Ik hoop vandaag in de brievenbus Gijs. Het is een review-exemplaar dus ik ben een beetje afhankelijk van de postgang van een van de eindredacteuren van fok!games.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef Atuniel het volgende:
Spel al binnen?
Ik twijfel toch om met de aankoop van GoW even te wachten.. totdat ik CoD3 heb uitgespeeld minimaal. Vind het eigenlijk zo zonde om niet de aandacht aan een spel te geven wat het zou moeten hebben.
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS Vegasquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef Strolie75 het volgende:
En Roy, Call of Duty 3 wordt geweldig! Alleen haal ik hem echt op de 360. Naast goede gameplay is dit echt een spel die het van de graphics moet hebben vind ik. En die N64-graphics van de Wii-versie trek ik niet.Plus dat je met de 360 nog een coole MP hebt.
Maar Gijs...en de multiplayer dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS VegasCoD3 op de Wii is puur voor de ervaring met de wiimote in FPS.
Is dat een reactie op zijn verzoek om weer te je-weet-wellen?quote:Ohw, Sjo?
Check je gmail.
Herhaling.
Sjo, check je gmail.
Jij bent nog drukker dan ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor Graphics en MP op de 360 heb ik strax RS VegasCoD3 op de Wii is puur voor de ervaring met de wiimote in FPS.
Ohw, Sjo?
Check je gmail.
Herhaling.
Sjo, check je gmail.
Multiplayer COD doe ik niet tenzij ik Duitser kan zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar Gijs...en de multiplayer dan?
Koop dan Red Steel als je met je afstandsbediening wilt zwaaien.
[..]
Is dat een reactie op zijn verzoek om weer te je-weet-wellen?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week Band of Brothers ook nog maar eens keer kijken, om een beetje in de stemming te komen.
Ja, je kan als de duitsers spelen. Kom, dan gehn wir knuB bei die Waffen SS.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Multiplayer COD doe ik niet tenzij ik Duitser kan zijn
quote:En ja. Het is om te je-weet-wellen
Meen je dat nou?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, je kan als de duitsers spelen. Kom, dan gehn wir knuB bei die Waffen SS.
[..]
Oh, is die al uit? Ik ben wel benieuwd hoe die is. Afgelopen weekend The Break-Up gezien. Ook een leuke film. En Jennifer Aniston is echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Atuniel het volgende:
Maar vanavond eerst MI3
Gisteren shadow boxer gezien met die ene leuke neger Cuba.. flut film.
Ik zal eens op jou kloppenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meen je dat nou?Dat is wel erg cool!
Kun je ook op deuren kloppen en ze daarna intrappen?
![]()
MI:3 zaterdag gezien... goeie film gijs!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]ja inderdaad
Maar vanavond eerst MI3
Gisteren shadow boxer gezien met die ene leuke neger Cuba.. flut film.
Jaaaa Gijs ik ga zelf ook voor GoWquote:
Collegaquote:
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zegquote:
Moet? Je moet niets he, dat is het mooie van gamesquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zeg![]()
Moet nog de thieves, assasins en fighters guild beginnen, zo ook de main quest
Bijna klaar met de mages quest en zit al op 61 uur ofzo
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet? Je moet niets he, dat is het mooie van games
Gijs.... ik heb echt ALLES gedaan.... niet alleen de achievements maar ook de no shit stink quests die je van niet belangrijke characters krijgt..... die paint quest bvquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat gaan er een uren in Oblivion zitten zeg![]()
Moet nog de thieves, assasins en fighters guild beginnen, zo ook de main quest
Bijna klaar met de mages quest en zit al op 61 uur ofzo
Heb tot 35 uur ook geen achievement quests gedaan, alleen een beetje rondlopen en gewone quests. Maar ben nu toch wel een uurtje of 20 aan die mages quest bezig. Zeer uitgebreid zegquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.... ik heb echt ALLES gedaan.... niet alleen de achievements maar ook de no shit stink quests die je van niet belangrijke characters krijgt..... die paint quest bvDat soort dingen. Mijn Oblivion klokt op 148 uur.... net zoveel als een gemiddelde Final Fantasy game voor mij.
GEWELDIG spelMaar ja.... er gaat heeeeel veel tijd inzitten ja. Extra downloads doe ik niet.... tenzij ze er nieuwe achievements voor uitbrengen
Tis een mooi spel inderdaad, maar de verhaallijn werd op het einde toch wel eentonig vond ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb tot 35 uur ook geen achievement quests gedaan, alleen een beetje rondlopen en gewone quests. Maar ben nu toch wel een uurtje of 20 aan die mages quest bezig. Zeer uitgebreid zeg
18 opdrachten voor die questZit nu bij de 16de
Ik heb het niet in de vingers zeg maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis een mooi spel inderdaad, maar de verhaallijn werd op het einde toch wel eentonig vond ik.
Hoe is skaten?
ECHT respectquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
CoD2 uitgespeeld...op Hardened
Die laatste missies...samengeknepen billen hoor.
Hardened? Dan heb je ook nog Veteran of niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Neequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hardened? Dan heb je ook nog Veteran of niet?
Dat kan nog ja...maar dat is gewoon teveel trial and error. Hardened is net nog leuk uitdagend.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Hardened? Dan heb je ook nog Veteran of niet?
Maar je hebt wel achievements op Veteran zie ik ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat kan nog ja...maar dat is gewoon teveel trial and error. Hardened is net nog leuk uitdagend.
Ja, de eerste missies heb ik op Veteran gedaan, maar na 1/3 van de game wordt het gewoon niet leuk moeilijk meer. Zeker als je Duitse tegenaanvallen moet afslaan en je geen keuze heb waar je je positioneert is het bijna niet te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Maar je hebt wel achievements op Veteran zie ik ?
Cool spel he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Dat word me een spel hoor.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef Chocobo het volgende:
NEEEEE of tyfus tyfus,...... mensen![]()
![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14548&type=mov
Gears of War direct feed MP movie !!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:39 schreef Chocobo het volgende:
NEEEEE of tyfus tyfus,...... mensen![]()
![]()
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14548&type=mov
Gears of War direct feed MP movie !!
Respect hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:38 schreef Strolie75 het volgende:
Het is geen verplichting om hem meteen te halen hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:45 schreef Atuniel het volgende:
Respect hoor
Kijk en dat is met CoD3 minder als je meteen de week er na GoW al hebt..
Baal er zo van dat al die games tegelijk uitkomen gewoon.
Mooiste game die ik ken Gijsquote:
Ieder zijn games iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is geen verplichting om hem meteen te halen hoor
Ja dat is nou het probleem.. tis gewoon een retecool spel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ieder zijn games iddGeen haar op mijn hoofd de erover denkt om GoW niet te halen bij release trouwens............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |