Je kunt ook de pijpen afknippen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
Luister mop...ik weet dat je op die goser glijdt; maar trek volgende keer dan wel ff wat aan....deze broek kan ik nu ook wel weggooien.![]()
Maar natuurlijk beste hr demins......ga hier maar lekker op de bar zitten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Heer Jappie! Mag ik u kort nog even lastig vallen? Is het denkbaar dat u mij een klein eindje óptilt. Niet alle dames hebben mij gezien, moet ik vrezen!
sorry schatje... maar werd toch echt opgewonden van jouw gefriemel hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Luister mop...ik weet dat je op die goser glijdt; maar trek volgende keer dan wel ff wat aan....deze broek kan ik nu ook wel weggooien.![]()
HELA, niet op mijn koffie!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
Maar natuurlijk beste hr demins......ga hier maar lekker op de bar zitten.![]()
OEI - OEIquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:49 schreef Gladys het volgende:
sorry schatje... maar werd toch echt opgewonden van jouw gefriemel hoor![]()
![]()
Zullen we ons even ergens anders gaan vermaken?![]()
![]()
owh he ho ja iets naar achter nog ja precies daar jaaaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
* Gladys gaat op haar hurken zitten![]()
![]()
![]()
zijn broek uit is een veel beter idee heurquote:
*PROEST* hahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
owh he ho ja iets naar achter nog ja precies daar jaaa![]()
oee..quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
sorry schatje... maar werd toch echt opgewonden van jouw gefriemel hoor![]()
![]()
Zullen we ons even ergens anders gaan vermaken?![]()
![]()
voyeurquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef chas het volgende:
[..]
OEI - OEI
Waar is mijn fototoestel.....
ga eens uit die plantenbak johquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
owh he ho ja iets naar achter nog ja precies daar jaaa![]()
ow gaat de diclofenac en de ghb werken zometeen loop je rond als n jonge godquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef demins het volgende:
* * Kiespijnlacht vriendelijk naar alle kanten, maar trilt inmiddels zó dat zonder overdrijving gezegd "in tíen jaar niet zoveel beweging gehad"!
Bommie was/is ziek!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Mike1964 het volgende:
Is Bommie er niet? Ik wil het nog even over de wedstrijd AZ-FC Utrecht hebben....![]()
* Gladys neemt Jappie mee de kroeg uit...quote:
loopt gezellig ff mee heeft hier toch al n blauwtje gelopenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
.. ja ik ben ff weg, om daan welterusten te wensen..deur wagenwijd open..kleder open...das levensgevaarlijk... liggen er hier broeken rokkie en weet ik wat op de grond ... een mafkees daarzo op de bar... en die 2 daar achter de bar... ooo 3 zelfs...kan dat ergens anders ...![]()
jij gaat ook op de foto hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef chas het volgende:
[..]
Ehummmm... tja, dan maar allebei!
Meedoen en tussendoor foto's maken van jullie!![]()
van wie is dat rokkie ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
.. ja ik ben ff weg, om daan welterusten te wensen..deur wagenwijd open..kleder open...das levensgevaarlijk... liggen er hier broeken rokkie en weet ik wat op de grond ... een mafkees daarzo op de bar... en die 2 daar achter de bar... ooo 3 zelfs...kan dat ergens anders ...![]()
pff ik zeg toch ik loop met je mee dan blijf ik meteen van die bakkes van je afquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef puntoortje het volgende:
en noddie blijf van mijn plantenbak af
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
van wie is dat rokkie ?niet van mij hoor
![]()
![]()
zijn zetpil heeft niet geholpen ?quote:
Nee joh, veels te leuk om alles te zien!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef puntoortje het volgende:
chas natuurlijk die ligt al onder je hoor met dr fototoestelquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
van wie is dat rokkie ?niet van mij hoor
![]()
![]()
quote:
Ik ben niet zo fotogeniek als jullie dussuh.......quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Gladys het volgende:
jij gaat ook op de foto hooren kijk niet zo eng als gister ja
Kom er ook maar bij, gezellie!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
Smerige geile praatjes hier trouwens....Ik kan jullie ook geen dag alleen laten en jullie richten gelijk een orgie aan...
pfff en dan heb je de backroom nog niet gezien daar verstopt bommels zich al de gehele tijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:01 schreef Mike1964 het volgende:
Smerige geile praatjes hier trouwens....Ik kan jullie ook geen dag alleen laten en jullie richten gelijk een orgie aan...
DAT zou jij niet verklappen!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Inodder het volgende:
chas natuurlijk die ligt al onder je hoor met dr fototoestel
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef Gladys het volgende:
[..]neem jij hem/haar maar snel mee dan
Inderdaad, op de plee!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:02 schreef Inodder het volgende:
pfff en dan heb je de backroom nog niet gezien daar verstopt bommels zich al de gehele tijd
Neem eerst maar een lekkere koude goudgele rakker!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:03 schreef puntoortje het volgende:
ik moet nu eerst de zooi in me kroegie opruimen... overal vlekken .. al me planten kaal geplukt .. en kan iemand nou eens die vent van de bad aftakelen
kan iemand iets sterks voor me inschenken.. dit wordt nachtwerk
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:02 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fotogeniek als jullie dussuh.......![]()
oehhhh was jij datquote:
dat zal er zeker wel ingaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:04 schreef chas het volgende:
[..]
Neem eerst maar een lekkere koude goudgele rakker!![]()
heb jij wat te willen dan ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef demins het volgende:
Dames! Niet met me gooien, dat heb ik liever niet!
ke dan dames laat maar vallen danquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:06 schreef demins het volgende:
Dames! Niet met me gooien, dat heb ik liever niet!
haha die jappert's rikketik begaf het al bij de eerste aanblikken van uw vrouwelijkheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |