Tja, ik ken de foto nog wel van de vorige keer, maar geen idee meer...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef peaceman het volgende:
ik heb m wel eens eerder gevraagd en toen was het een behoorlijke bevalling kan ik me herinneren... kennelijk zijn deze dames snel vergeten....
Met instemming van Z, Ranja +1quote:Op woensdag 1 november 2006 12:21 schreef Z het volgende:
Satanic Panic in the Attic.
peaceman +1quote:Op woensdag 1 november 2006 20:48 schreef peaceman het volgende:
Do you think I'm Sexy en Maggie May?
Goed!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:24 schreef ranja het volgende:
Exposé (When I Looked at Him)
belsen +1quote:Op donderdag 2 november 2006 07:06 schreef belsen het volgende:Freddie Mercury & Monsterat Cabalera - Barcelona Frank & Ronald - Olé Barcelona Caesar - Spain Mink DeVille - Spanish stroll Zangeres Zonder Naam - 't Was op de Costa del Sol The Clash - Spanish bombs The Coral - Spanish main Acda en de Munnik - Een Spaanse moslim groet zijn god Boudewijn de Groot - Parijs, Berlijn, Madrid Venga Boys - We're going to Ibiza
Never Mind The Buzzcocks?quote:Op donderdag 2 november 2006 08:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:natuurlijk wel een muzikaal programma
Ruben1302 +1quote:Op donderdag 2 november 2006 08:43 schreef Ruben1302 het volgende:
ik gok op Tool, na het zien van MJK, Maynard James Keenan mijns inziens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |