Ja weet het echt 100% zeker. Ze lagen ook tussen de condooms inquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef ondeugend het volgende:
Weet je het zeker ?
Ik zou dat een zeer kwalijke zaak vinden eigenlijk.
'Voorlichting' is dus het toverwoordquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:46 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk dat nu heel veel Breezah sletjes dit gaan zien als anti-conceptie ofzo?? Lekker makkelijk, geen pil, geen condoom, 'ach haal ik toch effe zo'n pilletje voor 15 eurie bij de Etos?'
Lang leve de vooruitgang!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik zie visioenen van dames die gewoon in het wild nuecken en een paar pillen op voorraad kopen.
hear hearquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef ondeugend het volgende:
Ik zou dat een zeer kwalijke zaak vinden eigenlijk.
Als je dagelijks wild neukt kun je beter een gewone anticonceptiepil nemen hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef ondeugend het volgende:
Ik lees net dat het vanaf half januari 2005 al gewoon bij de drogist te koop is.
Ik zie visioenen van dames die gewoon in het wild nuecken en een paar pillen op voorraad kopen.Ben ik nou ouderwetsch ?
Ik denk dat dat gemiddeld genomen wel mee zal vallen. Naar de huisarts gaan en dan een pilletje halen is ook niet zo lastig tenslotte. Met een beetje seksuele voorlichting kan ik me ook niet voorstellen dat iemand niet weet dat een morning after pil geen prettige effecten heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:46 schreef zwartedoos het volgende:
Ik was laatst dus bij de Etos en zag toen dat er gewoon in het rek, dus niet eens achter de balie de Morning After pil lag...
Nu vraag ik mij af hoe jullie hierover denken?
Mijn mening is dus dat ik niet weet of dit wel zo verstandig is. Ik denk dat nu heel veel Breezah sletjes dit gaan zien als anti-conceptie ofzo?? Lekker makkelijk, geen pil, geen condoom, 'ach haal ik toch effe zo'n pilletje voor 15 eurie bij de Etos?'
Dan maar gelijk in de automaat op het station gooien?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dus voor die gevallen: Morning Afterpil moet makkelijk verkrijgbaar zijn.
Ik had het over dames.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:55 schreef 2Mini het volgende:
15 euro voor 1 pil... ik denk niet dat elke breezah dat over heeft
Dagelijks wild nuecken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je dagelijks wild neukt kun je beter een gewone anticonceptiepil nemen hoor.
Mijn visie:
Voorlichting is de basis.
Ondanks dat: shit can always happen
Dus voor die gevallen: Morning Afterpil moet makkelijk verkrijgbaar zijn.
Volgens mij zijn er genoeg jongeren die wél moeite hebben met even naar de huisarts toestappen. Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat het gewoon in de drogist verkrijgbaar is. Ik heb liever dat iemand van 14 een paar keer haar hormonen op hol laat slaan door een morning after pil dan dat ze plots zwanger is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gemiddeld genomen wel mee zal vallen. Naar de huisarts gaan en dan een pilletje halen is ook niet zo lastig tenslotte. Met een beetje seksuele voorlichting kan ik me ook niet voorstellen dat iemand niet weet dat een morning after pil geen prettige effecten heeft.
Ik heb zelf nooit een morningafterpil geslikt [quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:02 schreef ondeugend het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat ik met SOA-vrij vriendje wil vrijen zonder condoom. Maar ach.. dan haal ik toch gewoon een morning after pil bij de Etos ? 15 euro is voor mij gewoon op te hoesten.
Die mensen kunnen beter ff langs de huisarts, dik kans dat ze hem dan vergoed krijgen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:02 schreef ondeugend het volgende:
voor mensen die de 15 euro niet kunnen/ willen betalen
Bij b.v. Norlevo valt dat erg mee hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
maar heb gelezen dat de bij-effecten nogal heftig zijn!
Ik weet niet of dat wel zo is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
Die mensen kunnen beter ff langs de huisarts, dik kans dat ze hem dan vergoed krijgen!
Daar zouden ze een kleine dosis gif in moeten gooien, dan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Bij b.v. Norlevo valt dat erg mee hoor.
Het zijn ook alleen de "lichte" pillen die bij de drogist liggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Juist omdat het zoveel bijwerkingen klaarblijkelijk heeft zou het niet zomaar vrij verkrijgbaar moeten zijn denk ik.
Dan had ze ook nog naar de huisarts kunnen gaan. En als ze geen sex had gehad of condooms had gebruikt dan was ze dus hoogstwaarschijnlijk niet zwanger geworden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De kans is klein, maar als die pillen niet bij de drogist lagen, was ze dus misschien zwanger geworden!
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan had ze ook nog naar de huisarts kunnen gaan. En als ze geen sex had gehad of condooms had gebruikt dan was ze dus hoogstwaarschijnlijk niet zwanger geworden.
Maar ik hoor het al... ik ben dus gewoon ouderwetsch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |