abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43139347
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Dat we allemaal heilige boontjes zijn, .
ah Vandaar dat we dat in Nederland neit vieren
  woensdag 1 november 2006 @ 15:46:51 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_43139371
Als ik dat allemaal hoor ben ik toch ergens wel blij dat ik geen religie aanhang
disclaimer
pi_43139430
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

De heiligen van de katholieke kerk worden herdacht, en morgen (allerzielen) de 'gewone' overledenen.
Vrolijk feest dat allerzielen
pi_43139470
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik dat allemaal hoor ben ik toch ergens wel blij dat ik geen religie aanhang
Hmmm, ik wel, maar geen van deze feestdagen zit in mijn systeem
  † In Memoriam † woensdag 1 november 2006 @ 15:50:35 #130
43556 miss_dynastie
pi_43139532
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Vrolijk feest dat allerzielen
Neuh, niet echt, het is niet echt feest-feest als in paashaas en kerstman , maar een dag om de overledenen te herdenken. In het jaar dat papa overleed kregen we een uitnodiging om het kruisje dat bij zijn begrafenis gebruikt is en daarna in de kerk heeft gehangen op te halen. Maakt bij een hoop mensen heel veel los, kerk zat echt heel vol toen...
  woensdag 1 november 2006 @ 15:51:21 #131
149959 SQ
snelle trees
pi_43139569
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmmm, ik wel, maar geen van deze feestdagen zit in mijn systeem
ik weet nog net wat de officiele feestdagen betekenen zoals pinksteren en hemelvaart etc.

Laatst was er een moslim en die vond het belachelijk dat ik niet wist dat ze tijdens de ramadan ook geen water mochten drinken overdag
Ben daar gewoon niet zo mee bezig
disclaimer
  woensdag 1 november 2006 @ 15:57:24 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_43139817
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
alsof het allemaal 1 pot nat is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 november 2006 @ 16:17:44 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_43140666
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet joh
disclaimer
pi_43141721
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Zo vatte ik het niet eens op
Dat van " geen water tijdens rammadan" kwam ik ook pas vorige week achter Waarom zou ik dat moeten weten dan?
Meer dan de helft van de Nederlanders weet niet wat er met pasen, pinksteren en goede vrijdag wordt gevierd hoor.
  woensdag 1 november 2006 @ 16:47:28 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_43141781
Wat ik wilde zeggen is, dat ik moeite heb om al die dagen en betekenissen te onthouden, en dus blij ben dat ik geen religie aanhang omdat ik het nooit allemaal zou onthouden, nudge nudge, wink wink
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 november 2006 @ 16:52:06 #136
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43141979
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Neuh, niet echt, het is niet echt feest-feest als in paashaas en kerstman , maar een dag om de overledenen te herdenken. In het jaar dat papa overleed kregen we een uitnodiging om het kruisje dat bij zijn begrafenis gebruikt is en daarna in de kerk heeft gehangen op te halen. Maakt bij een hoop mensen heel veel los, kerk zat echt heel vol toen...
Ik heb ook zo'n uitnodiging voor morgen. En ik ga niet, ik zie dat niet zitten, emotioneel worden in een kerk vol mensen. Laat mij morgen maar emotioneel worden op het kerkhof. Het kruisje ligt trouwens nog altijd hier
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43142570
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:51 schreef Stormqueen het volgende:

Laatst was er een moslim en die vond het belachelijk dat ik niet wist dat ze tijdens de ramadan ook geen water mochten drinken overdag
Ben daar gewoon niet zo mee bezig
Nou ja, dat wist ik ook niet hoor. Tot nu dan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 november 2006 @ 17:45:50 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_43143808
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:45 schreef freecell het volgende:

Meer dan de helft van de Nederlanders weet niet wat er met pasen, pinksteren en goede vrijdag wordt gevierd hoor.
En dat vind ik een zeer kwalijke zaak. Als men elkaar wil respecteren zal men ook moeten weten van elkaars gebruiken. Ik wist dus wel dat je tijdens de ramadan ook geen water mag drinken.

Ik hoop mijn kinderen dan ook later op te voeden met wel degelijk kennis ook over andere geloven en over "niet-geloven"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43145192
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:45 schreef Troel het volgende:

[..]

En dat vind ik een zeer kwalijke zaak. Als men elkaar wil respecteren zal men ook moeten weten van elkaars gebruiken. Ik wist dus wel dat je tijdens de ramadan ook geen water mag drinken.

Ik hoop mijn kinderen dan ook later op te voeden met wel degelijk kennis ook over andere geloven en over "niet-geloven"
Weet je dan ook alle Joodse feestdagen? en die van de boedhisten?
Ik ben van plan mijn kinderen christelijk op te voeden, als ze dan toevallig weten wat met de rammadan gebruikelijk is, dan weten ze dat, maar ik ga het ze niet speciaal leren ofzo.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:23:50 #140
35189 Troel
scherp en bot
pi_43145259
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Weet je dan ook alle Joodse feestdagen? en die van de boedhisten?
Ik ben van plan mijn kinderen christelijk op te voeden, als ze dan toevallig weten wat met de rammadan gebruikelijk is, dan weten ze dat, maar ik ga het ze niet speciaal leren ofzo.
Ik weet er aardig wat uit mijn hoofd en heb hier ook een boekje waarin dat allemaal staat. Ik hoop ook mijn kinderen christelijk op te voeden, met die normen en waarden. Daar hoort in mijn optiek ook bij om respect te hebben voor anderen en dat is heel moeilijk op te brengen als je niets over de ander weet. Ik b en in ieder geval erg blij dat ik vroeger op school ook gewoon geleerd heb wanneer de belangrijjke feestdagen zijn van de moslims en de joden en van boeddisten en hindoeisten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 1 november 2006 @ 18:24:50 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_43145296
Iets heel anders trouwens.

Ik kom steeds vaker topics tegen over mensen die "zomaar" medicijnen gaan slikken zonder de bijsluiter te lezen of zich niet aan de bijsluiter te houden. Ligt het nou aan mij dat ik dit onverantwoord en buitengewoon stom/dom vind of ben ik nog raarder dan ik dacht?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43145476
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef Troel het volgende:
Iets heel anders trouwens.

Ik kom steeds vaker topics tegen over mensen die "zomaar" medicijnen gaan slikken zonder de bijsluiter te lezen of zich niet aan de bijsluiter te houden. Ligt het nou aan mij dat ik dit onverantwoord en buitengewoon stom/dom vind of ben ik nog raarder dan ik dacht?
Nee hoor, dat is vreselijk dom. Maar ik denk niet dat het iets nieuws is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 1 november 2006 @ 18:34:50 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_43145597
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is vreselijk dom. Maar ik denk niet dat het iets nieuws is.
Het is me nog nooit echt zo opgevallen. Maar misschien komt het wel omdat ik ziek ben ofzo dat ik de verkeerde topics open
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43145674
Wat me wel steeds vaker opvalt is dat niemand meer paracetamol slikt. Een uitstekende pijnstiller met eigenlijk geen bijwerkingen (in de normale dosering). Superspul dus!

Iedereen is aan de NSAID's. Pijnstiller die barst van de bijwerkingen.
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 november 2006 @ 18:38:54 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43145714
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:
Wat me wel steeds vaker opvalt is dat niemand meer paracetamol slikt. Een uitstekende pijnstiller met eigenlijk geen bijwerkingen (in de normale dosering). Superspul dus!

Ik ben panadol addict Slik nooit dingen als nurofen (schrijf je dat zo?) of saridon...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_43145782
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:38 schreef Sjeen het volgende:

Ik ben panadol addict Slik nooit dingen als nurofen (schrijf je dat zo?) of saridon...
Panadol en het is idd nurofen. Geloof dat het vroeger neurofen was, maar die naam is gewijzigd.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:43:10 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_43145862
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:37 schreef Isabeau het volgende:

NSAID's?

Is dat de ibuprofen? Jaren geleden deed ik alles met paracetamol, maar dat werkte op een gegeven moment niet meer. Leuk he, zware mensturaties TOen overgestapt op ibuprofen. Daar nu alweer een jaar vanaf omdat dat niet goed is voor je maag, nu slik ik panadol. Het werkt weer en ik heb de groene met zo;n laagje zodat ik niet hoef te kokhalsen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 november 2006 @ 18:44:19 #148
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43145898
Het was vroeger Nerofen Paracetamol heeft bij mij weinig effect. Alleen die 1000mg bruis na de operatie deed wel wat Als ik al een pijnstiller slik is het dus meestal Ibuprofen, dat werkt bij mij prima. Maar ik ben me er ook van bewust dat ie meer bijwerkingen kan hebben dan paracetamol (o.a. niet zo goed voor je maag - de reden dat ik ze na de operatie niet gebruikt heb).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43145900
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:43 schreef Troel het volgende:

NSAID's?

Is dat de ibuprofen? Jaren geleden deed ik alles met paracetamol, maar dat werkte op een gegeven moment niet meer. Leuk he, zware mensturaties TOen overgestapt op ibuprofen. Daar nu alweer een jaar vanaf omdat dat niet goed is voor je maag, nu slik ik panadol. Het werkt weer en ik heb de groene met zo;n laagje zodat ik niet hoef te kokhalsen.
Ja, NSAID's zijn bijv. ibuprofen, naproxen, nurofen en diclofenac.
  Licht Ontvlambaar woensdag 1 november 2006 @ 18:48:27 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_43146020
Ik heb overigens meestal Panadol Plus (die rooie), daar zit cafeïne? in... De groene is puur paracetamol geloof ik.
Isa, wat doet die cafeïne eigenlijk?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')