quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef Ashavan het volgende:
Mirage denk eerder dat de buurman dan aan"komt"
Ik ook niet... en ik heb de buurman gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef Ashavan het volgende:
Mirage ik wil niet weten wat de buurman zou doen als hij je zo ziet aankomen
welnee meidquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef Mirage het volgende:
De avatar die ik nu even gezet heb is denk ik toch een beetje te
quote:
*PROEST*quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb een kwijlend poesje............
doekje pakken en afvegenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik heb een kwijlend poesje............
haaaaaaaaaa, echt niet he! Dat wist je eeeeeeecht welquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:04 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Chips![]()
Mee dat ik het terug lees dacht ik al; dat wordt weer helemaal verkeert opgevat![]()
Ik heb het dus over Wicca, ik zit visschotel te eten en Wicca loopt steeds kwijlend voorbij![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
haaaaaaaaaa, echt niet he! Dat wist je eeeeeeecht wel
Je kent je pappenheimers, mevrouw![]()
geen season 2?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hey Sararaats, check dit anders eens:
http://tvlinks.voodeedoo.(...)r%20Witch_links.html
Sabrina is nieuw op die site, best kans dat alle seizoenen op den duur verschijnen.quote:
hoe kan ik die dan afspelen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Sabrina is nieuw op die site, best kans dat alle seizoenen op den duur verschijnen.
Als je torrents kent dan kun je alles van haar ook downloaden, ook de film.
Ok, jij bent dus onbekend met het onderwerp "torrents", een beknopte uitleg voor de torrent-noob.quote:
ik zoek de episodes wel op een andere manierquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:29 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ok, jij bent dus onbekend met het onderwerp "torrents", een beknopte uitleg voor de torrent-noob.
Je hebt minimaak twee dingen nodig om via torrents te downloaden, namelijk een bittorrent client en een .torrent file*. Als bittorrent client kun je naar mijn mening het beste Bitcomet nemen, http://www.bitcomet.com/doc/download.htm De torrents zelf zijn enigzins illegaal dus daar kan ik je op dit board niet mee helpen, google het zou ik zeggen.![]()
*.torrent file is een bestand dat naar de bestanden verwijst die je wilt gaan downloaden, bv Info.avi
Haha, best veel series die gestreamed worden eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hey Sararaats, check dit anders eens:
http://tvlinks.voodeedoo.(...)r%20Witch_links.html
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef displission het volgende:
mirage als je nu een vriendin van je ernaast doet heb je de M van Mirage..?? Nu is het net een vulkaaruitbarsting![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef displission het volgende:
mirage als je nu een vriendin van je ernaast doet heb je de M van Mirage..?? Nu is het net een vulkaaruitbarsting![]()
+10 scherp gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+10 nuchter (of juist 10 ontzettend ver heen en hallucinerende)
!!
Wat dan?quote:
Index / The Truth is in Here...quote:
ah, ja. Niet eens gezienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Index / The Truth is in Here...
truth ouwehoer 40 waar iedereen op hol is
Aangepast.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Index / The Truth is in Here...
truth ouwehoer 40 waar iedereen op hol is
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
Vandaag weer 1 jaartje erbij ...
en ik wil Mirage's avatar als verjaardagsgeschenk vanavond !
![]()
Gefeli!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:09 schreef UncleScorp het volgende:
Morgeu'
![]()
Helemaal niets. Het is de enige dag van het jaar dat ik de doden met rust laat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge allemaal. En alvast:
[afbeelding]
Doen jullie nog wat aan samhain vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |