quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef Ashavan het volgende:
Mirage denk eerder dat de buurman dan aan"komt"
Ik ook niet... en ik heb de buurman gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef Ashavan het volgende:
Mirage ik wil niet weten wat de buurman zou doen als hij je zo ziet aankomen
welnee meidquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef Mirage het volgende:
De avatar die ik nu even gezet heb is denk ik toch een beetje te
quote:
*PROEST*quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb een kwijlend poesje............
doekje pakken en afvegenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb een kwijlend poesje............
haaaaaaaaaa, echt niet he! Dat wist je eeeeeeecht welquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Chips![]()
Mee dat ik het terug lees dacht ik al; dat wordt weer helemaal verkeert opgevat![]()
Ik heb het dus over Wicca, ik zit visschotel te eten en Wicca loopt steeds kwijlend voorbij![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
haaaaaaaaaa, echt niet he! Dat wist je eeeeeeecht wel
Je kent je pappenheimers, mevrouw![]()
geen season 2?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hey Sararaats, check dit anders eens:
http://tvlinks.voodeedoo.(...)r%20Witch_links.html
Sabrina is nieuw op die site, best kans dat alle seizoenen op den duur verschijnen.quote:
hoe kan ik die dan afspelen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Sabrina is nieuw op die site, best kans dat alle seizoenen op den duur verschijnen.
Als je torrents kent dan kun je alles van haar ook downloaden, ook de film.
Ok, jij bent dus onbekend met het onderwerp "torrents", een beknopte uitleg voor de torrent-noob.quote:
ik zoek de episodes wel op een andere manierquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ok, jij bent dus onbekend met het onderwerp "torrents", een beknopte uitleg voor de torrent-noob.
Je hebt minimaak twee dingen nodig om via torrents te downloaden, namelijk een bittorrent client en een .torrent file*. Als bittorrent client kun je naar mijn mening het beste Bitcomet nemen, http://www.bitcomet.com/doc/download.htm De torrents zelf zijn enigzins illegaal dus daar kan ik je op dit board niet mee helpen, google het zou ik zeggen.![]()
*.torrent file is een bestand dat naar de bestanden verwijst die je wilt gaan downloaden, bv Info.avi
Haha, best veel series die gestreamed worden eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hey Sararaats, check dit anders eens:
http://tvlinks.voodeedoo.(...)r%20Witch_links.html
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef displission het volgende:
mirage als je nu een vriendin van je ernaast doet heb je de M van Mirage..?? Nu is het net een vulkaaruitbarsting![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef displission het volgende:
mirage als je nu een vriendin van je ernaast doet heb je de M van Mirage..?? Nu is het net een vulkaaruitbarsting![]()
+10 scherp gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+10 nuchter (of juist 10 ontzettend ver heen en hallucinerende)
!!
Wat dan?quote:
Index / The Truth is in Here...quote:
ah, ja. Niet eens gezienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Index / The Truth is in Here...
truth ouwehoer 40 waar iedereen op hol is
Aangepast.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Index / The Truth is in Here...
truth ouwehoer 40 waar iedereen op hol is
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
Vandaag weer 1 jaartje erbij ...
en ik wil Mirage's avatar als verjaardagsgeschenk vanavond !
![]()
Gefeli!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
![]()
Helemaal niets. Het is de enige dag van het jaar dat ik de doden met rust laat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal. En alvast:
[afbeelding]
Doen jullie nog wat aan samhain vanavond?
Wij gaan aan de paddo's en wandelen door het bos...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal. En alvast:
[afbeelding]
Doen jullie nog wat aan samhain vanavond?
have fun !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben weer rustig![]()
Gisteren moest ik even mijn computer opnieuw installeren
Nu nog even het beeldscherm aanpassen zodat alles duidelijk is en dan is het goed.
Minder-waardigheids-compex, meerder-waardigheids-complex.
Allebei complexenDe een denk minderwaardig te zijn, en de ander heeft het omgekeerde.
Ik zal niet teveel hier blijven. Ik ga in onzin verder
Fok! onveilig maken dus![]()
Wat zie ik hier niet ?quote:
Forbiddenquote:
De andere helft van de M van Miragequote:
zoietsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:44 schreef Mirage het volgende:
kan niet iemand er een m van maken door het te kopieren/spiegelen oid ?
quote:
Goed zo meid !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:43 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ben boos..........heel erg boos![]()
Heb ik gvd net een geweldige auto gekregen, wordt mijn rijbewijs niet verlengd !!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Goed zo meid !
Spuug het eruit..
krop het vooral niet op.....
wat is er aan de hand ?
huh ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb ik gvd net een geweldige auto gekregen, wordt mijn rijbewijs niet verlengd !!!!!!!!!!!!!!!!!
lieverd, je mot wel een beetje rekken en strekken natuurlijk anders krijg je de letters niet goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:36 schreef Ashavan het volgende:
Bij de A dacht ik: "die lippen zitten laag"
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb ik gvd net een geweldige auto gekregen, wordt mijn rijbewijs niet verlengd !!!!!!!!!!!!!!!!!
Een gemeenteambtenaar vind dat ik niet meer instaat ben om te rijden terwijl ik gvd al 15 jaar, aangepast, schadevrij rij.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
huh ??
Waarom niet ?
Ivm je handicap ?
Ik ga er van uit dat je iig geen strafbare feiten gepleegd hebt.
Of was het afgegeven voor een specifieke duur ?
Wat voeren ze als reden aan ?
Als jij vindt dat jij veilig op de weg kan, dan bezwaar maken hoor !
Bel een rijschool, vraag of een rijinstructeur een examen oid af wil nemen en dan niet op de aangeleerde zaken wil letten waar je normaal op afgewezen wordt, maar die iedereen ontwikkeld.
Laat die man op papier zetten dat je veilig rijdt ondanks eventuele beperkingen.
Stuur dat mee en ga ervoor !!!
En anders ga je gewoon zonder rijbewijs rijden..... geen rijbewijs ?
kunnen ze het ook niet innemen![]()
op wat voor grond vindt hij dat ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Een gemeenteambtenaar vind dat ik niet meer instaat ben om te rijden terwijl ik gvd al 15 jaar, aangepast, schadevrij rij.
volgens Rob is het dan vrij simpel (afhankelijk van het antwoord op bovenstaande vraag).quote:Moet ik eerst weer naar het CBR om toestemming te vragen, op zich niet zo erg maar dan krijg je weer van allerlei keuringen, opnieuw examen doen, en dit terwijl er niets veranderd is aan mijn medische toestand !!
quote:En alles op eigen kosten natuurlijk, dit rijbewijs heeft mij aan keuringen ed vijf jaar geleden al 2000 euro gekost.
En toen dacht die l*l ook nog dat hij dit rijbewijs in kon nemen!!
Dacht het niet: "alleen de politie kan een rijbewijs innemen, stuur je die maar" heb ik gezegd, mijn rijbewijs uit zijn getrokken en weggereden.
![]()
![]()
![]()
vraag naar zijn baas!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Heb net het CBR gebeld, daar wisten ze van niets, heeft die ambtenaar waarschijnlijk gewoon op eigen houtje gehandeld![]()
Ik ga nu dus even terug naar het gemeentehuis, even verhaal halen bij die meneer![]()
Als ik nu niet hier terug kom, zit ik waarschijnlijk ergens "af te koelen"
Leuk voor je dat je weer achter het stuur mag.quote:
Ik heb er geen foto vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:32 schreef vamperotica het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu willen we natuurlijk ook wel weten hoe dat autootje eruit ziet!!!
Uhhhh.............vrouwenrijdenbeter.nlquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:33 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je weer achter het stuur mag.
Minder voor ons... mannenrijdenbeter.nl
Kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt ja. Nou wordt het tegendeel van de link die je geeft toch weer constant bewezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:33 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je weer achter het stuur mag.
Minder voor ons... mannenrijdenbeter.nl
Misschien was ze moeilijk ter been en wilde ze zo dicht mogelijk bij de winkel parkerenquote:
Ja... enquote:
Heheh laad de pagina eerst eens. De strijd is gestreden en mannen zijn beter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Uhhhh.............vrouwenrijdenbeter.nl
Met 0.5 verschilquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:43 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Heheh laad de pagina eerst eens. De strijd is gestreden en mannen zijn beter.
Apart nummer. Zarathustra - Souls Ejaculation
Dus toch wel...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En dat is niet om te lachen !!!!!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:00 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dus toch wel...![]()
Maar ben eerlijk, je schrijft maar een kort verhaaltje, en de rest mogen we erbij gokken. Ik kon toch nergens lezen dat een ambtenaar (onbevoegd) je rijbewijs niet verlengde omdat je medisch iets hebt. Daarbij werd de vraag nog gesteld of je iets mankeerde...
Maar feli, kun je toch weer lekker broemen!![]()
sommigen hebben achtergrondkennis en hoeven niet te raden. De meesten hier eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:00 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dus toch wel...![]()
Maar ben eerlijk, je schrijft maar een kort verhaaltje, en de rest mogen we erbij gokken. Ik kon toch nergens lezen dat een ambtenaar (onbevoegd) je rijbewijs niet verlengde omdat je medisch iets hebt. Daarbij werd de vraag nog gesteld of je iets mankeerde...
Maar feli, kun je toch weer lekker broemen!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
nog iemand onder een nieuwe nick !
niet nieuw dan,quote:
Gooi je wasmachine zo vol dat je met je hand de boel nog enigzins kunt omwoelen, dan zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:09 schreef displission het volgende:
iemand die hier goed kan wasse? als je max. de wasmachine met max. 5 kg mag laden. Kijk ik kan me voorstellen dat dit nat wordt. Dan wordt 5kg toch 15 kg. kan zo'n ding dat wel trekken..??
toennet zat hij volgens mij te vol..dan krijg je eerst het geluid van een krijsende heks..daarna hoorde ik de inheemse drum..toen heb ik het energiecentrum van de washmachine maar uitgeschakeld..en vervolgens het deurtje opengedaan. Nu wat minder, maar das wel goed?
* displission vraagt hulp aan iemand met waskennis..over kilo's etc. , BVD![]()
Nee hoor, loop al een tijdje mee op fok,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
niet nieuw dan,
maar ik heb wel de indruk dat we jou ook onder een andere nick kennen
Niks vreemds aan hoor
Ik geloof dat 8 op de 10 hier een identieitscrisisje hebben van tijd tot tijd, al dan niet veroorzaakt door gierende hormonen eens in de maand, aangeboren gefliptheid of jeugdtrauma's.![]()
En nee, ook geen (andere) nick.quote:Statistieken
Laatste bezoek: 36 seconden geleden.
Aantal posts: 5453 (gemiddeld 4 per dag)
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:23 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nee hoor, loop al een tijdje mee op fok,
[..]
En nee, ook geen (andere) nick.
![]()
Morgequote:Op woensdag 1 november 2006 07:39 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Masochistisch is? Dus jij bent vandaag van plan om flink te slikken?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:40 schreef Ashavan het volgende:
Appel werkt net zo goed en is gezonder
Bleh gisteren al een droge mond en kriebels. En vanacht is de keelpijn er door gekomen. Slikken is zo lekker pijnlijk dan*is masochist rofl*
Goed bedacht Dromenvanger,quote:Op woensdag 1 november 2006 10:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede-morgen
Zeggen 2 users homo tegen mij in mijn fotoboek![]()
Normaal gesproken zou ik gaan happen en uitschelden en mijn bloeddruk verhogen zonder dat ik het wil. 2 reacties weggehaald en even een slotje op het fotoboek gezet. Mainport als user is sowieso een achterbakse rat. Als zulke users wat zeggen dan kun je het maar beter niet serieus nemen
Ze mogen me voor alles uitscheldenIk wis die reacties in een mum van tijd en nu voorlopig een slotje op mijn fotoboek.
Straks even naar de bibliotheek toe. Spullen terug brengen en tijdschriften lenen.
Eerst koffie![]()
De drukte is weg weer hier. Dus vanzelf laat ik me liever niet opfokken door andere users.
Zometeen even elsevier lenen, kijken of daar nog interessante onderzoeken instaan.
Oei, dat klinkt niet leuk Sara.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:10 schreef sararaats het volgende:
bluh, ik heb besloten lekker in bed te blijven liggen
ik hoef m'n familie niet te zien
slaapwel
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:56 schreef Ashavan het volgende:
Kan 1 Februari gaan verhuizen
Geweldig moment aangezien paar maanden erna al het vakantiegeld binnenkomt. Kan dan besteed worden aan andere zaken zoals die LCD flatscreen + xbox360 rofl
* Ashavan viert even prive feestje door Gorefest harder op te zetten
Echt.... al die liefdesbrieven en fanmail wil je gewoon in je postbus blijven ontvangen en niet op je huisadres.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:57 schreef Ashavan het volgende:
Wat willen ze doen? Inbreken? Er staat nog niets en in de toekomst heb ik zo mijn manieren om inbrekers in gefileerde stukjes van het balkon te gooien
Maar zal het wel even verwijderen.
weet ik veel.... van je vrouwelijke fans of zoquote:Op woensdag 1 november 2006 18:08 schreef Ashavan het volgende:
Liefdesbrieven van wie? o.O
Fanmail kan ik nog inkomen, maar liefdesbrieven?!?!
hehe daarin staat een link naar deze postquote:
* Ashavan wordt nieuwsgierig en gaat nadenken, maar kan niemand verzinnen die iets zou sturenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weet ik veel.... van je vrouwelijke fans of zo![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe daarin staat een link naar deze post
![]()
![]()
En nou niet jaloers gaan piepen als je zometeen de helft van de mannelijke fokkers in je meeldoos hebt staan, hequote:Op woensdag 1 november 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
verplichte edit, dan krijg je dat,... en de wijn had er niets mee te maken...
er stond eigenlijk een linkje naar foto's van Mirage... US / Vrouwelijke Fok!Sters Sexy en Gewaagd #19
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nou niet jaloers gaan piepen als je zometeen de helft van de mannelijke fokkers in je meeldoos hebt staan, he![]()
Tuurlijk trots isquote:
en wat denk je....quote:Op woensdag 1 november 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
er stond eigenlijk een linkje naar foto's van Mirage... US / Vrouwelijke Fok!Sters Sexy en Gewaagd #19
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
en wat denk je....
je edit de post die je moest editten en post de volgende dag gewoon nog een keer hetzelfde ?
![]()
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
daaromquote:Op woensdag 1 november 2006 22:16 schreef displission het volgende:
saraats..why?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog even een (niet naakte) lizje en barra
[afbeelding]
Ze is leuk !!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog even een (niet naakte) lizje en barra
[afbeelding]
Kannibaalquote:Op donderdag 2 november 2006 09:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ze is leuk !!![]()
Op de 1 of andere manier had ik mij jouw vriendin ook zo voorgesteld, ik kan bijna haar karakter "proeven"
Jij hebt stiekem binnen zitten roken !quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij hebt stiekem binnen zitten roken !
![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:34 schreef Ashavan het volgende:
hahahaha. OS doet es iets behulpzaams en dat valt zo op dat Mirage al weet dat hij iets gedaan heeft wat niet mag![]()
* Ashavan fantaseert verder over kleuren indeling van de muren en plafond in toekomstig huis
* mompeld iets van nog een compleet uniform met toebehoren te hebben liggen waar niets mee gedaan word*quote:Op donderdag 2 november 2006 09:45 schreef Oversight het volgende:
[..]
gelukkig kan IEMAND het nog waarderen, in tegenstelling tot sommigen......
Feli met huisje!!!!
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
*mompeld iets van nog een compleet politie uniform met toebehoren te hebben liggen waar niks meegedaan wordt*![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
* mompeld iets van nog een compleet uniform met toebehoren te hebben liggen waar niets mee gedaan word*[/sup]![]()
Aantrekken is houden he, ben ik ervan afquote:Op donderdag 2 november 2006 09:55 schreef Oversight het volgende:
[..]
.....
......
Ik moet nog ff een foto maken voor in het topicje....
wellicht kan ik 't ff komen aantrekken voor de kiek?
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!quote:
Of jijquote:Op donderdag 2 november 2006 13:27 schreef sararaats het volgende:
hoi,
ik zit krap bij kas.
volgens mij heeft onze bank een rekenfoutje gemaakt
nee, ik heb m'n factuur van Telenet nagekeken en daarop staat het juiste bedragquote:
doe maar niet.. heeft een smerige nasmaak.... eigenwijsje is hetquote:Op donderdag 2 november 2006 09:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ze is leuk !!![]()
Op de 1 of andere manier had ik mij jouw vriendin ook zo voorgesteld, ik kan bijna haar karakter "proeven"
*insert The Adams Family muziekje*quote:Op donderdag 2 november 2006 19:49 schreef Ashavan het volgende:
Father son bonding gedaan. Meeste gaan balletje gooien ofzo maar wij kijken docu's over de Goetia en occulte ordes
mon cherie!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*insert The Adams Family muziekje*
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 19:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom hier niet meer zo vaakWetenschap & Filosofie is het forum vanaf nu voor mij
nee dat mogen we niet... OS zat. 11 ff meetingje doen? groente enzo?quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat mogen we niet... OS zat. 11 ff meetingje doen? groente enzo?
bedoelde eigenlijk zaterdag 11 nov?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
ben er helemaal klaar voor!!!
NU?
Ik ook vanaf een uur of 4......quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:34 schreef nokwanda het volgende:
wat ben je er weer ontaard vroeg bij om alle ouwehoertjes uit hun bedjes te halen.
jaaahaaaa, ik was al wakker![]()
dat heb je met die beepjesverslaving van jou, he.quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik ook vanaf een uur of 4......![]()
Zeker als de " 'savondslaatvoeding" " vergeten" wordtquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat heb je met die beepjesverslaving van jou, he.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En nu heb ik dus een "Empty Nest"![]()
Alhoewel heel veel mensen beweren dat mensen die spiritueel begaan zijn niet in deze wereld leven voelt dit toch wel heel erg "echt"quote:
je zou het haast denken.....quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Alhoewel heel veel mensen beweren dat mensen die spiritueel begaan zijn niet in deze wereld leven voelt dit toch wel heel erg "echt"![]()
Zouden wij dan toch "echte mensen" zijn ?
Inderdaad klote is datquote:Op zaterdag 4 november 2006 13:50 schreef TaLoN.NL het volgende:
Vanochtend om half negen ging een huisgenoot weg, die deed een buitendeur op slot waar wij allen doorheen moeten en die maar van 1 kant van het slot en op slot kan, dat bleek toen ik mijn sleutel in die deur kapotdraaide, zat ik dus 4 uur opgesloten, het hele huis bij elkaar geschreeuwd, keiharde muziek gedraaid, BF2142 kankerluid... blijkt om 1uur 'smiddags dat er nog een huisgenoot was die door mijn lawaai heen kon slapen.![]()
Toen hij wakker was hebben we de sleutel met een mes er uit gepulkt en vervolgens zijn vriendin gebeld die toen van buiten de deur open kon maken.
Op zaterdag in je eigen huis opgesloten te zitten zonder eten, drinken en wiet, da's nie zo leuk.![]()
Halloquote:Op zondag 5 november 2006 11:36 schreef senesta het volgende:
He wat grappig, ik had die topics nog niet eerder gezien, ik ga maar even nadenken over mijn nominatie's.
En dat je vaak genoemd word vind ik niet zo raar hoor dromenvanger.
Hoe gaat het verder met je?
Echtheid is wat jij er van maakt. Het gehele leven is een zelfgemaakte illusie wat als echt ervaren wordt door velen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Alhoewel heel veel mensen beweren dat mensen die spiritueel begaan zijn niet in deze wereld leven voelt dit toch wel heel erg "echt"![]()
Zouden wij dan toch "echte mensen" zijn ?
quote:Op zondag 5 november 2006 15:28 schreef Mirage het volgende:
Barra !!!
Het kreng heeft de oplader van mijn macbook opgevreten
Mentale Alchemie ken ik nie.quote:Op zondag 5 november 2006 15:43 schreef Ashavan het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen illusies en waarheden (Microkosmisch) welk geuit worden door die individuen. Door het uiten ervan word de Macrokosmos gegenereerd en dat is de werkelijkheid die iedereen buiten zichzelf om ziet.
Ipv meditatie zou ik zelf eerder Mentale Alchemie vermelden. Uit ervaring vind ik persoonlijk dat het een stuk effectiever werkt.
Starseed heeft wel geleerd dat liefde door de maag gaat. Ze had een kwarktaart voor me gemaakt. Had hem gedurende de dag bijna opgegeten en wilde in de avond nog wat nemen. Had haar vader het laatste stuk...grrr.![]()
Bronquote:Halal: Rente met schone handen
Volgens de islam is rente haram – onrein. Voor moslims in Nederland geeft dat problemen, bijvoorbeeld bij aankoop van een huis. Een eigen huis vereist immers een hypotheek en dus het betalen van rente. Oplossing: de halalhypotheek. Die werkt als volgt. Niet de (moslim) koper, maar een tussenpersoon koopt de gewenste woning aan, om die mét winst door te verkopen aan de opdrachtgever. De winst compenseert de tussenpersoon voor de lening, zoals normaliter rente dat doet. De koper betaalt de lening plus winstopslag aan de tussenpersoon terug, formeel zonder rente te betalen.
De halalhypotheek wordt aangeboden door Bilaa-Riba Islamic Finance in Leiden. Er is belangstelling, maar het wachten is op de Belastingdienst. Voor de halalconstructie geldt namelijk geen hypotheekrenteaftrek. Daarvoor is een wetswijziging nodig.
Daar valt wat voor te zeggen. Hogere participatie van moslims op de woningmarkt is welkom. Eigenwoningbezit biedt de kans vermogen op te bouwen en verhoogt de leefbaarheid van wijken. Kritiek is er ook. Regels wijzigen ten behoeve van de halalhypotheek zou een knieval zijn voor de islam. Bovendien zou het voorbijgaan aan het echte probleem: dat...
Onzin idd....quote:Op maandag 6 november 2006 07:47 schreef Ashavan het volgende:
Hoorde net een vaag bericht op de radio dus even op gezocht.
[..]
Bron
Dit vind ik zo'n onzin. Je blijft hetzelfde doen alleen geef je het een ander naamplje. En hoe zit dat dan als het huis later weer verkocht wordt aan een niet-moslim? Waarom moeten we onnodig moeilijke constructies gaan zitten verzitten? Als je geen huis wilt kopen zoals elk ander dat doet dan ga je maar in een doos onder de brug zitten![]()
Moe maar voldaan noemen ze dat toch?quote:Op maandag 6 november 2006 08:04 schreef Ashavan het volgende:
Kunnen de meesten van hen niet en moeten ze toch gaan lenen om een fatsoenlijk huis te kunnen krijgen.
Zo kreeg net te horen hoe lang de endurance race op de 26e gaat duren. Dat is 1 heat van 90minuten en daarna 3 heats van elk 60minuten. Aan het eind van die dag zal ik gesloopt zijn en me kart ook.
Ik had het verder niet meer gevolgd. Maar een user heeft me opgegeven als favo milfquote:Op zondag 5 november 2006 11:36 schreef senesta het volgende:
He wat grappig, ik had die topics nog niet eerder gezien, ik ga maar even nadenken over mijn nominatie's.
En dat je vaak genoemd word vind ik niet zo raar hoor dromenvanger.
Hoe gaat het verder met je?
Ik heb je ook genomineerd als meest creatieve userquote:Op maandag 6 november 2006 11:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had het verder niet meer gevolgd. Maar een user heeft me opgegeven als favo milf![]()
hoewel niet om zelf te ilfen![]()
Ook hallo allemaal
De FOK!awards 2006 zijn er!quote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je ook genomineerd als meest creatieve user![]()
En dromenvanger, bedankt, vind het erg lief![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb je ook genomineerd als meest creatieve user![]()
En dromenvanger, bedankt, vind het erg lief![]()
de ene dag 20 of meer en de andere dag 5 of helemaal niets. Ligt aan de bui en andere activiteiten.quote:Op maandag 6 november 2006 12:44 schreef Ashavan het volgende:
17posts gemiddeld per dag is al best veel hoor
Ik wilde jou als meest ondergewaardeerde user opgeven. Misschien doe ik dat nog welquote:Op maandag 6 november 2006 12:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
!!
Grappig hoor allemaal.
En ik ben nieteens een zo opvallende expliciete user (denk ik)
Ik bedoel.... bepaald geen ONZ ganger met een groot postaantal of zo.
vanallesquote:Op maandag 6 november 2006 16:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat voor rekenkunde moest je doen?
Ik moest vroeger tijdens studie hypotheken uitrekenen en nog meer. Contante waardes en Eindwaardes. Financiele berekeningen waren dat. Maar ik moest alleen maar financiele berekeningen uitvoeren. En wiskunde B, statistiek is wiskunde B.
Rekenen kan leuk zijnVooral als je de juiste uitkomst krijgt
Als rekenen je niet ligt dan kun je trainen op rekenen. Ieder mens kan rekenen. Gewoon oefenen en ezels-bruggetjes hanteren.
Inderdaad, dat komt omdat ze overal het rekenapparaat voor gebruiken. Doe ik trouwens ook vaker.quote:Op maandag 6 november 2006 16:42 schreef Ashavan het volgende:
2+2 = ?![]()
Valt me op dat veel mensen tegenwoordig niet eens meer kunnen hoofdrekenen. Bedoel...12x12 is echt niet zo moeilijk hoor en dat moet er al een rekenmachine aan te pas komen.
quote:Op maandag 6 november 2006 16:45 schreef Ashavan het volgende:
Had de leraar knikkers in andere kleuren zitten te verven toen je geblinddoekt was?
Dat wilde ik ook gaan doen. 12*10 en daarna 12*2 en vervolgens optellen. Ezels-bruggetjes hanteren.quote:Op maandag 6 november 2006 16:42 schreef Ashavan het volgende:
2+2 = ?![]()
Valt me op dat veel mensen tegenwoordig niet eens meer kunnen hoofdrekenen. Bedoel...12x12 is echt niet zo moeilijk hoor en dat moet er al een rekenmachine aan te pas komen.
12x10=120
12x2=24
120+24=144
Toch eens downloaden. Heb nog steeds niet ten volle gebruik gemaakt van jou links naar torrentssites. Maar dat komt nog wel. Ik ben soms een wervel-storm en vanaf het moment van opstaan begin ik te vliegen bijna.quote:Op maandag 6 november 2006 19:27 schreef Ashavan het volgende:
Even a la DV:
Borknagar - Colossus Lyrics
From out of static time has grown
Existence formed by substance unknown
Prelude to matter, shift of disorder
Completion of bonds between chaos and order
The era of seasons, the essence of being
The continuous process awakens the living
Absorber of every flickering sun
Arranging the pieces to vivid perfection
The stream of mortality flows uncontrolled
A boundless downward spiral to prospective void
Existence takes its toll, extinction unfolds
The Colossus falls back from it?s treshold
The cosmic grip so tight. Heed the celestial call
The rise, the voyage, the fall- tangled womb of mortal soil
Universal key of inception, pulled out of the grind
The growing seed of creation and time
Complex fusion, the bond of four- the nature?s core
Universal ritual, aesthetic beauty adored
The pendulum upholds the carnal deceit
Eternal, endless, indefinite
The paradox, render and the merge is complete
Nothing but the process is infinite
Nothing but the process is infinite
Eternal, endless, indefinite
quote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Ashavan het volgende:
Een dictatuur met mij aan het roer. Zou alles goed komen.
Nouja...meer de benevolente monarch dan een kwaadaardige dictator.
Zolang ik maar de alleenheerser zou zijn zonder al die bureaucratische rompslomp en dat er eens knopen doorgehakt zouden worden...welke kant op dan ook. Heb je tenminste zekerheid en weet je waar je aan toe bent ipv het Rijk dat de mensen een wortel voorhoudt als in het verleden met ezels gedaan werd die een kar moesten voort trekken.
Leren zul je. Studeren!!!quote:Op maandag 6 november 2006 20:02 schreef sararaats het volgende:
ik wou dat ik zoveel kon schrijven
maar ik zit met die testen in m'n appel
KOUD KOUD KOUD
brrrrrrrrrrr
en mijn moemoe die ik hard achteruit zie gaan, ik vrees dat we ze gaan verliezen
nee hoorquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Leren zul je. Studeren!!!
Diploma halen voordat de bom valt!!!!!!!!
Is je moeder ziek? Moemoe is toch moeder of niet? Zo jah, sterkte voor je moeder!!!!
Wat zou je willen doen?quote:Op maandag 6 november 2006 20:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor
ik zeg moemoe tegen m'n grootmoeder
m'n grootmoeder is hard achteruit gegaan
m'n moeder is nog zo gezond als een paling
en de testen zijn om werk te vinden (Arbeidstraject Begeleiding)
ze kijken wat voor job ik nog kan doen
Ik probeer vaker de lotto-getallen te downloaden via mijn radio-ontvangst in mijn hoofdquote:Op maandag 6 november 2006 20:19 schreef Ashavan het volgende:
Een eigen partij starten? Alsof ik het nog niet druk genoeg heb
Wat je tegen komt is dat veel nieuwe partijen nog hoop hebben een verschil te kunnen maken. Helaas worden ze in de loop der tijd opgeslokt door de rest en worden ze net zo erg als hen. Heb geen behoefte om mijn princiepes zo te grabbel te gooien.
Maar als er een geldschieter aanwezig is....misschien dat ik dan wel een poging wil wagen
ik zou graag in het theater gaanquote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat zou je willen doen?
Heb je zelf geen ideeen over wat je graag wilt?
Oude mensen worden jammer genoeg oud en takelen af. Om het maar aftakelen te noemen. Dat is de prijs die je betaald als je in leven bent. Ouderdomquote:Op maandag 6 november 2006 20:19 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee hoor
ik zeg moemoe tegen m'n grootmoeder
m'n grootmoeder is hard achteruit gegaan
m'n moeder is nog zo gezond als een paling
en de testen zijn om werk te vinden (Arbeidstraject Begeleiding)
ze kijken wat voor job ik nog kan doen
Ik heb dat echt vaker gehad in het heetst van de strijd. Als mensen mij echt onderuit halen van alle kanten en ik moet mezelf verdedigen dan ga ik epileptische aanvallen krijgen. Daarom is een hoge functie in de politiek ook niets voor mij. Ik schrijf liever boeken of ga berekeningen uitvoeren.quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef senesta het volgende:
@ Dromenvanger: Ik heb je voorheen eens zien schrijven dat je zelfs epileptische aanvallen kreeg van opwinding in een conflict.
Is dat echt of gewoon bij wijze van spreken?
Nee lijkt me erg vervelend inderdaad, zeker als het echte epileptische aanvallen zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb dat echt vaker gehad in het heetst van de strijd. Als mensen mij echt onderuit halen van alle kanten en ik moet mezelf verdedigen dan ga ik epeleptische aanvallen krijgen. Daarom is een hoge functie in de politiek ook niets voor mij. Ik schrijf liever boeken of ga berekeningen uitvoeren.
Nu negeer ik die mensen meer, ik probeer die mensen zoveel mogelijk te negeren.
Ik heb vaker echt liggen trillen helemaal en toen moest ik buiten sigaret gaan roken en bleef ik doortrillen totdat ik weer tot rust kwam.
Een leven van een dromenvanger gaat niet over rozen
Depakine krijg ik tegen manisch depressiviteit, een middel tegen epileptische aanvallen is dat dus en zo heb ik nog een medicijn dat iets oproept. Ik krijg medicatie die weer bijverschijnselen geven. Ik krijg dus ook risperdal dat parkingson in leven roept. Jaren lang heb ik echt problemen gehad om een glas op te tillen, nu ben ik gewend aan de medicatie. Daarom herken ik mezelf in Michael J Fox, ik heb vaker in de spiegel gekeken en zag gewoon mijn gezicht zoals zijn gezicht is, helemaal strak van de spanning. Opgesloten in je eigen lichaam ook. Trillen als een gek dus. Echt trillen als een gek. Het hele lichaam dat beeft. En de psychiatrie vond dat redelijk normaal, ze hebben me alleen akineton geven tegen parkingson. Staat ook op de bijsluiter van akineton, dat het tegen parkingson is. Maar zo heeft ieder medicijn een tegenmiddel voor bijwerkingen. Michael J fox zag ik 2 weken geleden op TV, maar die heeft het dus echt erg, ik schrok even gewoon. Hij kon niet eens meer praten van het shaken, het lichaam werkt niet vlot. Maar die hele ziekte parkingson is complex te noemen. Je hebt dan geen controle meer op je lichaam, bij epileptische aanvallen heb je dat ook niet, maar parkingson is volgens mij een constante aanval in een bepaald ritme.quote:Op maandag 6 november 2006 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee lijkt me erg vervelend inderdaad, zeker als het echte epileptische aanvallen zijn.
Heb je daar ook medicijnen voor?
Ik heb bij mijn zusje ooit een aanval gezien, Ik ben me echt rot geschrokken.
Maar goed, er zijn ook meerdere vormen.
Heb je dit altijd al gehad dan?quote:Op maandag 6 november 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Depakine krijg ik tegen manisch depressiviteit, een middel tegen epileptische aanvallen is dat dus en zo heb ik nog een medicijn dat iets oproept. Ik krijg medicatie die weer bijverschijnselen geven. Ik krijg dus ook risperdal dat parkingson in leven roept. Jaren lang heb ik echt problemen gehad om een glas op te tillen, nu ben ik gewend aan de medicatie. Daarom herken ik mezelf in Michael J Fox, ik heb vaker in de spiegel gekeken en zag gewoon zijn gezicht zoals mijn gezicht is, helemaal strak van de spanning. Opgesloten in je eigen lichaam ook. Trillen als een gek dus. Echt trillen als een gek. Het hele lichaam dat beeft. En de psychiatrie vond dat redelijk normaal, ze hebben me alleen akineton geven tegen parkingson. Staat ook op de bijsluiter van akineton, dat het tegen parkingson is. Maar zo heeft ieder medicijn een tegenmiddel voor bijwerkingen.
Maar goed, ooit zijn die medicijnen verleden tijd. Nu geen bijwerkingen. Ook geen stress nu.
Ook kan ik zelf stress oproepen door een foute manier van schrijven te hanteren hier, of in het echt een foute manier van omgaan te hanteren.
Een rustige manier van leven is belangrijk, en dan kan ik alsnog alles eruit halen dat erin zit. Zolang ik maar niet ga opfokken. Ik mag mezelf niet opjagen in het leven. Zodra ik mezelf ga opjagen dan gaat het altijd mis.
Daarom haal ik het gejaagde uit mijn bestaan. Altijd heb ik mezelf lopen opjagen en soms denk ik wel eens dat mijn ziel zo opgejaagd was altijd. Mijn ziel wilde altijd veel. Altijd wilde ik veel. Dus ik ben bezig om mijn ziel te temmen de hele tijd. Mijn ziel heeft een eigen leven volgens mij.
Op dit moment voel ik me dus happy en okeyMaar afgelopen 6 jaar zijn er echt lange periodes geweest dat niets lukte. Daarom ben ik "trots" dat ik zover gekomen ben nu. Dat ik kan zeggen dat de toekomst me toelacht nu.
Ik heb ook zin in de toekomst. Omdat ik mijn eigen toekomst ga bepalen in de toekomst. In de toekomst ben ik 120 procent onafhankelijk. Dat is mijn doel dus. Onafhankelijk. Totaal geen onafhankelijkheid.
Onafhankelijkheid en vrijheid dus ook.
Bedankt voor het complimentquote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je dit altijd al gehad dan?
Je hebt het over de laatste 6 jaar, of waren dat de jaren waarin je de meeste moeite had met een manier vinden?
Ik vind trouwens dat je het erg mooi omschrijft![]()
6,6 jaar?quote:Op maandag 6 november 2006 20:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
6,6 jaar lang ben ik ongeveer bezig op dit moment. Ik kan niet alles herinneren, ik kan veel herinneren maar ook zijn zaken weg gevaagd en ook wil ik het verleden ooit vergeten nog. Ik weet wel dat ik 1 jaar op de bank heb gelegen omdat ik niets meer kon, ik weet dat ik trilde als een gek. Ik trilde constant. Ik heb uren lang gesproken met doctoren die weer met tegenmiddelen kwamen.
In principe was het een zoektocht. Een zoektocht om in balans te komen. Als ik moet gaan omschrijven wat ik afgelopen 6,6 jaar heb meegemaakt dan ben ik een tijdje zoet
One flew over the chuckoo's nest dus ook. Ik heb 9 dagen in een isoleer-cel gezeten. In de separeer zoals ze dat zo mooi zeggen maar veel meer dus ook. Een groot gekkenhuis en dat heb ik allemaal weten te overleven.
9 dagen in een cel waarbij je de hele dag aan je lot wort overgelaten. Rechters mee te maken gehad, gesproken met een rechter en advocaat omdat ik compleet gestoord werd van het beleid in de instelling waar ik zat.
Heb daar liggen schreeuwen en nog meer. Ik hoorde daar ook niet thuis.
Maar zo is veel meer gebeurt. Ik had het over van alles. Ook over paranormale zaken.
In 2000 over the matrix gehad en nog meer. Het was een ontwaking en soms kom je dan op plekken terecht waar je niet helemaal thuis hoort. De instellingen waar je terecht komt zijn waardeloos omdat de overheid geen geld heeft om een echt mooi rust-oord te bouwen. Allemaal te maken met geld dus.
Ben wel blij dat alles gebeurt is.
What doesn't kill you, makes you stronger
De kans dat ik nog eens ontspoor is ook minimaal. Kleiner dan 1 procent.
Ik kan straks misschien een andere realiteit instappen en alsnog blijf ik bij de les
Economische studie en accountancy. Zakelijk ingesteld was ik toen. Ik wilde carriere maken en dure auto's kopen en een mooi huis bezitten maar het ging allemaal mis door het stappen en wiet en door een foute stage.quote:Op maandag 6 november 2006 20:53 schreef senesta het volgende:
[..]
6,6 jaar?
En daarvoor had je nergens last van?
Werkte je?
Of ging je naar school?
Ik vind het heel knap dat je er nu met een dergelijke houding op terug kan kijken, het moet niet makkelijk zijn geweest.
De overheid komt nog een hoop tekort in de geestelijke gezondheidszorg, ook van kinderen, heel schreinend wat daar gebeurd.
Dank je wel voor je verhaal, ik bedacht me net dat je mijn vragen best vervelend zou kunnen vinden.quote:Op maandag 6 november 2006 20:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Economische studie en accountancy. Zakelijk ingesteld was ik toen. Ik wilde carriere maken en dure auto's kopen en een mooi huis bezitten maar het ging allemaal mis door het stappen en wiet en door een foute stage.
Voor mijn ontwaking was ik een geestelijk wrak dus. Ik ben nu pas gezonder dan ooit. Voorheen was ik introvert en erg verlegen, sociaal onzeker ook, bijna mensen-schuw te noemen maar zo erg was het niet omdat ik altijd met mensen kon opschieten. Sociale fobie in zekere mate dus wel, en die sociale fobie is helemaal weg, ik praat met iedereen en ik kan de grootste act opvoeren, soms wil ik constant de grenzen verlengen en idioot doen. Ik durfde voorheen mijn mond niet open te trekken. Ik liet voorheen over me heenlopen.
Dus die "ziekte" heeft meer goeds gedaan dan slechts. Daarom zie ik het als zege en overwinning. Die hele uitbraak van manisch depressiviteit is het mooiste dat me ooit heeft kunnen gebeuren.
Omdat ik nu pas echt een kans krijg om een eigen leven te leiden. Ik heb altijd mijn leven laten leiden door anderen en kwam niet voor mezelf op.
De reden daarvoor weet ik ook. Maar dat doet niet terzake.
Het gaat om het nu. Ik kijk wel met een lach richting het verleden. Ik kan lachen om alles. En dat is gezondAls ik nu terug kijk naar mijn verleden dan lig ik in een deuk, omdat ik het niet als drama beleef maar als komedie
Geen enkele vraag vind ik vervelend Senestaquote:Op maandag 6 november 2006 21:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je wel voor je verhaal, ik bedacht me net dat je mijn vragen best vervelend zou kunnen vinden.
Maar goed, ik neem aan dat je het me dan wel gezegd had.
Je gaat goed dromenvanger![]()
Ik deel graag mijn verhaal omdat het voor mij therapie is. Mijn frustratie uitten tegenover Nederland. Dat oh zo mooie Nederland waar mensen die problemen hebben oh zo goed behandeld worden.quote:Op maandag 6 november 2006 21:18 schreef senesta het volgende:
Tot morgen dan alvast!
Eet smakelijk en welterusten voor straks.
Bedankt voor je verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |