haha, ok, no apologies. ik hou gewoon van lijstjesquote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hoef je niet te excuseren hoorJe heb gewoon ook een leven naast X Factor
![]()
Als je er nog bijna geen had, zal het inderdaad hard gaan.quote:Op zondag 10 december 2006 22:46 schreef Yeahinho het volgende:
Gisteren 17 posts, en meteen vlieg ik omhoog.
Ik had er daarvoor welgeteld 1quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:37 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als je er nog bijna geen had, zal het inderdaad hard gaan.
Volgens mij het ik zelf alleen nog maar in dit topic gepost, en sta ook nog in de top zoveel.
ze komen morgenquote:Op zondag 17 december 2006 00:01 schreef SpecialGuest het volgende:
Het is zaterdag geweest, dus tijd voor wat statistieken?![]()
Ik ben behoorlijk wat gedaald ten opzichte van vorige week, denk ik.![]()
Komt volgende week wel weer verandering inquote:Op zondag 17 december 2006 09:38 schreef PeRi het volgende:
Deze week was iedereen een beetje stil volgens mij..
Zal straks ook een lijstje toevoegen met totaal aantal posts per weekquote:Op zondag 17 december 2006 09:38 schreef PeRi het volgende:
Deze week was iedereen een beetje stil volgens mij..
Van afgelopen week, niet vanaf het begin. Er staan twee lijsten.quote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef Woelli het volgende:
6de plek![]()
Hier word idd veeel minderen gepost dan idols
Van de afgelopen week he. Totaal sta je 23e, en dat is niet erg hoog.quote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef Woelli het volgende:
6de plek![]()
Hier word idd veeel minderen gepost dan idols
Van afgelopen week ja.quote:Op zondag 17 december 2006 19:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Van afgelopen week, niet vanaf het begin. Er staan twee lijsten.
Nee ik heb nog een levenquote:Op zondag 17 december 2006 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Van de afgelopen week he. Totaal sta je 23e, en dat is niet erg hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |