Dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind dat in ieder geval geen reden om de stats maar niet meer te doen.

Bij IDO deed ik hetécht niet om het postopkrikken, heus waar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Vind het wel leuk om te zien, alleen jammer dat het soms leidt tot postopkrikken.

Het was gewoon gezellig in IDOquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij IDO deed ik hetécht niet om het postopkrikken, heus waar!

Hier toch ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was gewoon gezellig in IDO

ik baggerde alleen in de blueroom....quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik veroordeel toch ook niemand? Iedereen wordt beïnvloed op de stats, ik dus ook. Ik wilde op het laatst bijv. niet mij koppositie kwijtraken aan c_a. En eigenlijk is dat jammer, dat men gaat 'baggeren' om een hoger postaantal.

Ik nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik veroordeel toch ook niemand? Iedereen wordt beïnvloed op de stats, ik dus ook. Ik wilde op het laatst bijv. niet mij koppositie kwijtraken aan c_a. En eigenlijk is dat jammer, dat men gaat 'baggeren' om een hoger postaantal.

Ik ben benieuwdquote:

Jij kwam steeds minder iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik niet. Vandaar dat ik de laatste weken ook steeds lager in de weekstanden stond.

jah ik ook... ik was er gsiteravond nietquote:Op zondag 12 november 2006 02:44 schreef Californian_dreamer het volgende:
ben benieuwd. denk dat ik deze week behoorlijk gezakt ben![]()

Same.quote:Op zondag 12 november 2006 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik ook... ik was er gsiteravond niet

De piek lag deze week rond Roef en Marianquote:Op zondag 12 november 2006 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah ik ook... ik was er gsiteravond niet

Leuk voor de stats, wie heeft er het meeste Roef en Marian gepost.quote:Op zondag 12 november 2006 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
De piek lag deze week rond Roef en Marian.

Zulk soort lijstjes hadden we in IDO wel.quote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk voor de stats, wie heeft er het meeste Roef en Marian gepost.![]()

Cool, misschien kunnen ze hier ook komen?quote:Op maandag 13 november 2006 00:16 schreef SpecialGuest het volgende:
Zulk soort lijstjes hadden we in IDO wel.

quote:Op maandag 13 november 2006 00:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk voor de stats, wie heeft er het meeste in de topics van Roef en Marian gepost.![]()

Ik ben gedaald van de 45e naar de 49e plaatsquote:

niet gaan lopen baggeren hequote:Op donderdag 16 november 2006 02:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben gedaald van de 45e naar de 49e plaats![]()
MAAAAAAAAR, daar komt verandering in! Let maar es op!![]()

Breng m niet op ideeën!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet gaan lopen baggeren he![]()

Op naar de 23456 dan maarquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:57 schreef BVO het volgende:
Dus ik zo kijken, zie ik een zo'n tof aantal posts.
X-FactorDe ultieme zoektocht naar Nederlands zangtalent! Leef hier mee met de kandidaten, verguis de jury en keur Wendy's jurkjes! 187 12345
Het is me wat.

De slowchat tikt wel aardig mee.quote:Op zondag 19 november 2006 11:56 schreef charmed_angel het volgende:
vijfde.... wat erg... en heb helemaal niet veel gepost vind ik

BB komt dan ook iedere dag.quote:Op zondag 19 november 2006 11:34 schreef BVO het volgende:
Mwah, als je het vergelijkt met sommigen in BB6 valt dit heel erg mee.

Dat ook nog ja. Ik had het na een klein weekje wel weer gezien met BB.quote:Op zondag 19 november 2006 13:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die mensen kijken bijna 24/7 naar live beelden op Internet.

Ik heb het een paar weken volgehouden, en ben toen afgehaakt vanwege de suffe en saaie bewoners.quote:Op zondag 19 november 2006 13:43 schreef SilverBullet het volgende:
Dat ook nog ja. Ik had het na een klein weekje wel weer gezien met BB.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |