LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef puntoortje het volgende:
ik ga toch maar ff dwijlen..hihi
.. de ene helfd is nu droog... meubels staan weer op hun plek dus nu kan de ander kantquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
En van dat dweilen komt er ook maar niet van, zo te lezen!![]()
heej bongquote:
quote:
oww doen ze het weer eens nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Kom ik ook eens in de SC nu de streams down zijn
Nee, liggen al vanaf vannochtend volledig platquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww doen ze het weer eens nietben net thuis dus weet niet
![]()
dan heb ik dus nix gemistquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, liggen al vanaf vannochtend volledig plat
heej oortjequote:
Je mist ook niets als de streams wél aanstaan, gelukkig doen die van DGK het nog welquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:58 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan heb ik dus nix gemistHeb de streams al een week niet aan hoor
Whoehahahaaaaquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Kom ik ook eens in de SC nu de streams down zijn
kijk niet naar DGKquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je mist ook niets als de streams wél aanstaan, gelukkig doen die van DGK het nog wel
@Puntoortje: Hoi terug
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef chas het volgende:
[..]
Whoehahahaaaa
Zo zie je weer iets meer van het leven nu de streams down liggen!
![]()
je hebt niet aan me gedacht vanmorgen hequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef chas het volgende:
[..]
Whoehahahaaaa
Zo zie je weer iets meer van het leven nu de streams down liggen!
![]()
doe maar niet met mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Tja, beetje socializen is altijd goed in de SC, dé plek om af en toe eens goed in gesprek te gaan
én natuurlijk slap ouwehoeren danquote:
Geloof me, ut is hier nu verdomde stil!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:58 schreef Gladys het volgende:
dan heb ik dus nix gemistHeb de streams al een week niet aan hoor
Hahahaha... ik had expres mijn wekken "niet" gezet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:02 schreef Gladys het volgende:
je hebt niet aan me gedacht vanmorgen heIk voelde me moederziel alleen op de fiets heur
![]()
heb ik ook geen zin inquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
én natuurlijk slap ouwehoeren dan![]()
nou ga poetsen of wat nuttigs doen danquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:05 schreef chas het volgende:
[..]
Geloof me, ut is hier nu verdomde stil!![]()
ik ben zwaar teleurgesteld in je nuquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef chas het volgende:
[..]
Hahahaha... ik had expres mijn wekken "niet" gezet!![]()
haal maar zangzaad voor Ice,komt er misschien nog wat nuttigs uit als we op skippie zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef chas het volgende:
[..]
Yeps, ga ik ook doen!
Naar de bakker en naar een dierenvoerderzaak!
Eten halen voor Ice!![]()
Dooeeiiquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef Gladys het volgende:
ik ga ook maar ff douchen en dan wat nuttige dingen kopen in de stad![]()
Ik denk al, wie zit er nou zo'n ellenlang verhaal naar mij te typen ???quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:07 schreef puntoortje het volgende:
zit ik verdomme een heel verhaal te typen op msn .... naar de verkeerde![]()
![]()
![]()
.. hahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk al, wie zit er nou zo'n ellenlang verhaal naar mij te typen ???
druk baasje, jijquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:18 schreef puntoortje het volgende:
ff me zoon uit school halen....
en daar zijn we weer ... en dan gaan we over een half/ uurtje die jongste ophalenquote:
Zangzaad heb ik maar niet genomen, want anders galmt ie helemaal zo door je speakers heen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:12 schreef Gladys het volgende:
haal maar zangzaad voor Ice,komt er misschien nog wat nuttigs uit als we op skippie zitten![]()
Pfffffffff... en daarna zeker ook nog naar zwemles?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:48 schreef puntoortje het volgende:
en daar zijn we weer ... en dan gaan we over een half/ uurtje die jongste ophalen
neequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:08 schreef chas het volgende:
[..]
Pfffffffff... en daarna zeker ook nog naar zwemles?![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef chas het volgende:
[..]
Zangzaad heb ik maar niet genomen, want anders galmt ie helemaal zo door je speakers heen!![]()
ojeequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:51 schreef demins het volgende:
Even een nieuwe F5-toets zien te scoren!![]()
daar heb je toch nix aan op het momentquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:51 schreef demins het volgende:
Even een nieuwe F5-toets zien te scoren!![]()
oh, kunnen we weer, ik zat te wachten tot-ie zn F5 had geïnstalleerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar heb je toch nix aan op het moment![]()
hihi... en nog iets saais gedaan vandaag?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
oh, kunnen we weer, ik zat te wachten tot-ie zn F5 had geïnstalleerd![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:35 schreef PH52 het volgende:
[..]
oh, kunnen we weer, ik zat te wachten tot-ie zn F5 had geïnstalleerd![]()
ben al van half 4 ('s morgens )op hoorquote:
Heb jij de streams gesaboteerd?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
Laten we met z'n allen naar de COS gaan, het schijnt dat je daar nu wel offtopic mag![]()
dan kan je toch net zo goed hier doorlullenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:51 schreef PC eend het volgende:
Laten we met z'n allen naar de COS gaan, het schijnt dat je daar nu wel offtopic mag![]()
Totaal overbodig, of er nou wel of geen beeld is, er gebeurd toch niksquote:
Ik weet ook niet wat dat met mij isquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:54 schreef Gladys het volgende:
[..]
dan kan je toch net zo goed hier doorlullen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef demins het volgende:
Stoor me even niet! Kut, nou springt ie wéér weg...
Benieuwd welke mod dit jaar de terugblik verzorgt, da analyse zeg maar van wat de users eik willen met dit forum, zodat je zeg maar bij BB7 klaar zit om zo veel mogelijk te genieten van de bewonerds, en lekker met mekaar kunt kletsen over de gebeurtenissen in het huisquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:05 schreef demins het volgende:
Zodra Talpa de streams definitief uit de lucht haalt kunnen we eindelijk de samensmelting van SC en COS meemaken!![]()
Ik krijg er nou al een heerlijk warm gevoel van, van binnen! Hoe lang duurt het nog voor BB7 begint? Dat wórdt me een warm bad...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Benieuwd welke mod dit jaar de terugblik verzorgt, da analyse zeg maar van wat de users eik willen met dit forum, zodat je zeg maar bij BB7 klaar zit om zo veel mogelijk te genieten van de bewonerds, en lekker met mekaar kunt kletsen over de gebeurtenissen in het huis![]()
Jappie!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:17 schreef Jappie het volgende:
Zo....fris geschoren....gedouched......ik ben er helemaal klaar voor.![]()
En dat alles voor Olgaquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:17 schreef Jappie het volgende:
Zo....fris geschoren....gedouched......ik ben er helemaal klaar voor.![]()
Is dat zo ? Ga ik toch us kijken binnenkortquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:18 schreef PC eend het volgende:
BB7
DGK heeft dezelfde mods, we kunnen ze daar gewoon lastig blijven vallen
Bommie is ws nog onwel en geveld door de medicatie! FC Utrecht Afdeling Nazorg houdt hem nog even onder controle!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef PH52 het volgende:
Zijn er eik veel FC Utrecht supporters in de bak terechtgekomen afgelopen weekend, of zit alleen bommie vast ?
Goedenavond waarde hr demins u hier ?quote:
Hehehe... welluke huiselijke stonde?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:24 schreef Jappie het volgende:
Goedenavond waarde hr demins u hier ?
Wat brengt u zo vroeg op de avond in het stamcafe......het zal toch niet zo zijn dat u de huiselijke stonde bent ontvlucht?![]()
Heer Jappie, ik zal openhartig met u zijn. De muren kwamen op mij af en een ouderwetsche dorst die zijn weerga niet kent dreef mij naar dit etablissement. Mag ik u een versnapering offreren?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goedenavond waarde hr demins u hier ?
Wat brengt u zo vroeg op de avond in het stamcafe......het zal toch niet zo zijn dat u de huiselijke stonde bent ontvlucht?![]()
hey drank-broeders en zusters jullie hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie, ik zal openhartig met u zijn. De muren kwamen op mij af en een ouderwetsche dorst die zijn weerga niet kent dreef mij naar dit etablissement. Mag ik u een versnapering offreren?![]()
heeee noddiequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:36 schreef Inodder het volgende:
heb hier ook al is tot 22 uur zitten teruglezen maar ben ditmaal nu al klaar![]()
HAI!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:37 schreef puntoortje het volgende:
sjooo ... allebuikies zijn gevuld, nu nog ff het badje vullen en de kids badderen
hoiiiii![]()
Dat sla ik niet af mijn beste...reusachtig attent van u.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:29 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie, ik zal openhartig met u zijn. De muren kwamen op mij af en een ouderwetsche dorst die zijn weerga niet kent dreef mij naar dit etablissement. Mag ik u een versnapering offreren?![]()
met n beetje cognac/Baileys?quote:
WHAHAHAHAA viel er iets te streamen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:40 schreef Inodder het volgende:
zo streamverslagen ook weer lekker uitgebreid![]()
Als jij dat wilt, tuurlijk!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:42 schreef Inodder het volgende:
met n beetje cognac/Baileys?
dan meld ik me aan![]()
ik heb heerlijk geslapenquote:
doe mij ook maar een bakkiequote:
je bent geweldig dankquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef chas het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, tuurlijk!
Alsjeblieft!![]()
gekkiequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik heb heerlijk geslapen... heb ook nog een poosje naar mijn buren geluisterd
![]()
sliep uiteinderlijk pas rond een uur of 2![]()
met ranja natuurlijkquote:
heb hem nix zinnigs zien zeggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef Inodder het volgende:
heb iedereen hier de vol sc van afgelopen nacht gelezen?
Basje had zowaar n goede post
Dat heeft u uitmuntend onthouden, waarde vriend, een opmerkzaamheid die we heden ten dage nog maar zelden waarnemen en die mij, dat moet ik bekennen, niet weinig vleit. Dan moet het hoge woord er maar uit: al zeker twee maandagen verhindert een hardnekkige jicht mij mijn wandeling te doen. U weet, ik neem immer de zogenaamde "rode route" die mij langs diverse bossages en vennen voert, een werkelijk verrukkelijke wandeling die echter ook een nadeel kent, de lengte. Om geheel eerlijk met u te zijn, ik mag mijzelve gelukkig prijzen dat ik de relatief korte afstand tot ons stamcafe heb kunnen overbruggen. Gemakkelijk was dat echter niet. Het is in dat licht dat ik u enigszins beschroomd zou willen vragen of ik aan het einde van de avond mogelijk, om het maar eens boudweg te zeggen, mee kan rijden?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat sla ik niet af mijn beste...reusachtig attent van u.
Ziet u...den ganse dag ben ik in de weer geweest voor de zaak; de telefoon heeft niet langer dan 5 minuten achtereen stil gestaan. En iedereen die op de eerste dag van de week natuurlijk een langer praatje wilde maken dan te doen gebruikelijk. Dat maakt een mens dorstig.![]()
Maar goed... genoeg over mijzelve; u verhaalde over de binnenmuurse eenzaamheid. Was u niet altijd gewoon de maandag te beginnen met een verfrissende boswandeling?
LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef Gladys het volgende:
met ranja natuurlijken mag ik nu wel een rietje ?
![]()
pfffhoee zow daar zit genoeg in k verwachte ook nog is bailys dus de schrik was dubbelopquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef chas het volgende:
[..]
En waag het eens dat je die koffie koud laat worden, he?!![]()
LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft u uitmuntend onthouden, waarde vriend, een opmerkzaamheid die we heden ten dage nog maar zelden waarnemen en die mij, dat moet ik bekennen, niet weinig vleit. Dan moet het hoge woord er maar uit: al zeker twee maandagen verhindert een hardnekkige jicht mij mijn wandeling te doen. U weet, ik neem immer de zogenaamde "rode route" die mij langs diverse bossages en vennen voert, een werkelijk verrukkelijke wandeling die echter ook een nadeel kent, de lengte. Om geheel eerlijk met u te zijn, ik mag mijzelve gelukkig prijzen dat ik de relatief korte afstand tot ons stamcafe heb kunnen overbruggen. Gemakkelijk was dat echter niet. Het is in dat licht dat ik u enigszins beschroomd zou willen vragen of ik aan het einde van de avond mogelijk, om het maar eens boudweg te zeggen, mee kan rijden?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Alsjeblieft, een zuigertje voor je!![]()
ik zij niet dat ie wat zinnigs zei ik zei dat ie n goede post hadquote:
Dat kan kloppen want er zit ook een dubbele Bailys in!quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:59 schreef Inodder het volgende:
pfffhoee zow daar zit genoeg in k verwachte ook nog is bailys dus de schrik was dubbelop![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef Gladys het volgende:zuigen
![]()
Ik wist wel dat je dat lekker vond!![]()
![]()
pff geen wonder zit er nog wel koffie bij dan of is t allen congac met baileys ah wacht ik snap t al je hebt ipv water de drank in t koffie apparaat gestoptquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:01 schreef chas het volgende:
[..]
Dat kan kloppen want er zit ook een dubbele Bailys in!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zij niet dat ie wat zinnigs zei ik zei dat ie n goede post had
http://www.dildo-koning.nl/kinkykeeper/
Och heden..welk een leed is u ten deel gevallen.....het moet verschrikkelijk zijn voor een fervent wandelaar en natuurliefhebber als u om uw dagen en ledematen (vergeeft u mij deze wrange poging tot relativering) te moeten slijten binnenskamers.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dat heeft u uitmuntend onthouden, waarde vriend, een opmerkzaamheid die we heden ten dage nog maar zelden waarnemen en die mij, dat moet ik bekennen, niet weinig vleit. Dan moet het hoge woord er maar uit: al zeker twee maandagen verhindert een hardnekkige jicht mij mijn wandeling te doen. U weet, ik neem immer de zogenaamde "rode route" die mij langs diverse bossages en vennen voert, een werkelijk verrukkelijke wandeling die echter ook een nadeel kent, de lengte. Om geheel eerlijk met u te zijn, ik mag mijzelve gelukkig prijzen dat ik de relatief korte afstand tot ons stamcafe heb kunnen overbruggen. Gemakkelijk was dat echter niet. Het is in dat licht dat ik u enigszins beschroomd zou willen vragen of ik aan het einde van de avond mogelijk, om het maar eens boudweg te zeggen, mee kan rijden?
Jappiequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan kunnen we ons nu gaan mengen onder het "gewone" volk.![]()
oww sorry hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is wel een wat erg bruuske overgang...![]()
![]()
Maar eh....Eej Gladys....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip! DiclofenacNatriumquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och heden..welk een leed is u ten deel gevallen.....het moet verschrikkelijk zijn voor een fervent wandelaar en natuurliefhebber als u om uw dagen en ledematen (vergeeft u mij deze wrange poging tot relativering) te moeten slijten binnenskamers.
Uiteraard breng ik u vanavond tot aan uw deur. Nog maar eentje op betere tijden dan?
O en ik geloof dat er inmiddels meer volk is aan komen lopen...zullen wij afspreken dat u mij inseint zodra de pijn te ondraaglijk word ? Dan kunnen we ons nu gaan mengen onder het "gewone" volk.![]()
Naaahhh.......niet treuren...quote:
Jappie is een ongevoelige lompe vlerk!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Naaahhh.......niet treuren...![]()
![]()
![]()
Zeg mij maar na:
Jappie is een ongevoelige lompe vlerk!![]()
Toe maar ...![]()
johnniequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef Jappie het volgende:
tiefus...wat heb ik ongehoord veel zitten vreten....mijn pens barst bijna uit zijn voegen... .Johnnie is echt goed...![]()
![]()
Goedzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
Jappie is een ongevoelige lompe vlerk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een goed voornemen, kompaan! Ik zie daar al een groepje dames waarmede ik mij zal gaan proberen te vermeien. Kent u de lokroep van de bosuil (ik ben ook een gedreven vogelaar)? Het is een ingehouden maar desondanks goed hoorbaar oehoe, oehoe! Dat zal het sein zijn dat de pijn mij tot de lippen staat. Het is een geruststelling voor me dat u, mijn dierbare heer Jappie, op dat moment in actie zult komen! Dankuwel, alreeds vooraf!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Och heden..welk een leed is u ten deel gevallen.....het moet verschrikkelijk zijn voor een fervent wandelaar en natuurliefhebber als u om uw dagen en ledematen (vergeeft u mij deze wrange poging tot relativering) te moeten slijten binnenskamers.
Uiteraard breng ik u vanavond tot aan uw deur. Nog maar eentje op betere tijden dan?
O en ik geloof dat er inmiddels meer volk is aan komen lopen...zullen wij afspreken dat u mij inseint zodra de pijn te ondraaglijk word ? Dan kunnen we ons nu gaan mengen onder het "gewone" volk.![]()
WHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Zie je dat het oplucht..
![]()
EN NOU KAPPEN MET DAT STOMPZINNIGE GEJANK....IK KAN MEZELF NIET EENS HOREN BOEREN!!![]()
die kennen we hier niet in deze kutprovincie jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jhonnie...je weet wel...van Johnnie's pizza express...![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
WHEHEHEHEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Jappie
![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jezus mens....shut it...kijk al die mensen kijken...ze denken vast dat ik je geslagen heb.
![]()
hey psst volgens mij werd daar achter in de kroeg net n meid inelkaar gemept moeten we niet wat doenquote:
Een bijdrage leveren, wellicht?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
hey psst volgens mij werd daar achter in de kroeg net n meid inelkaar gemept moeten we niet wat doen
JAPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
met zon beugel kun je best hard meppen denk! jij of ik?quote:
... heb 112 gebeldquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
hey psst volgens mij werd daar achter in de kroeg net n meid inelkaar gemept moeten we niet wat doen
owwwquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak je niet druk lieverd...die man is fysiek niet in staat jouw pijn te doen..
![]()
![]()
![]()
Pas maar op k heb m n half uurtje geleden stiekem 3 Diclofenacjes in zn drinken gedaan die is zo weer topfitquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
owwwmag ik hem dan wel in elkaar rossen ?
uiteraard..quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
owwwmag ik hem dan wel in elkaar rossen ?
oww ik had ook al GHB in zijn drinken gedaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Pas maar op k heb m n half uurtje geleden stiekem 3 Diclofenacjes in zn drinken gedaan die is zo weer topfit
dan trap ik wel tussen zijn benenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
uiteraard..![]()
![]()
Probeer wel zijn benen een beetje te sparen...ik heb hem voor later nog een lift beloofd...maar kheb geen zin om hem de hele weg te dragen...![]()
vogens mij gaat dat wel samen hoor althans t versterkt de ghb nie dacht ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
oww ik had ook al GHB in zijn drinken gedaan![]()
![]()
Dat zou ik niet durven!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef Inodder het volgende:
pff geen wonder zit er nog wel koffie bij dan of is t allen congac met baileys ah wacht ik snap t al je hebt ipv water de drank in t koffie apparaat gestopt
we zien het over een uurtje welquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
vogens mij gaat dat wel samen hoor althans t versterkt de ghb nie dacht ik
kom zegquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:37 schreef demins het volgende:
Dames! Dames! Ja, ú daar in de hoek. Ach, ik beweeg mij zo moeilijk, ook naar u toe. Wilt u mij een gruwelijk plezier doen en hier bij mij komen staan converseren? Zo een beetje om mij heen. Ja?
... ik heb hier achter de bar nog wel een stel rolschaatsen liggen...die kunnen we hem toch ook wel aantrekkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
kom zegIk zit hier net zo lekker,strompel deze kant maar op
De kroeg is tot 2 uur open,dus je hebt tijd zat
![]()
zo vertel t m maar isquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
kom zegIk zit hier net zo lekker,strompel deze kant maar op
De kroeg is tot 2 uur open,dus je hebt tijd zat
![]()
ja en dan geven we hem een flinke duw..... richting uitgangquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... ik heb hier achter de bar nog wel een stel rolschaatsen liggen...die kunnen we hem toch ook wel aantrekken![]()
ik kom dadelijk bij je zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
zo vertel t m maar is![]()
ga toch zitten mijn knie kan wel wat hebben![]()
Ik zet de deur alvast wagenwijd open!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:43 schreef Gladys het volgende:
ja en dan geven we hem een flinke duw..... richting uitgang![]()
Meiden snel, bukken!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Heer Jappie! Mag ik u kort nog even lastig vallen? Is het denkbaar dat u mij een klein eindje óptilt. Niet alle dames hebben mij gezien, moet ik vrezen!
en we zwaaien met zijn allen..............quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef chas het volgende:
[..]
Ik zet de deur alvast wagenwijd open!![]()
Luister mop...ik weet dat je op die goser glijdt; maar trek volgende keer dan wel ff wat aan....deze broek kan ik nu ook wel weggooien.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
ik kom dadelijk bij je zittenEerst nog ff van Jappie genieten
![]()
ow wacht even zet ik nog vlug ff het luik van de bierkelder voor de deur losquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:45 schreef chas het volgende:
[..]
Ik zet de deur alvast wagenwijd open!![]()
* Gladys gaat op haar hurken zittenquote:
Je kunt ook de pijpen afknippen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
Luister mop...ik weet dat je op die goser glijdt; maar trek volgende keer dan wel ff wat aan....deze broek kan ik nu ook wel weggooien.![]()
Maar natuurlijk beste hr demins......ga hier maar lekker op de bar zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Heer Jappie! Mag ik u kort nog even lastig vallen? Is het denkbaar dat u mij een klein eindje óptilt. Niet alle dames hebben mij gezien, moet ik vrezen!
sorry schatje... maar werd toch echt opgewonden van jouw gefriemel hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luister mop...ik weet dat je op die goser glijdt; maar trek volgende keer dan wel ff wat aan....deze broek kan ik nu ook wel weggooien.![]()
HELA, niet op mijn koffie!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
Maar natuurlijk beste hr demins......ga hier maar lekker op de bar zitten.![]()
OEI - OEIquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:49 schreef Gladys het volgende:
sorry schatje... maar werd toch echt opgewonden van jouw gefriemel hoor![]()
![]()
Zullen we ons even ergens anders gaan vermaken?![]()
![]()
owh he ho ja iets naar achter nog ja precies daar jaaaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
* Gladys gaat op haar hurken zitten![]()
![]()
![]()
zijn broek uit is een veel beter idee heurquote:
*PROEST* hahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
owh he ho ja iets naar achter nog ja precies daar jaaa![]()
oee..quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorry schatje... maar werd toch echt opgewonden van jouw gefriemel hoor![]()
![]()
Zullen we ons even ergens anders gaan vermaken?![]()
![]()
voyeurquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef chas het volgende:
[..]
OEI - OEI
Waar is mijn fototoestel.....
ga eens uit die plantenbak johquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
owh he ho ja iets naar achter nog ja precies daar jaaa![]()
ow gaat de diclofenac en de ghb werken zometeen loop je rond als n jonge godquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef demins het volgende:
* * Kiespijnlacht vriendelijk naar alle kanten, maar trilt inmiddels zó dat zonder overdrijving gezegd "in tíen jaar niet zoveel beweging gehad"!
Bommie was/is ziek!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Mike1964 het volgende:
Is Bommie er niet? Ik wil het nog even over de wedstrijd AZ-FC Utrecht hebben....![]()
* Gladys neemt Jappie mee de kroeg uit...quote:
loopt gezellig ff mee heeft hier toch al n blauwtje gelopenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
.. ja ik ben ff weg, om daan welterusten te wensen..deur wagenwijd open..kleder open...das levensgevaarlijk... liggen er hier broeken rokkie en weet ik wat op de grond ... een mafkees daarzo op de bar... en die 2 daar achter de bar... ooo 3 zelfs...kan dat ergens anders ...![]()
jij gaat ook op de foto hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef chas het volgende:
[..]
Ehummmm... tja, dan maar allebei!
Meedoen en tussendoor foto's maken van jullie!![]()
van wie is dat rokkie ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
.. ja ik ben ff weg, om daan welterusten te wensen..deur wagenwijd open..kleder open...das levensgevaarlijk... liggen er hier broeken rokkie en weet ik wat op de grond ... een mafkees daarzo op de bar... en die 2 daar achter de bar... ooo 3 zelfs...kan dat ergens anders ...![]()
pff ik zeg toch ik loop met je mee dan blijf ik meteen van die bakkes van je afquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef puntoortje het volgende:
en noddie blijf van mijn plantenbak af
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
van wie is dat rokkie ?niet van mij hoor
![]()
![]()
zijn zetpil heeft niet geholpen ?quote:
Nee joh, veels te leuk om alles te zien!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
chas natuurlijk die ligt al onder je hoor met dr fototoestelquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
van wie is dat rokkie ?niet van mij hoor
![]()
![]()
quote:
Ik ben niet zo fotogeniek als jullie dussuh.......quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Gladys het volgende:
jij gaat ook op de foto hooren kijk niet zo eng als gister ja
Kom er ook maar bij, gezellie!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
Smerige geile praatjes hier trouwens....Ik kan jullie ook geen dag alleen laten en jullie richten gelijk een orgie aan...
pfff en dan heb je de backroom nog niet gezien daar verstopt bommels zich al de gehele tijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
Smerige geile praatjes hier trouwens....Ik kan jullie ook geen dag alleen laten en jullie richten gelijk een orgie aan...
DAT zou jij niet verklappen!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Inodder het volgende:
chas natuurlijk die ligt al onder je hoor met dr fototoestel
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Gladys het volgende:
[..]neem jij hem/haar maar snel mee dan
Inderdaad, op de plee!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:02 schreef Inodder het volgende:
pfff en dan heb je de backroom nog niet gezien daar verstopt bommels zich al de gehele tijd
Neem eerst maar een lekkere koude goudgele rakker!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef puntoortje het volgende:
ik moet nu eerst de zooi in me kroegie opruimen... overal vlekken .. al me planten kaal geplukt .. en kan iemand nou eens die vent van de bad aftakelen
kan iemand iets sterks voor me inschenken.. dit wordt nachtwerk
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:02 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fotogeniek als jullie dussuh.......![]()
oehhhh was jij datquote:
dat zal er zeker wel ingaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:04 schreef chas het volgende:
[..]
Neem eerst maar een lekkere koude goudgele rakker!![]()
heb jij wat te willen dan ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef demins het volgende:
Dames! Niet met me gooien, dat heb ik liever niet!
ke dan dames laat maar vallen danquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef demins het volgende:
Dames! Niet met me gooien, dat heb ik liever niet!
haha die jappert's rikketik begaf het al bij de eerste aanblikken van uw vrouwelijkheidquote:
LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef Inodder het volgende:
haha die jappert's rikketik begaf het al bij de eerste aanblikken van uw vrouwelijkheid
jammer peer ze hebben m net in de ambu geladenquote:
Met een pilletje onder zijn tong!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
jammer peer ze hebben m net in de ambu geladen
ja hou je moeder voor de gek das icequote:Op maandag 30 oktober 2006 20:10 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Dan heeft ie mijn gezicht zeker nog niet gezien.... heheheehe
[afbeelding]
Spray-tje k stond ff te gluren [leedvermaak]quote:
wat heb jij met jappie gedaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
haha die jappert's rikketik begaf het al bij de eerste aanblikken van uw vrouwelijkheid
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat heb jij met jappie gedaan... heb je hem soms vastgebonden op de wc???? waar heb je hem gelaten
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
jammer peer ze hebben m net in de ambu geladen
alsjequote:Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef chas het volgende:
[..]
Geef mijn rokje eventjes snel aan, wil je!![]()
ja ja ... je hebt hem zeker snel losgemaakt....scheitlijsterquote:
drinken..... op.....mijn.....scherm......quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:10 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Dan heeft ie mijn gezicht zeker nog niet gezien.... heheheehe
[afbeelding]
Thank god...for your loss of eyesight...quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef demins het volgende:
Wacht nog maar even, heer Jappie. Een lekker vrouwtje is mijn blikveld binnengetreden. Het bloed stroomt mij wild door de aderen!![]()
[afbeelding]
Sow dat hebben ze snel gefikst die spray deed wonderen is t niet ze hebben je al weer op de beenquote:
LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef Gladys het volgende:
drinken..... op.....mijn.....scherm..............
.......
![]()
jappie is hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
wat heb jij met jappie gedaan... heb je hem soms vastgebonden op de wc???? waar heb je hem gelaten
Nou ja, op de been?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef Inodder het volgende:
Sow dat hebben ze snel gefikst die spray deed wonderen is t niet ze hebben je al weer op de been![]()
ja en je bril ligt zeker nog thuis....quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef chas het volgende:
[..]
Ships, had ik die 'hele' korte aangedaan???????![]()
doekjes kan ik altijd wel gebruiken als jappie er isquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:18 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Hier heb je een doekje! Wel zuinig op zijn, he..
wie weet heb je die vanavond nog wel een keer of wat nodig!![]()
Is het _zo_ erg met jou???quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Gladys het volgende:
doekjes kan ik altijd wel gebruiken als jappie er is![]()
![]()
![]()
had je hond dan meegenomenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:19 schreef chas het volgende:
[..]
Yerps, ik had niet verwacht dat ik die op de maandagavond nodig zou hebben!![]()
oww ja das waar jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef chas het volgende:
[..]
Wel zielig voor dat arme beestje als iedereen er overheen valt!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja ja ... je hebt hem zeker snel losgemaakt....scheitlijster
Oke!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef Gladys het volgende:
oww ja das waar jaKom maar ik leid je wel rond
Mafjoekel, wat doe jij daar nou weer languit op de grond????quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:25 schreef Inodder het volgende:
Auwww
dat is demins die zo nodig op grond moest gaan liggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:24 schreef chas het volgende:
[..]
Oke!
Snotver... waar struikel ik nou weer overheen??
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
![]()
waar zie je me toch voor aan
ik mag graag iemand n hak zetten maar iemand vastbinden en dan nog n kerel ook NEEH
dus heb m ook niet los hoeven maken DUSZ noem me niet zo wil je![]()
Wat moet ie daar nou weer?????quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:27 schreef Gladys het volgende:
dat is demins die zo nodig op grond moest gaan liggen![]()
nou ik vond n fototoestel en dr lopen hier dames rond in korte rokjes.... do the mathquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:27 schreef chas het volgende:
[..]
Mafjoekel, wat doe jij daar nou weer languit op de grond????![]()
Van wie kwam dat bevel ook al weer?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:27 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat is demins die zo nodig op grond moest gaan liggen![]()
van de bar af gedonderd... krijg je door al die pillen zooi hequote:
In combinatie met het vele drank!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:30 schreef Gladys het volgende:
van de bar af gedonderd... krijg je door al die pillen zooi he![]()
LOLquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:31 schreef demins het volgende:
Even naar die dooien kijken in de live!
ik ookquote:
kun je beter na t afsluiten doen we komen zo terugquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef puntoortje het volgende:
zo iedereen weg...kan ik ff die takkezooi hier opruimen... flinke emmer sop tegen de muren dan moet ik die vlekker weg weg krijgen
...hahaha... ja nu ben je klets nat...ga jij eerst maar eens droge kleren zoeken ..quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef Inodder het volgende:
[..]
kun je beter na t afsluiten doen we komen zo terug
ha hier heb je n lekkere natte knuffel nu jij ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...hahaha... ja nu ben je klets nat...ga jij eerst maar eens droge kleren zoeken ..![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
ha hier heb je n lekkere natte knuffel nu jij ook![]()
![]()
glij lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef demins het volgende:
Heer Jippie! Uw welwillendheid ...hips... wordt hogelijks gewaar ... burp... deerd, maar ik heb hier de vrouw van mijn leven ontmoet ...hips...hips... ik glij wel naar huis!
quote:
wil je mijne zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef puntoortje het volgende:
gaan we nu tieten kijken
EFFE NU HEEL HARD NAAR DE PLEE RENNEN!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:16 schreef demins het volgende:
Wacht nog maar even, heer Jappie. Een lekker vrouwtje is mijn blikveld binnengetreden. Het bloed stroomt mij wild door de aderen!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:30 schreef chas het volgende:
[..]
EFFE NU HEEL HARD NAAR DE PLEE RENNEN!
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLL
.. ja die wil ik ook wel zienquote:
ja ja ja laat zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef puntoortje het volgende:
gaan we nu tieten kijken
.. jij hebt ze al gezienquote:
Geef mijn camera terug!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:29 schreef Inodder het volgende:
nou ik vond n fototoestel en dr lopen hier dames rond in korte rokjes.... do the math![]()
......sorry kwas ff weggedommeld wat zegt u ? ...ah......kee...top....met een beetje mazzel ende geluk helpt het ook tegen de jicht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef demins het volgende:
Heer Jippie! Uw welwillendheid ...hips... wordt hogelijks gewaar ... burp... deerd, maar ik heb hier de vrouw van mijn leven ontmoet ...hips...hips... ik glij wel naar huis!
kijk maar in mijn fobo en fotosoep het shirt maar wegquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:32 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. ja die wil ik ook wel zien... ( had het eigenlijk over die geile olga waar jappie zo op geilt )
rtl5 danquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:29 schreef puntoortje het volgende:
gaan we nu tieten kijken
je hebt je tieten laten zien ?quote:
ja kut,tv staat net weer uit hierquote:
quote:
#%$#!! wacht nou ff sta net scherp voor de Mellakken van onz Poezekequote:
Dat hoeft iedereen hier toch niet te wetenquote:
nieuwe serie of herhalingquote:
*zucht*quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef Inodder het volgende:
#%$#!! wacht nou ff sta net scherp voor de Mellakken van onz Poezeke
wat heb je hem te eten gegeven dat ie zo snel is ?quote:
nederlands/vlaamse seriequote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
nederlands/vlaamse serie
en mijn god wat een zootje dodo's bij elkaar weer
.. als je nou ff een foto van meer van boven neemt en iets dichterbij dan kan ik wel ff soepenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
kijk maar in mijn fobo en fotosoep het shirt maar weg
ehm ik had al met je foto gesoeptquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef Gladys het volgende:
[..]
vraag maar aan noddie ... die weet het prima te omschrijvenquote:
zo'n foto heb ik wel,maar die gaat niet in mijn foboquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. als je nou ff een foto van meer van boven neemt en iets dichterbij dan kan ik wel ff soepen![]()
die meid bedoel je dan toch zeker?quote:
quote:
ik zeg nietsquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vraag maar aan noddie ... die weet het prima te omschrijven![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef Gladys het volgende:
jij begonquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat hoeft iedereen hier toch niet te weten![]()
Van onderen naar boven? Hihihiquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef Inodder het volgende:
ehm ik had al met je foto gesoeptweet je wel
maar eh dan andersom
neeheeee Anton,zoon van beroemde vaderquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
die meid bedoel je dan toch zeker?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
neeheeee Anton,zoon van beroemde vader![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. als je nou ff een foto van meer van boven neemt en iets dichterbij dan kan ik wel ff soppen![]()
dat ben je zelf,domboquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
die de discotheek alleen uit de films kent?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |