ik hoop dat je het krijgt ik weet dat ik mijn stage in verpleeghuizen en verzorginshuize een kleine vergoeding kreeg. Ik weet niet hoe het zit als je net als jouw als arts aan het leren bent. Maar ik weet bij mijn opleiding waren ze het verplicht om een kleine vergoeding te geven.quote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Mijn begeleidend arts weet neem ik aan dat ik kom, ik heb met hem persoonlijk morgen afgesproken als eerste dagSitethief: ik ga mijn laatste artsstage in een verpleeghuis doen, ik wil namelijk graag verpleeghuisarts worden en dit leek me een goede start.
Ben ook benieuwd naar de stagevergoedingNog nooit gehad, maar ik scheen het te krijgen deze keer.
Ze vinden dat jullie toekomstige artsen al genoeg gaan verdienen tegen de tijd dat je afgestudeerd bent.quote:Op maandag 6 november 2006 07:33 schreef Isabeau het volgende:
Overal waar ik co-schappen deed kregen verpleegkundigen en andere stagelopers gewoon een vergoeding. Wij nooit. Niets, nada, noppes. Dus ik denk nu ook niet.
Dat is mooi kut dan!quote:Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staanTerug bij af.
Ik val meestal ook langzamer afquote:Op maandag 6 november 2006 09:09 schreef teigan het volgende:
Dat is best netjes Levitation, maareh, 4,5 kilo in 2 maanden lijkt mij nog best veel... Maar dat kan ook aan mij liggen, ik val meestal langzamer af....
Ik doe wel met je mee, zit nu op 96 gok ik (ik vergeet me steeds te wegenquote:Op maandag 6 november 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik val meestal ook langzamer afMaar ik ga er gewoon voor. Ik zie wel waar ik uitkom, maar het lijkt me gewoon heerlijk om 't volgende jaar te beginnen met een 8 als eerste cijfer op de weegschaal. En anders verleg ik de deadline naar 19 januari, dan ben ik jarig.
Handig he, zo'n extra deadline in januari.quote:Op maandag 6 november 2006 10:32 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik doe wel met je mee, zit nu op 96 gok ik (ik vergeet me steeds te wegen) Bij mij wordt dan de 2de deadline 26 januari, ook jarig
Als je 5 januari jarig bent, werkt het niet echtquote:Op maandag 6 november 2006 10:35 schreef Levitation het volgende:
Handig he, zo'n extra deadline in januari.
Ook altijd handig als goeie voornemens in de eerste weken van januari niet willen lukken, heb je nog een herkansing.![]()
Nouja, het geeft je net die paar dagen extra om alle oliebollen op te eten voor begint met lijnen.quote:Op maandag 6 november 2006 10:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je 5 januari jarig bent, werkt het niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |