Ik hoop vandaag in de brievenbus Gijs. Het is een review-exemplaar dus ik ben een beetje afhankelijk van de postgang van een van de eindredacteuren van fok!games.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
Spel al binnen?
Ik twijfel toch om met de aankoop van GoW even te wachten.. totdat ik CoD3 heb uitgespeeld minimaal. Vind het eigenlijk zo zonde om niet de aandacht aan een spel te geven wat het zou moeten hebben.
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS Vegasquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
En Roy, Call of Duty 3 wordt geweldig! Alleen haal ik hem echt op de 360. Naast goede gameplay is dit echt een spel die het van de graphics moet hebben vind ik. En die N64-graphics van de Wii-versie trek ik niet.Plus dat je met de 360 nog een coole MP hebt.
Maar Gijs...en de multiplayer dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS VegasCoD3 op de Wii is puur voor de ervaring met de wiimote in FPS.
Is dat een reactie op zijn verzoek om weer te je-weet-wellen?quote:Ohw, Sjo?
Check je gmail.
Herhaling.
Sjo, check je gmail.
Jij bent nog drukker dan ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS VegasCoD3 op de Wii is puur voor de ervaring met de wiimote in FPS.
Ohw, Sjo?
Check je gmail.
Herhaling.
Sjo, check je gmail.
Multiplayer COD doe ik niet tenzij ik Duitser kan zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar Gijs...en de multiplayer dan?
Koop dan Red Steel als je met je afstandsbediening wilt zwaaien.
[..]
Is dat een reactie op zijn verzoek om weer te je-weet-wellen?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week Band of Brothers ook nog maar eens keer kijken, om een beetje in de stemming te komen.
Ja, je kan als de duitsers spelen. Kom, dan gehn wir knuB bei die Waffen SS.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Multiplayer COD doe ik niet tenzij ik Duitser kan zijn
quote:En ja. Het is om te je-weet-wellen
Meen je dat nou?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, je kan als de duitsers spelen. Kom, dan gehn wir knuB bei die Waffen SS.
[..]
Oh, is die al uit? Ik ben wel benieuwd hoe die is. Afgelopen weekend The Break-Up gezien. Ook een leuke film. En Jennifer Aniston is echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Atuniel het volgende:
Maar vanavond eerst MI3
Gisteren shadow boxer gezien met die ene leuke neger Cuba.. flut film.
Ik zal eens op jou kloppenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meen je dat nou?Dat is wel erg cool!
Kun je ook op deuren kloppen en ze daarna intrappen?
![]()
MI:3 zaterdag gezien... goeie film gijs!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]ja inderdaad
Maar vanavond eerst MI3
Gisteren shadow boxer gezien met die ene leuke neger Cuba.. flut film.
Jaaaa Gijs ik ga zelf ook voor GoWquote:
Collegaquote:
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zegquote:
Moet? Je moet niets he, dat is het mooie van gamesquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zeg![]()
Moet nog de thieves, assasins en fighters guild beginnen, zo ook de main quest
Bijna klaar met de mages quest en zit al op 61 uur ofzo
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet? Je moet niets he, dat is het mooie van games
Gijs.... ik heb echt ALLES gedaan.... niet alleen de achievements maar ook de no shit stink quests die je van niet belangrijke characters krijgt..... die paint quest bvquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zeg![]()
Moet nog de thieves, assasins en fighters guild beginnen, zo ook de main quest
Bijna klaar met de mages quest en zit al op 61 uur ofzo
Heb tot 35 uur ook geen achievement quests gedaan, alleen een beetje rondlopen en gewone quests. Maar ben nu toch wel een uurtje of 20 aan die mages quest bezig. Zeer uitgebreid zegquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... ik heb echt ALLES gedaan.... niet alleen de achievements maar ook de no shit stink quests die je van niet belangrijke characters krijgt..... die paint quest bvDat soort dingen. Mijn Oblivion klokt op 148 uur.... net zoveel als een gemiddelde Final Fantasy game voor mij.
GEWELDIG spelMaar ja.... er gaat heeeeel veel tijd inzitten ja. Extra downloads doe ik niet.... tenzij ze er nieuwe achievements voor uitbrengen
Tis een mooi spel inderdaad, maar de verhaallijn werd op het einde toch wel eentonig vond ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb tot 35 uur ook geen achievement quests gedaan, alleen een beetje rondlopen en gewone quests. Maar ben nu toch wel een uurtje of 20 aan die mages quest bezig. Zeer uitgebreid zeg
18 opdrachten voor die questZit nu bij de 16de
Ik heb het niet in de vingers zeg maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis een mooi spel inderdaad, maar de verhaallijn werd op het einde toch wel eentonig vond ik.
Hoe is skaten?
ECHT respectquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
CoD2 uitgespeeld...op Hardened
Die laatste missies...samengeknepen billen hoor.
Hardened? Dan heb je ook nog Veteran of niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Neequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hardened? Dan heb je ook nog Veteran of niet?
Dat kan nog ja...maar dat is gewoon teveel trial and error. Hardened is net nog leuk uitdagend.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Hardened? Dan heb je ook nog Veteran of niet?
Maar je hebt wel achievements op Veteran zie ik ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan nog ja...maar dat is gewoon teveel trial and error. Hardened is net nog leuk uitdagend.
Ja, de eerste missies heb ik op Veteran gedaan, maar na 1/3 van de game wordt het gewoon niet leuk moeilijk meer. Zeker als je Duitse tegenaanvallen moet afslaan en je geen keuze heb waar je je positioneert is het bijna niet te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar je hebt wel achievements op Veteran zie ik ?
Cool spel he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Dat word me een spel hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef Chocobo het volgende:
NEEEEE of tyfus tyfus,...... mensen![]()
![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14548&type=mov
Gears of War direct feed MP movie !!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef Chocobo het volgende:
NEEEEE of tyfus tyfus,...... mensen![]()
![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14548&type=mov
Gears of War direct feed MP movie !!
Respect hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Het is geen verplichting om hem meteen te halen hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
Respect hoor
Kijk en dat is met CoD3 minder als je meteen de week er na GoW al hebt..
Baal er zo van dat al die games tegelijk uitkomen gewoon.
Mooiste game die ik ken Gijsquote:
Ieder zijn games iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om hem meteen te halen hoor
Ja dat is nou het probleem.. tis gewoon een retecool spel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ieder zijn games iddGeen haar op mijn hoofd de erover denkt om GoW niet te halen bij release trouwens............
Jawel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om hem meteen te halen hoor
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:57 schreef Chocobo het volgende:
Ieder zijn games iddGeen haar op mijn hoofd de erover denkt om GoW niet te halen bij release trouwens............
Ik zit nu ook weer te twijfelen om misschien CoD3 maar even uit te stellen, spel blijft cool en het is misschien leuker om eerst wat andere games te spelen, anders speel ik twee WW2 shooters achter elkaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:01 schreef Atuniel het volgende:
Ja dat is nou het probleem.. tis gewoon een retecool spel.
Ja maar TW kan je altijd tussen door spelen, of aan het einde van je gamesessie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nu ook weer te twijfelen om misschien CoD3 maar even uit te stellen, spel blijft cool en het is misschien leuker om eerst wat andere games te spelen, anders speel ik twee WW2 shooters achter elkaar.
Maar goed, nu eerst Tiger Woods.
2007 wordt een hel wat betreft de releases. Zoveel goede games in de planningquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet begin 2007 echt wat tijd gaan inplannen voor RPG's. Final fantasy XII moet gespeeld worden en de eerste berichten voor Rogue Galaxy zijn ook veelbelovend.
*sabatical neemt*
Ik heb het punt in mijn relatie nog niet bereikt waar ik ongestoord uren achter elkaar kan gamen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:07 schreef Atuniel het volgende:
Ja maar TW kan je altijd tussen door spelen, of aan het einde van je gamesessie.
Hou op, schei uit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
2007 wordt een hel wat betreft de releases. Zoveel goede games in de planning
Ik heb God of War 2 al besteld ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hou op, schei uit.
Met de 360, de laatste PS2 titels en de DS zitten ik al vol tot december 2007
Halo3, Forza2, Bioshock, PGR4.. valt wel mee nog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2007 wordt een hel wat betreft de releases. Zoveel goede games in de planning
Wat is er eigenlijk allemaal bevestigt voor het eerste kwartaal? Alleen Lost Planet en Forza 2 toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:21 schreef Atuniel het volgende:
Halo3, Forza2, Bioshock, PGR4.. valt wel mee nog.
Arme knulquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb God of War 2 al besteld ookEn dan krijgt de 360 Assassins Creed en Blue Dragon. De Wii draait in 2007 ook erg goed hopelijk. Het gaat maar door.
Even met zn allen lachen trouwens:
http://futuremark.com/forum/showthread.php?t=23914&highlight![]()
![]()
Arme knul? Hij probeert iemand te naaien en wordt dan zelf genaaid. Eigen schuld als je het mij vraagtquote:
Kind is 13 .. heeft al die tijd gespaard, maakt een geintje en krijgt dit. Vind dat gewoon sneu..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Arme knul? Hij probeert iemand te naaien en wordt dan zelf genaaid. Eigen schuld als je het mij vraagt
Had je het ook zo sneu gevonden als hij jouw account had proberen te stelen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:47 schreef Atuniel het volgende:
Kind is 13 .. heeft al die tijd gespaard, maakt een geintje en krijgt dit. Vind dat gewoon sneu..
Ja, ik kom op voor de minderheden ja, ik was zelf vroeger ook altijd de lul.
Ja Gijs ik ken het..... ik laat zelfs Rainbow Six liggen hiervoor denk ik... dit spel wordt te cool en te groot en daar ga ik me lang mee vermaken. Was helemaal overtuigd na het zien van die nieuwe MP clips ....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja dat is nou het probleem.. tis gewoon een retecool spel.
Dat zijn geen geintjes Gijs. Stel dattie jouw Live account pakt en op je creditcard allemaal XBLA games gaat downloaden? Dan kom je echt niet meer voor m opquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:47 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kind is 13 .. heeft al die tijd gespaard, maakt een geintje en krijgt dit. Vind dat gewoon sneu..
Ja, ik kom op voor de minderheden ja, ik was zelf vroeger ook altijd de lul.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ow fuck it. Ik haal beiden: GoW en CoD3.
CoD3 bewaar ik wel om 's dinsdags samen met een maat van me te gamen, we hebben RE4 nu toch wel zo'n beetje uitgespeeld.
Gijs ik trap er niet in als iemand op msn komt daarmee hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je het ook zo sneu gevonden als hij jouw account had proberen te stelen?
Dat soort kut-jochies moeten ze een brandende bijenkorf in de reet steken!
Dat is ook weer waar…die twijfel!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Zelf zou ik een pauze aanhouden in de WWII setting maar ok.... ben blij Gijs.... ga met je gamen
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaacist!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:55 schreef Atuniel het volgende:
Kijk, was het een Marrokaan geweest, dan was het anders, dat geef ik toe.
Ik moet het ook gewoon beide doen... die heerlijk oorlog meespelen, in de regen ploeteren, en dan online war spelen... lijkt me echt top!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ow fuck it. Ik haal beiden: GoW en CoD3.
CoD3 bewaar ik wel om 's dinsdags samen met een maat van me te gamen, we hebben RE4 nu toch wel zo'n beetje uitgespeeld.
Nooit gehadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:56 schreef Atuniel het volgende:
Jullie zijn het toonbeeld van de verharde samenleving, waar is jullie empatie?
Dat is ook wel een goed punt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:58 schreef Atuniel het volgende:
Ik moet het ook gewoon beide doen... die heerlijk oorlog meespelen, in de regen ploeteren, en dan online war spelen... lijkt me echt top!
Dat is ook waar, maar dan is het wel zonde geld.quote:En GoW ookMaar misschien dat ik die niet meteen haal bij de release... aan de andere kant, als ie binnen komt hoeft ie niet meteen gespeeld te worden natuurljk
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een goed punt.
Ik haat jullie.
Ik weet het niet meer.
Ik haal gewoon niks meer.
[..]
Dat is ook waar, maar dan is het wel zonde geld.
Nee, we gaan CoD3 niet op de Wii gamen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik anders kiezen voor jullie?
Nee dan moet ik een fabeltjeskrant spel spelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik anders kiezen voor jullie?
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar met dat rushen van game tot game! Het begint verdomme net op werk te lijken, compleet met deadlines!Nog even en ik moet MS Project gaan gebruiken in combinatie met een training tijdmanagement om aan al mijn games toe te komen. Plus dat games tegenwoordig zo’n investering vergen van tijd en vooral geld dat ik bijna een complete SWAT-analyse maak om mijn volgende aankoop te beslissen! Elke game heeft erg grote pluspunten en de nodige hype.
Weet je wat, ik wacht het gewoon af. Ik heb me prima vermaakt met Call of Duty 2, nu ga ik lekker golfen en ik zie 10-11 of 17-11 wel of ik aan een nieuwe game toe ben, en zo ja welke.
En tot die tijd blijf ik de hype volgenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef Atuniel het volgende:
Je hebt gelijk.
Roy en ik spelen precies de andere games dus het zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En tot die tijd blijf ik de hype volgen
Roy gaat toch niet echt Viva Pinata halen hé? Hij maakt een garpje toch?
Ik heb van de zomer geprobeerd om een planning te maken. Niet gelukt. Nu game ik idd gewoon wat ik wil met een aantal zekerheden waar ik niet omheen kan als FFXII en de Wiiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel helemaal klaar met dat rushen van game tot game! Het begint verdomme net op werk te lijken, compleet met deadlines!Nog even en ik moet MS Project gaan gebruiken in combinatie met een training tijdmanagement om aan al mijn games toe te komen. Plus dat games tegenwoordig zo’n investering vergen van geld en vooral tijd dat ik bijna een complete SWAT-analyse maak om mijn volgende aankoop te beslissen! Elke game heeft erg grote pluspunten en de nodige hype.
Weet je wat, ik wacht het gewoon af. Ik heb me prima vermaakt met Call of Duty 2, nu ga ik lekker golfen en ik zie 10-11 of 17-11 wel of ik aan een nieuwe game toe ben, en zo ja welke.
quote:Gears of War
+ mooie graphics
+ goede co-op en MP
+ vette actie
- setting
- monsters die uit de grond spawnen
- snel saai?
Misschien stoer om (hopelijk) volgend jaar een HDTV mee te ontmaagden?
Call of Duty 3
+ mooie graphics
+ goede MP (BF1942)
+ setting
- te kort na CoD2?
Rainbow Six 3
+ mooie graphics
+ gebruik camera
+ goede MP
- omslachtige Ubisoft-bediening
- been there, done that
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Dit was trouwens een lijstje wat ik had gemaakt.
[..]
Ik ben trouwens wel blij dat ik heb besloten geen Wii en PS3 te halen, en dat de PSP in de mottenballen gaat als waarschuwing tegen impulsaankopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb van de zomer geprobeerd om een planning te maken. Niet gelukt. Nu game ik idd gewoon wat ik wil met een aantal zekerheden waar ik niet omheen kan als FFXII en de Wii
Het helpt me om mijn gedachte op te schrijven, zo breng ik er toch wat meer structuur in. Ik ben echt bezig om een balans in mijn leven te vinden tussen relatie, werk en hobby’s (waar gamen een belangrijke van is). Voorheen probeerde ik zoveel mogelijk te multitasken maar dat is niet zo’n succes. Misschien is de keuze tussen CoD2 en GoW gewoon een metafoor voor keuzes die ik in mijn leven moet maken. Ik kan helaas niet alles gamen wat ik wil en andere zaken in mijn leven die aandacht schenken die ik ze wil schenken en die ze verdienen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die lange verhalen om jezelf te overtuigen
Gijs, toen ik nog studeerde kon ik alles gamen wat uitkwam, en dat deed ik ook. Ook lichamelijk trok ik het zonder problemen. Hele avonden zuipen, slecht vreten om vervolgens om 4 uur in je bed te duiden om ’s ochtends weer op te staan om naar college te gaan. Geen probleem. Maar na de 30 zul je merken dat je niet alleen meer verantwoordelijkheden krijgt maar het ook lichamelijk rustiger aan moet doen. Ik heb nu mijn slaap nodig, een fles wijn op vrijdag opzuipen merk ik de rest van het weekend. En je gaat je toch meer druk maken om je hart, cholesterol, suiker, etc…quote:Overigens ben ik het wel eens met één stuk uit je verhaal, en daarom heb ik ook een draadloze PS2 controller gekocht
Ik begrijp je hoor, dat schrijven is waarom we op FOK! zitten. Lekker herkenbaar van iedereen ook (behalve voor Brown misschien die niet gametquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het helpt me om mijn gedachte op te schrijven, zo breng ik er toch wat meer structuur in. Ik ben echt bezig om een balans in mijn leven te vinden tussen relatie, werk en hobby’s (waar gamen een belangrijke van is). Voorheen probeerde ik zoveel mogelijk te multitasken maar dat is niet zo’n succes. Misschien is de keuze tussen CoD2 en GoW gewoon een metafoor voor keuzes die ik in mijn leven moet maken. Ik kan helaas niet alles gamen wat ik wil en andere zaken in mijn leven die aandacht schenken die ik ze wil schenken en die ze verdienen.
[..]
Gijs, toen ik nog studeerde kon ik alles gamen wat uitkwam, en dat deed ik ook. Ook lichamelijk trok ik het zonder problemen. Hele avonden zuipen, slecht vreten om vervolgens om 4 uur in je bed te duiden om ’s ochtends weer op te staan om naar college te gaan. Geen probleem. Maar na de 30 zul je merken dat je niet alleen meer verantwoordelijkheden krijgt maar het ook lichamelijk rustiger aan moet doen. Ik heb nu mijn slaap nodig, een fles wijn op vrijdag opzuipen merk ik de rest van het weekend. En je gaat je toch meer druk maken om je hart, cholesterol, suiker, etc…
Schrijven over games wil ik opzeker blijven doen. Ik merk dat ik er net zoveel lol aan beleef dan aan gamen zelf.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik begrijp je hoor, dat schrijven is waarom we op FOK! zitten. Lekker herkenbaar van iedereen ook (behalve voor Brown misschien die niet gamet). Ik vind het ook heerlijk om te lezen, die twijfels, die hype, het plannen, etc.
Ik heb inderdaad ook meer slaap nodig, in het weekend ga ik toch wat later naar bed, slaap ik 5 of 6 uurtjes, met daarbij de nodige alcohol.. Maandags ben ik blij dat ik weer in mn gewone patroon kom, trek ik weer bijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs, toen ik nog studeerde kon ik alles gamen wat uitkwam, en dat deed ik ook. Ook lichamelijk trok ik het zonder problemen. Hele avonden zuipen, slecht vreten om vervolgens om 4 uur in je bed te duiden om ’s ochtends weer op te staan om naar college te gaan. Geen probleem. Maar na de 30 zul je merken dat je niet alleen meer verantwoordelijkheden krijgt maar het ook lichamelijk rustiger aan moet doen. Ik heb nu mijn slaap nodig, een fles wijn op vrijdag opzuipen merk ik de rest van het weekend. En je gaat je toch meer druk maken om je hart, cholesterol, suiker, etc…
Wie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga trouwens lekker lunchen zometeen
Ik heb verse tomatensoep, pistoletjes, ontbijtspek en kruidenboterDat heb ik nodig om mn tentamen strax goed door te komen
Overigens, Kepler landt vanavond weer.
Goedemorgen lieverdquote:
Gijs.......... FFXII en Zelda missen worden de twee grootste fouten die je ooit in je game-geschiedenis gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel blij dat ik heb besloten geen Wii en PS3 te halen, en dat de PSP in de mottenballen gaat als waarschuwing tegen impulsaankopen.Dat zou de druk nog erger maken.
![]()
En stiekem twijfel ik of ik ooit nog terugga naar de PS2. Het is misschien een beetje graphicshoerig maar ik merk dat ik het niet echt meer trek. Die mindere graphics, de controlers met draadjes… Ik had bij zowel Okami, FFXII als Yakuza echt zo’n gevoel van: cool spel, maar het had een jaar geleden moeten uitkomen.En God of War wordt opzeker vet, maar ik heb meer zin in een Ninja Gaiden 2 (of deel 1 nog een keer spelen).
![]()
Ik merk gewoon dat ik, nu ik de 360 heb, echt uitkijk naar games voor die console: Lost Planet, Bioshock, Assassin’s Creed, Blue Dragon, Lost Odessey, etc…Voor originaliteit (ongeacht graphics) heb ik een DS waar ik geweldig van geniet. En daarmee is mijn gametijd al meer dan gevuld.
Nee hoor, dat staat niet raar als Sjo zoiets zegtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd
Ja als mannen het over games hebben, zien ze ons vrouwen niet meer staan![]()
Edit:dit staat wel heel raar zo op Sjo's naam. Maar ik ben het Quinny
hahahhahaaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil mijn man neuken
Oh shit nog steeds Sjo's account.....
Lieve Quinquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef Quinny het volgende:
B. even een vraagje. Heb jij het niet zo druk op je nieuwe werkplek?
Yep idd. We kunnen elkaar steunenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:08 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Lieve Quin
nee idd als mannen het over games hebben vergeten ze ons vrouwen....![]()
Is toch wel een beetje jammer he
Gelukkig hebben we elkaar nog![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Mensen ik ben mazzel...drukke middag tegemoet![]()
Ik kreeg best wel een geil beeld voor ogen.quote:
volgens mij wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]kan ik hier misschien weer terugkomen..... ben dat scrollen beetje zat
![]()
WMVquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
360 update is online Gijsjes.
Je kan nu videostreamen.
Ja tussendoor wel, maar zie dit net zoiets als email checken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef Quinny het volgende:
B. even een vraagje. Heb jij het niet zo druk op je nieuwe werkplek?
Idd een hoop mail danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja tussendoor wel, maar zie dit net zoiets als email checken...
Kheb een hoop mail
Eehhhhhquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:32 schreef O-Ren het volgende:
He Surfer....
Ik heb iets heel engs gehoord![]()
Jij gaat donderdag bij mij spinnen he![]()
quote:
En laat je hem ook dweilen na afloop? Ah toequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat. Vind ik juist leuk man....
Jij bij mij fietsen...Je gaat dood whahahahahahah![]()
Oke that's itquote:
Goed ideequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En laat je hem ook dweilen na afloop? Ah toe![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...dat plaatje is absuurd groot...of duurt erg lang om te laden
Aan de andere kant..... dit plaatje was het waardquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aan de andere kant..... dit plaatje was het waard
Ja wordt dit hemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
Gears of War is goud
Dit wordt hem. Klaar.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mag dat. Vind ik juist leuk man....
Jij bij mij fietsen...Je gaat dood whahahahahahah![]()
Met al dat gamen kom je natuurlijk nooit aan een vrouwquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het niet hoor. Het spel heeft mooie graphics, maar wordt het niet saai na een tijdje? CoD3 heeft bijvoorbeeld een mooie setting en een BF1942 achtige MP. En dan is RS Vegas er nog.
Nee...GoW is hem. Klaar. Punt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet het niet hoor. Het spel heeft mooie graphics, maar wordt het niet saai na een tijdje? CoD3 heeft bijvoorbeeld een mooie setting en een BF1942 achtige MP. En dan is RS Vegas er nog.
Hahahahaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
En laat je hem ook dweilen na afloop? Ah toe![]()
Gijs.... die filmpjes gisterenquote:
Ga je hem ook halen Gijs? Lang geleden dat ik op je billen heb geschoten!quote:
Jaaaa gijs,.... heb vanaf het begin al gezegd dat GoW de voorkeur had boven RainbowSix Vegas...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je hem ook halen Gijs? Lang geleden dat ik op je billen heb geschoten!
Nou kijk, dit neemt de laatste twijfel weg. Volgens mij worden dit weer ouderwetse Gijsjes-avondenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaaa gijs,.... heb vanaf het begin al gezegd dat GoW de voorkeur had boven RainbowSix Vegas...
Over dik 2 weken ben ik deze aan het spelen hoor
Kunnen we idd weer eens elkaar lekker verrot schieten...![]()
Altijd als Surfer een game speelt haal jij hem ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou kijk, dit neemt de laatste twijfel weg. Volgens mij worden dit weer ouderwetse Gijsjes-avonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens..... toch besloten om Rainbow Six voorlopig te laten liggen.... wil al mijn tijd besteden aan Gears of War.... het spel verdient het.
Prachtig die keuze soap altijd bij de Gijsjes......
Dus.... Struik, Strol, Surfer, en ik die dit spel gaan halen? Nexiums ook geloof ik,.... leuke avonden.... + altijd een coop-er in de buurt
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:03 schreef Chocobo het volgende:
Altijd als Surfer een game speelt haal jij hem ookVoel me alleen en in de steek gelaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die cunt krijg ik er gratis bij als jij een spel haaltMaar het is lang geleden...te lang geleden
quote:Trouwens..... toch besloten om Rainbow Six voorlopig te laten liggen.... wil al mijn tijd besteden aan Gears of War.... het spel verdient het.
Prachtig die keuze soap altijd bij de Gijsjes......Anusinderij en Gijsje79 halen hem ook.quote:Dus.... Struik, Strol, Surfer, en ik die dit spel gaan halen? Nexiums ook geloof ik,.... leuke avonden.... + altijd een coop-er in de buurt
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Whahahahahaha,.. AnusinderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die cunt krijg ik er gratis bij als jij een spel haaltMaar het is lang geleden...te lang geleden
[..]
[..]
Anusinderij en Gijsje79 halen hem ook.![]()
Gijsje79
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ik onthou die nieuwe naam van B. echt niet...te hoog FF-gehalte.quote:
jahquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
Verdomme wat mooi gemaakt.
Brown, check dat nou eens dan!!!
Geen geld zeker?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
jahkikke
beste en mooiste oooooooit
datquote:
Mij ook nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
daten het boeit me eeeeeecht voor geen kont!
![]()
Ontkenning! Goed bezig Gijs, hierna komen woede en aanvaarding waarna je fluitend een 360 gaat kopen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontkenning! Goed bezig Gijs, hierna komen woede en aanvaarding waarna je fluitend een 360 gaat kopen.
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:33 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:56 schreef Bastard het volgende:
Dat niet een naam kunnen onthouden ook
Jawel, het past alleen niet bij jullie!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef Quinny het volgende:
Ja B. is echt weer terugDat zweverige gedoe past gewoon niet bij je.
Das waarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, het past alleen niet bij jullie!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn knapt gelukkig ook weer helemaal op.. speelt weer, wil niet meer op schoot
Heeft ie iets van een kauwring ofzo? Dat wil nog wel eens helpen geloof ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:48 schreef Magneet het volgende:
[..]fijn hoor
![]()
Merlijn is nog niet in zijn ogede doen, tandje doet er lang over om tevoorschijn te komen
Dat niet meer op schoot willen zitten is idd herkenbaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:38 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn knapt gelukkig ook weer helemaal op.. speelt weer, wil niet meer op schoot
Of een dikke wortel in de koelkast leggen en dan die gevenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft ie iets van een kauwring ofzo? Dat wil nog wel eens helpen geloof ik.
in ze Feyenoord pyama???quote:
gekoelde bijtring ja, vind hij wel fijn. Hij is alleen heel hangerig. Ik hoop dat het vanavond goed gaat, dan heeft Miranda vergadering bij ons thuis. Kan hem dan niet ff aan haar gaven om aan de tiet te hangen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heeft ie iets van een kauwring ofzo? Dat wil nog wel eens helpen geloof ik.
bevroren boterham werkt ook, het liefst het kontje dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:51 schreef Quinny het volgende:
[..]
Of een dikke wortel in de koelkast leggen en dan die geven
Ik vind dat toch altijd zo ranzig klinken als mannen dat zeggen. We zijn geen koe hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:57 schreef Magneet het volgende:
[..]
gekoelde bijtring ja, vind hij wel fijn. Hij is alleen heel hangerig. Ik hoop dat het vanavond goed gaat, dan heeft Miranda vergadering bij ons thuis. Kan hem dan niet ff aan haar gaven om aan de tiet te hangen.
Ja was eerste wat ik zei toen ze ziek was, goh lekker, ze zit weer op schootquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:50 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat niet meer op schoot willen zitten is idd herkenbaar
Maar fijn dat het weer wat beter gaat met haar.
Dacht het nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:56 schreef Quinny het volgende:
Ik zal vanavond heel even snel die pyjama aantrekken en een foto maken Oke?
Je had dezequote:
sorryquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik vind dat toch altijd zo ranzig klinken als mannen dat zeggen. We zijn geen koe hoor![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]GoW.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die cunt krijg ik er gratis bij als jij een spel haaltMaar het is lang geleden...te lang geleden
[..]
[..]
Anusinderij en Gijsje79 halen hem ook.![]()
RBS komt er nog wel es.
2007 komt er toch weinig voor me uit.
Hoe gaat het met je vrouw Gijs?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Op werk
waar gaan we het vanavond allemaal over hebben?
Lekker gijs, die is aan het werk tot 23.00 uur en ik tot een uurtje of 0.200quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je vrouw Gijs?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, een hoop mensen hadden moeite met het uitspreken van mn naam.. en een aantal maanden heb ik de strijd moeten opgeven, fuck it, terug naar Bastard
Las ergens in een topic dat Bastard zo`n prog. hadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef Atuniel het volgende:
Weet iemand hier een prog om van MOV naar WMV te converteren?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Las ergens in een topic dat Bastard zo`n prog. had
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef Atuniel het volgende:
Anusinjegezichtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:34 schreef Atuniel het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
AnusinjegezichtWat zei Strol nou vanmiddag..... zo gelachen
Gijs.... waarom eigenlijk.... pron via pc naar Xbox streamen?
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, hoe vindt je hem? Was tenslotte een suggestie die van jou kwam!
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=14627&page=1
serieusquote:Op woensdag 1 november 2006 09:12 schreef Strolie75 het volgende:
Cho, hoe vindt je hem? Was tenslotte een suggestie die van jou kwam!
http://games.fok.nl/showcolumn.php?itemid=14627&page=1
dvd's, boeken, cd's... wat er maar is, ik mag alles reivewen. Doe het sinds mei ofzoquote:Op woensdag 1 november 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij ook reviewer bentWat review jij dan voor de FP?
Oh dat is wel erg cool om te doen inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2006 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
dvd's, boeken, cd's... wat er maar is, ik mag alles reivewen. Doe het sinds mei ofzo
mijn reviews tot nu toe : http://frontpage.fok.nl/review/auteur/33169
Geen Magneets?quote:Op woensdag 1 november 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
Oh dat is wel erg cool om te doen inderdaad
Je schrijft eigenlijk onherkenbaar tov hierDus dat is een compliment.
Nou je herkend hem hier en daar wel.. maar daar zijn gewoon volle zinnen te lezenquote:
Het is een hypehoer Gijsquote:Op woensdag 1 november 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
Vind hem wel erg scheutig met 5 sterren.
Thooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorquote:
gijs xbox is dood moet ff tel regelen van microsoftquote:Op woensdag 1 november 2006 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor
Gijs...één zin: 360, Gears of War, jouw billen, schieten.
Klaar.
ooohhhquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
gijs xbox is dood moet ff tel regelen van microsoft
tis gewoon goed te lezenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou je herkend hem hier en daar wel.. maar daar zijn gewoon volle zinnen te lezen
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey pik! Je bent er weer!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
weer in Nederland
gelijk storm, verkiezingsdebatten, buitenlandse schoonmakers het eerste wat je ziet op schiphol....
en mijn onderhuurder zit weer ergens in Dubai, met de sleutels![]()
Sja, een kwestie van iets meer tijd eraan besteden hé. Ik heb het wel vaker gezegd : ik kan het wel maar ben er te lui voorquote:Op woensdag 1 november 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg cool om te doen inderdaad
Je schrijft eigenlijk onherkenbaar tov hierDus dat is een compliment.
ik heb me op veel ingeschreven wat ik echt geweldig vond, bagger laat ik liever liggen voor anderenquote:Op woensdag 1 november 2006 10:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou je herkend hem hier en daar wel.. maar daar zijn gewoon volle zinnen te lezen
ik had bijna mijn vlucht gemist in Tokyoquote:Op woensdag 1 november 2006 11:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey pik! Je bent er weer!
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
weer in Nederland
gelijk storm, verkiezingsdebatten, buitenlandse schoonmakers het eerste wat je ziet op schiphol....
Weeeelkom terug Gijsquote:Op woensdag 1 november 2006 11:19 schreef kepler het volgende:
weer in Nederland
Ik ben nog steeds jaloers op je Gijs.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:26 schreef kepler het volgende:
ik had bijna mijn vlucht gemist in Tokyo![]()
verkeerde metro gepakt, bagage die ik had opgeslagen bleek in de andere terminal te liggen en ik had 6 kg teveel bij me wat ik moest betalen (95 euro)... Dit alles zorgde ervoor dat ik 50 min voor de vlucht incheckte en ze al bezig waren met boarden toen ik bij de gate kwam
Oh je moet je inschrijven op onderdelen... das wel jammer hequote:Op woensdag 1 november 2006 11:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb me op veel ingeschreven wat ik echt geweldig vond, bagger laat ik liever liggen voor anderen
fantastischquote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jaloers op je Gijs.
Hoe was Japan?
goed planquote:Op woensdag 1 november 2006 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weeeelkom terug Gijs
* Bastard boterham kaas geeft
de pr krijgt lijsten met spul wat er uit gaat komen. Dat wordt dan als er iemand interesse heeft aangevraagd en hopelijk komt het dan binnen. Er word soms ook spul zo opgestuurd.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh je moet je inschrijven op onderdelen... das wel jammer he
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Op werk
waar gaan we het vanavond allemaal over hebben?
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Dat zou eens tijd worden ja, ze loopt alquote:Op woensdag 1 november 2006 18:12 schreef kepler het volgende:
[..]
zodra ik mn oplader heb gevonden bel ik je ff voor 'kraambezoek'
Pizza salami vanavondquote:
tijd is zeker snel gegaanquote:Op woensdag 1 november 2006 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
KEEEEP.... we hebben je gemistTijd vliegt wel zeg
Bijna 3 maanden nu.... beste beslissing uit mijn leven geweest op carriere gebied dan...... Werk mijn eigen tijden,.... veel verantwoordelijkheid en veel doktersassistentesquote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef kepler het volgende:
[..]
tijd is zeker snel gegaan
bevalt je nieuwe werk een beetje nu je er een paar weken werkt?
neejquote:Op donderdag 2 november 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Allemaal laatste dagen bij de GijsjesEen nieuw begin, een nieuwe ronde, voor iedereen
en ik mag maandag gewoon weer naar collegequote:Op donderdag 2 november 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
Allemaal laatste dagen bij de GijsjesEen nieuw begin, een nieuwe ronde, voor iedereen
quote:Op donderdag 2 november 2006 08:41 schreef kepler het volgende:
[..]
en ik mag maandag gewoon weer naar college![]()
en ik ben al anderhalf uur wakker, leuk zo'n jetlag
Je broertje suckt met pokerquote:Op donderdag 2 november 2006 08:41 schreef kepler het volgende:
Gears of War
Dead Rising
Uberhaupt weer op de 360 gamen
Maar ik vergeet vaak te saven als ik naar bed ga... gewoon 6 ton of 4 ton ook gewoon wegquote:
Dit weekend golfen Gijs?quote:
Dead Rising...briljant spelquote:Op donderdag 2 november 2006 08:41 schreef kepler het volgende:
Gears of War
Dead Rising
Uberhaupt weer op de 360 gamen
Moet wel lukken...ik heb wel nog hele lage skillsquote:Op donderdag 2 november 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
Vrijdagavond dan doen want ik ben er dit weekend niet
Ah dat zegt niet veel.. ik sla misschien verder af, maar de approach is toch het belangrijstequote:Op donderdag 2 november 2006 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet wel lukken...ik heb wel nog hele lage skills
Ja, daar suck ik ook nog inquote:Op donderdag 2 november 2006 09:41 schreef Bastard het volgende:
Ah dat zegt niet veel.. ik sla misschien verder af, maar de approach is toch het belangrijste
quote:Op donderdag 2 november 2006 10:32 schreef kepler het volgende:
heh ik had een leuk plaatje, maar Imageshack doet het weer niet
Ik zoek op Struikrover en kom op Cho's feest uitquote:Op woensdag 1 november 2006 21:36 schreef -Struikrover- het volgende:
U zoch op google; doktersassistentes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel plezier dermee gijs
Done,.... sorry Gijs !quote:Op donderdag 2 november 2006 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Haal die onderste foto eens weg a.u.b. Gijs
Jij had toch ook een tatoo Gijs? Wil je er niet een bijquote:
Geef niet Gijs. Bedanktquote:Op donderdag 2 november 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Done,.... sorry Gijs !
Ja maar niet diequote:Op donderdag 2 november 2006 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij had toch ook een tatoo Gijs? Wil je er niet een bij![]()
Wat heb jij ook alweer voor tattoo Gijs?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:26 schreef Bastard het volgende:
Ja maar niet die
Wil de mijna al jaren uit breiden eigenlijk
Tribal draak... maar na 40 kilo groeien is het meer een draakje.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb jij ook alweer voor tattoo Gijs?
Ja ik ga mijne ook nog eens uitbreiden!quote:Op donderdag 2 november 2006 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar niet die
Wil de mijna al jaren uit breiden eigenlijk
Die ga ik ook ooit gamenquote:Op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef Chocobo het volgende:
..................... weet dat jullie het niet boeit.... maar dit is mijn natte droom........... net met muziek gekeken... kippenvel tot op 1 cm geregistreerd....................Fantastisch!
http://www.youtube.com/watch?v=KqUqxVKd5q0
________________________O________________________quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |