ik ben in 2 maanden zo'n 18 kilo afgevallen (als ik nog op schema ligquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef teigan het volgende:
Isa, dat is niet haalbaar, en dat weet je vast zelf ook wel...
maareh, hoe staat het nu dan met je gewicht? Ik heb al een tijdje geeen update gezien?
Omdat ik nu maat 48 heb en mijn skikleren maat 42-44 zijn en elke maat is ongeveer 7 kiloquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:09 schreef octopussy het volgende:
Als je niet weet hoeveel je weegt, hoe weet je dan dat je 20 kilo moet afvallen![]()
okay dat ga ik straks doen als thuis kom van het werk. Maar daar staat ook startdatum is dat erg van belang moet je dat invullen dat weet ik niet meer precies volgens mij in maart toen ik 17 was maar moet je dat daar ook invullen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Je moet ook het plan invullen. Daar staat bijvoorbeeld je lengte en zonder lengte kan je BMI niet berekend worden
Ik zou er niet te veel op rekenenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef Isabeau het volgende:
- a-typische berekening -
Hoe wetenschappelijk zal dat zijn?
Voel je overigens niet verplicht om alles te melden wat je eet. Het is geen verplichting, we roepen het soms om mensen te helpen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef Dinamiet het volgende:
HMM, zin in eten!
Wat eten we vanavond?
- kibbeling
- roerbakgroentes
- aardappeltjes
Oplossing: ze gewoon allemaal opeten, en vervolgens geen nieuwe kopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Wat betreft mn dieet: de lange vingers houden maar niet op met het roepen van mijn naam. Gevolg: ik heb er al aardig wat naar binnen gewerkt![]()
Van de wal in de slootquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Voel je overigens niet verplicht om alles te melden wat je eet. Het is geen verplichting, we roepen het soms om mensen te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |