quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
Tijdens de les Nederlands toch niet goed opgelet, Borisz?![]()
Het is treedt aan.
Ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef golfer het volgende:
Tijdens de les Nederlands toch niet goed opgelet, Borisz?![]()
Het is treedt aan.
eind vd week komt de dvd uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Damn, die afleveringen van 24 dit weekend waren fantastisch.
Zit er sterk over te denken de volgende afleveringen te downloadenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eind vd week komt de dvd uit
Doe maar is leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit er sterk over te denken de volgende afleveringen te downloaden.
Linkje?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:11 schreef borisz het volgende:
Mess, een spelletje Zoek de vout, zie TT![]()
![]()
Wieso?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar toch maakt Mess er een Mess van
De titel klopte niet er stond Caf en het nummer was verkeerd (maar dat kan ook door Boris komen).quote:
Ik heb er een T'Tje bij gezet, that's all.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De titel klopte niet er stond Caf en het nummer was verkeerd (maar dat kan ook door Boris komen).
Okee, dan heb jij waarschijnlijk ook met die bug te maken, dat ze de e accent niet herkennen en dat dus wordt weggehaald. Of je het nu zelf hebt ingevoerd of niet, mocht het al in de TT staan en je past de tt aan. Valt dat gewoon weg.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb er een T'Tje bij gezet, that's all.
Dat kan. Wie gebruikt er dan ook zo'n moeilijk woord als Café?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan heb jij waarschijnlijk ook met die bug te maken, dat ze de e accent niet herkennen en dat dus wordt weggehaald. Of je het nu zelf hebt ingevoerd of niet, mocht het al in de TT staan en je past de tt aan. Valt dat gewoon weg.
Uurtje vroeger.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Againzender het volgende:
Er was hier iemand net zo slim om per ongeluk een net sendje naar het complete domein te sturen. Helaas voor hem was de inhoud van het bericht niet echt vriendelijk. Onze baas was niet blij met het bericht op z'n beeldscherm in ieder geval
Komt er net een collega met de melding dat die gast haar al de hele dag loopt lastig te vallen. Deze jongen kan dus op zoek naar een andere baan nu
Ik ga eens op zoek naar bier denk ik, het is alweer half6 zie ik op de klok hier![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
moest hij niet naar Amsterdam vandaag?
nee joh echt?quote:
zal vast voor een goede zaak zijn dat hij hierheen moestquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]zal hij blij mee zijn en dat ook nog wel op zn verjaardag
Wat voor cursus doe je? En waar zit je?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef appelsientje het volgende:
Goede middag..
Zo dat was de eerste Cursus dag... morgen weer...
zit nu ergens in een hotel... maar heb tenminste wel gratis internet
Cursus windows2003 server (70-290)quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat voor cursus doe je? En waar zit je?
Zo stigmatiserend altijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
and I wanna get stoned[afbeelding]
![]()
Het bedrijf waar je cursus volgt ... met welke letter begint dat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Cursus windows2003 server (70-290)
En ik zit in Zoetermeer....
moet maar eens met me baas overleggen of ik op werk kan kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Die krijg ik ook nog op dvd, krijg het nog druk!
pascal, waar haal jij die tijd vandaan.
GetronicsPinkroccade (daar werk ik ook )quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het bedrijf waar je cursus volgt ... met welke letter begint dat?
OK .. interne cursus dus ... behoorlijk aantal van je collega's volgen ook Windows 2003 cursussen bij het bedrijf waar ik werkquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
GetronicsPinkroccade (daar werk ik ook )
Maar goed... binnenkort wordt het KPN
Ooo okequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:33 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK .. interne cursus dus ... behoorlijk aantal van je collega's volgen ook Windows 2003 cursussen bij het bedrijf waar ik werk
KPN ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
GetronicsPinkroccade (daar werk ik ook )
Maar goed... binnenkort wordt het KPN
hij woont toch in Utrechtquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo okeen waar werk jij ??
trouwens we gaan binnenkort afscheid nemen van SCH
'Friesland moet onafhankelijk worden'
Oprotten met die kutfriezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat merk je helaas meteen jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:30 schreef golfer het volgende:
Het wordt nu wel weer erg vroeg donker met die wintertijd.
Ik zou het niet missenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ooo okeen waar werk jij ??
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
Ow en Brabant ook maar, achtergebleven rotgebied.
Global Knowledge, we hebben een filiaal in Zoetermeer en jouw werkgever is een van onze betere klanten, dus daarom was ik nieuwsgierigquote:
quote:
Ja... ze zijn samen aan het praten... ga je weg bij KPN... krijg je dit..quote:
Ik zou je huiswerk voor Nederlands nog eens nalopen. Weigeren met lange ij schrijvenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:00 schreef borisz het volgende:
weer even gezond doen straks,
sporten om 7 uur![]()
Ah!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef Da_Sandman het volgende:.
En het is poole Mess, niet voetballen.
Redelijk. Eredivisie driebanden zeker, poolen nu ook weer nu de competitie gaat beginnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:09 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ah!
Maar dan zou ik het nog 's avonds doen.
volg je dat eigenlijk een beetje, het poolen/biljarten/driebanden?
Als je mn hyves nog wil, moet je me maar ff op msn toevoegenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Wow, ik heb Femke Halsema op Hyves.
Mag je daar wel doodsverwensingen plaatsen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:38 schreef methodmich het volgende:
Wow, ik heb Femke Halsema op Hyves.
Ik hoop dat ze onder een auto komt, omdat de FemFem heeft gezegd dat er linksaf geslagen moet wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mag je daar wel doodsverwensingen plaatsen?
Kan je proberen. Je kan ook Rutte nemen en zelfs Balkie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mag je daar wel doodsverwensingen plaatsen?
Je bedoelt dat ik je zijn hyves via MSN doorgafquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan je proberen. Je kan ook Rutte nemen en zelfs Balkie.
Ik zag jou in de lijst bij Bos trouwens Gollem.
OKee,quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ook, maar ik keek net ook in je lijst.
Klopt SG meteen toegevoegd?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook zo, wist er ééntje niet. Nu wel natuurlijk.
Je mag dus maar een paar per dag toevoegen op Hyvesquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
Nee, nog niet. Maximaal aantal per dag.
Tong krijgt allerlei muziekjes nu.
Kijk, dat is altijd prettigquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Superheld het volgende:
Collega's die even wat moeten doen en zorgen dat jij 2 uur werk kwijt bent omdat ze het op een of andere vage manier hebben weten te wissen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:23 schreef Superheld het volgende:
Kon me goed inhouden vandaag..
Mooi zo, gelijk wettelijk in orde maken en daarna direct alle banden verbreken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:41 schreef appelsientje het volgende:
2 zulke grootheden in de voetbalwereld op 1 dag jarig, kun je nagaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
Digger is trouwens gelijk met Maradona jarig. Die wordt vandaag 46.
Bij mij hadden ze het niet eens doorgehadquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb dat ook wel eens meegemaakt... dan hoor je opeens "oeps" en dat is een woord dat je meestal niet wilt horen...
een Guinness met een lijntje ernaast...leuke traktatiequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:26 schreef DIGGER het volgende:
2 zulke grootheden in de voetbalwereld op 1 dag jarig, kun je nagaan
misschien moet je volgende keer iets minder aan doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef Blumchen het volgende:
Klaar met werken
Alleen niet veel donateurs![]()
Whehe.. dat zal jij wel willen hequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien moet je volgende keer iets minder aan doen
net zoals in Rotterdamquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe.. dat zal jij wel willen he![]()
* Blumchen kruipt er lekker in.. Morgen toets Recreatie.![]()
NN allemaal
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:14 schreef borisz het volgende:
[..]
net zoals in Rotterdam
truste bloem![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe.. dat zal jij wel willen he![]()
Ik snap m niequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
nee,
ik bezorg op zondag morgen de telegraaf![]()
ik bezorg op zondagochtend de krant van wakker nederland, valt niet veel aan te snappenquote:
zie FPquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef Blumchen het volgende:
Waarom dat "net zoals in Rotterdam" ?
Slaap lekker Bjoro.quote:
Golfert ik hoop[ voor je dat je Holland Sport heb opgenomen. Gelijk doorspoelen naar de fragmeneten met Maradona.quote:
Wat nog jonger dan ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef tong80 het volgende:
Digger is trouwens gelijk met Maradona jarig. Die wordt vandaag 46.
Staat op de video voor straks na P&W.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:58 schreef tong80 het volgende:
Golfert ik hoop[ voor je dat je Holland Sport heb opgenomen. Gelijk doorspoelen naar de fragmeneten met Maradona.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:13 schreef VoreG het volgende:
http://youtube.com/watch?v=apT9d22CmS4
Whehe
Je doodschrikken omdat een babypanda niest?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
mij zou exact hetzelfde overkomen waarschijnlijk
Als ik het niet zie aankomen en ik ben ergens anders met mijn gedachten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je doodschrikken omdat een babypanda niest?
Oow ja, daar zit iets inquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:39 schreef Gollemrulez het volgende:
Moet je ook niet om half 2 pas gaan slapen dd
succes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:52 schreef Blumchen het volgende:
Goedemorgen hools
* Blumchen heeft zo tentamen![]()
Het gaat over het vvv, de anwb. vecabo, recron en trn. En dan nog topo erbij.. dus wat is er in NL te doen.. Zoals waar is de kaasmarkt enzo.. alleen dat dan van heel NL, Belgie en Lux.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
succes.
Waar gaat het tentamen over ?
Ik vind het eigenlijk toch nog wel wat te vroeg om een pilsje te nemen, dus dan maar een koffiequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:13 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Succes Bloem
Bruce, dan neem ik ook een koffie![]()
oiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:31 schreef SCH het volgende:
Hallo dan maar weer
Meer opletten en minder internetten Sientjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:46 schreef appelsientje het volgende:
En weer 'druk' bezig met m'n cursus
lijkt de verkiezingen wel, eerst op de computer maar dan alsnog op papierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:58 schreef Blumchen het volgende:
Zo.. klaar met de toets...
Wat een gedoe zeg.. de pc's deden het niet.. en toen moesten we 40 min later de toets toch maar op papier maken..Stomme pc!
Naja nu nog tot 3 ur naar school![]()
Whehe ja idd..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt de verkiezingen wel, eerst op de computer maar dan alsnog op papier
Mot ik je komme helpe?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:37 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus.
Wát een teringherrie op het werk. Eikels.
Zijn ze aan het verbouwen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:37 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus.
met herrie maken?quote:
quote:
Ja. Ik verwacht je binnen 10 minutenquote:
Jahquote:
Vertel vertelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:57 schreef rubbereend het volgende:
owjaaaaaa dit moet er nog uit
KUT POKER HOEREN ZOOI!
fucking ziek hoe ik gisteren uit het toernooi ging
Dat klinkt als een SM studioquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef DarkShine het volgende:
Groeten van stage!
Met uitzicht op de training van Fortuna SittardStraks ook nog werken (naast de Geusselt)
Klaag jij nou zo vaak, of lopen ze in Groningen echt achter mbt verstand?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:37 schreef clauwheee het volgende:
Sjezus.
ik 10 10 hij 6 6quote:
Flikker op man.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klaag jij nou zo vaak, of lopen ze in Groningen echt achter mbt verstand?
dat heet herfst! die eingelijk gekomen isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
O en wat een schijtweer. Het is toch geen maandag? De 13e? vrijdag de 13e? Pffff.
beuken daar houdt toch iedereen vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht je binnen 10 minuten![]()
[..]
JahBoren, beuken, weet ik het allemaal. Op 1 meter van mijn bureau. Wat een verstand
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[..]
En o wee als er 1 zwanger raakt en daarmee de limiet overschrijdt, gelijk het land uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
en omg wat doet het niveau op Fok! tegenwoordig Poll: Moet er een maximum komen aan het aantal moslims in NL en dan 61% die ja stemt
whehehequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat is zuurquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik 10 10 hij 6 6
ik mocht de flop draaien; 524.................... toen wist ik al wat de turn zou zijnen ja hoor een 3
![]()
![]()
en die fucking 6 die me nog kon rekken kwam natuurlijk niet
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:13 schreef clauwheee het volgende:
O en wat een schijtweer. Het is toch geen maandag? De 13e? vrijdag de 13e? Pffff.
Dank voor je heldere reactiequote:
Dankjewel.quote:
Je kan trouwens niet eens een maximum op het geloof stellen, omdat dat verboden wordt door de Grondwet en internationale verdragen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
en omg wat doet het niveau op Fok! tegenwoordig Poll: Moet er een maximum komen aan het aantal moslims in NL en dan 61% die ja stemt
Ach gossie, meneer doet net alsof ie echt wat geleerd heeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kan trouwens niet eens een maximum op het geloof stellen, omdat dat verboden wordt door de Grondwet en internationale verdragen.
Het is even weer een egoboost 'zie je, ik onthoud het wel!'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach gossie, meneer doet net alsof ie echt wat geleerd heeft
HAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Materieel? (quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is even weer een egoboost 'zie je, ik onthoud het wel!'
Straks weer verder, alleen dan strafrecht
De poll en de titel zijn niet identiek he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
Klinkt iig niet gezellig...quote:
quote:
komt het dan zoquote:
nee, zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt het dan zoof dun aan de andere kant eruit?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, zogvd de hele nacht en ochtend twee keer per uur moet kotsen
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
de ironie; zit je ziek thuis is net vorige week snooker op tv geweest
ik ga niet dood ofzoquote:
Dat is niet te hopen nee, maar daarom mag ik je toch wel beterschap wensenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ga niet dood ofzotenminste, voorlopig nog niet ga ik vanuit.
ik zit aan de bouillon ondertussen, dat helpt wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef maril het volgende:
Beterschap AZ, lekker kopje camille of venkelthee maakt je maag/darmen wat rustiger, heb je iets verkeerd gegeten.?
dat is ook heel aardig van jequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen nee, maar daarom mag ik je toch wel beterschap wensen.
dat zou ik natuurlijk ook eens kunnen gaan kijken.....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef RayMania het volgende:
Hehe, je hebt gelijk. En ik gebruik die smiley ook echt haast nooit!.
Zo, Prison Break aflevering 9 bijna binnen.
Axel is wel een klein smeerkeesje zegquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit aan de bouillon ondertussen, dat helpt wel.
Ik denk dat Axel mij dit cadeau heeft gedaan, die haalde ik zondagochtend uit bed, bleek hij alles ondergekotst te hebben. En vervolgens gewoon doorslapen en er lekker doorheen gaan rollenMijn vrouw hoorde vanmorgen op de opvang dat er een buikgriepje heerst, dus daar houd ik het maar op.
met pepernoten?quote:
Als zwarte piet spelen begint vroeg dit jaarquote:
die boot moet helemaal hierheen varen dus ze zijn al hard aan het werk!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als zwarte piet spelen begint vroeg dit jaar.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:14 schreef rubbereend het volgende:
Hij stampt hier ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef RayMania het volgende:
Zo, Prison Break aflevering 9 bijna binnen.
Maak me meer zorgen om die 4 die geen mening hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg er bijna plaatsvervangende schaamte van.
heeft 'ie waarschijnlijk van zijn vaderquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Axel is wel een klein smeerkeesje zeg
beterschapquote:
Zekersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:24 schreef lookinforyou het volgende:
Middag Hoolsjes![]()
Het gaat weer een mooie avond, hoop ik![]()
Gaat meevallen denk ik, maar we zullen het gauw genoeg zien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekersgaat wel zwaar worden denk ik....
Hmmm ik verwacht toch wel wat van die turken.... Het is voor hun alles of niets..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Gaat meevallen denk ik, maar we zullen het gauw genoeg zien.
En AZ beterschap!!
Precies een mooie counter van PSV en konè scoortquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm ik verwacht toch wel wat van die turken.... Het is voor hun alles of niets..
Ja zoiets Maril.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef maril het volgende:
[..]
Precies een mooie counter van PSV en konè scoort![]()
Zoals Heerenveen-Roda vorig seizoen? Koné pikt de bal op aan de eigen 16 steekt het hele veld over en de tegenstanders op zijn weg speelt of sprint die eruit gaat de keeper voorbij en tikt binnen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef maril het volgende:
[..]
Precies een mooie counter van PSV en konè scoort![]()
Jij zit weer gezellig in het stadionquote:
dan wordt het donker enzoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er toch vanavond?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er toch vanavond?
Uiteraard.quote:
En er schijnt zich een Nederlandsche ploeg zich al te kunnen plaatsen voor de 2-de ronde van de Champions League ofzo. maar dat is weer afhankelijk van een aantal factoren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Wat is er toch vanavond?
Het gaat dus niet over Ajaxquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:11 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
En er schijnt zich een Nederlandsche ploeg zich al te kunnen plaatsen voor de 2-de ronde van de Champions League ofzo. maar dat is weer afhankelijk van een aantal factoren.
Dat zou je even op moeten zoeken, maar ik denk niet dat die daar toe in staat zijn.quote:
quote:
en nu wil je zeker dat we vragen wat er in zat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
de aanwinsten van vandaag![]()
![]()
[afbeelding]
Ik weet niet wat voor een baan jij hebt, maar als je elke dag weer tig nieuwe dvd's binnen krijgt wil ik ook zo'n goed betalend baantjequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:35 schreef pascalheister het volgende:
de aanwinsten van vandaag![]()
![]()
[afbeelding]
stampot mousquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
stampot mous![]()
Stamppot Mous
Wat mout der in:
Drij a vaaier pond mous, n beetje zolt (as ie t geern zolt meugen n beetje meer), n onze rookspek, vaaier pond eerappels, drij onze rookworst, anderhaalf moatje kookde melk, zunegaan n onze botter.
Hou mout je t doun:
Mous streupen (haarde naarven deroet hoalen) en ofwasken.
Krieg n pot mit wat kokend wotter dou t zolt en spek derin en de mous.
Loat boudel zo'n beetje twinteg menuten koken.
Intied kenje mooi even eerappels schillen en ofspuilen.
Dou eerappels mit spek en worst onder t mous (zol doar oetdrukken onder t mous stoppen vot kommen?)
Hail boudel goar koken loaten (zowat n haalf uur), nait te veul wotter derop!
Worst en spek oet pot hoalen (dat wordt even zuiken), t kooknat ofgaiten (nait votgaiten) opbaargen.
Wat nog in pot zit deur n kander stampen (mit n stamper) de kookde melk de botter en as t neudeg is wat kooknat der deurreuren.
Worst ofwasken en op t vuur zetten in laauw wotter, t wotter kaalmaan waarmer moaken tot t sikkom kookt, worst der n haalf uur in liggen loaten.
Aanschikken en bikseln.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef RayMania het volgende:
Avond Boske en de rest.
Pascal, wat zat erin?![]()
Hoeveel DVD's koop jij wel in de maand? Volgens mij koop jij nog meer dan ik download.
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef venomsnake het volgende:
[..]
stampot mous![]()
Stamppot Mous
Wat mout der in:
Drij a vaaier pond mous, n beetje zolt (as ie t geern zolt meugen n beetje meer), n onze rookspek, vaaier pond eerappels, drij onze rookworst, anderhaalf moatje kookde melk, zunegaan n onze botter.
Hou mout je t doun:
Mous streupen (haarde naarven deroet hoalen) en ofwasken.
Krieg n pot mit wat kokend wotter dou t zolt en spek derin en de mous.
Loat boudel zo'n beetje twinteg menuten koken.
Intied kenje mooi even eerappels schillen en ofspuilen.
Dou eerappels mit spek en worst onder t mous (zol doar oetdrukken onder t mous stoppen vot kommen?)
Hail boudel goar koken loaten (zowat n haalf uur), nait te veul wotter derop!
Worst en spek oet pot hoalen (dat wordt even zuiken), t kooknat ofgaiten (nait votgaiten) opbaargen.
Wat nog in pot zit deur n kander stampen (mit n stamper) de kookde melk de botter en as t neudeg is wat kooknat der deurreuren.
Worst ofwasken en op t vuur zetten in laauw wotter, t wotter kaalmaan waarmer moaken tot t sikkom kookt, worst der n haalf uur in liggen loaten.
Aanschikken en bikseln.
Het land uit!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef borisz het volgende:
ik ben op dat punt geen nederlander, boerenkool![]()
Is zich aan het voorbereiden voor vanavondquote:
quote:
totaal 9 dvd's, wat ik koop per maand wil je niet wetenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef RayMania het volgende:
Avond Boske en de rest.
Pascal, wat zat erin?![]()
Hoeveel DVD's koop jij wel in de maand? Volgens mij koop jij nog meer dan ik download.
Weeralarm is van krachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:44 schreef DeTolk het volgende:
Wat een takkeweer
En waarom laat Edwin ons in de steek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |