal gebruik ik de lift maar doet het nou niet !! want ik woon op evenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hehe, heel slimje zou maar moe worden, dat moeten we niet hebben in een flat
![]()
Jij woont op even... Even lopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:20 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Normaal gebruik ik de lift maar doet het nou niet !! want ik woon op even![]()
er zitten maar 3mensen van onder -20 waar onder ik... van de 66 huizen kunnen maar echt 20 goed lopen.. de rest met wandelstok of hinken heel erg of rolatorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij woont op even... Even lopen? Maar ff serieus zitten daar zoveel minder valide personen dan? Of stellen ze zich gewoon aan (of hebje er geen idee van)?
Ah oke, maar mag ik vragen wat jou dan naar die flat heeft geroepen? Of familie daar ofzo?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
er zitten maar 3mensen van onder -20 waar onder ik... van de 66 huizen kunnen maar echt 20 goed lopen met wandelstok of hinken heel erg of rolator
ik ben 16... dus ben nog thuiswonendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, maar mag ik vragen wat jou dan naar die flat heeft geroepen? Of familie daar ofzo?
***Of nog thuis wonend![]()
Nah... aardige gast maar zo aardig issie ook weer niet.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hij is nog vrijgezel dus als je op mannen valt..![]()
Klopt, ik hoopte dat Fred & Douwe daar wel op in zou springen. Maar dat is nog niet gebeurd. En verder zit er niks.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:09 schreef Erasmusch het volgende:
Die is er toch al een poosje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |