Hij had een taakstraf....quote:Op woensdag 1 november 2006 09:50 schreef bukgeit het volgende:
Stratenveger... dat moeten jullie even uitleggen.
quote:AMSTERDAM - Oasis, Boy George en U2 behoorden maandagavond tot de gelukkigen die een Q Award in ontvangst mochten nemen. De muziekprijzen, die in het leven zijn geroepen door het Britse muziekblad Q, werden uitgereikt in het Grosvenor House Hotel in Londen.
Oasis werd uitgeroepen tot 'de beste act van de wereld op dit moment'. The Artic Monkeys ontvingen de People's Choice Award en kregen de prijs voor het beste album voor hun cd 'Whatever people say I am that's what I'm not'. U2 ontving de Q Award of Awards en The Who ontving de Legend Award.
De jaren tachtig-hit 'Karma chameleon' van de Culture Club werd uitgeroepen tot 'het beste klassieke nummer'. Zanger Boy George nam de award in ontvangst.
De artiest, die in augustus vijf dagen de straten van New York moest vegen omdat hij was opgepakt wegens drugsbezit, was erg blij met de prijs. "Het betekent dat jullie me weer erkennen als zanger en niet als straatveger."
BigS +1quote:Op woensdag 1 november 2006 10:20 schreef bigshadow het volgende:
Ane brun en Ron Sexsmith
quote:The brainchild of singer/guitarist Kevin Barnes, euphoric indie popsterswere among the second wave of bands to emerge from the sprawling Elephant 6 collective. A native of Athens, GA, Barnes was inspired to form the group in the wake of a broken romance with a woman from Montreal; signing to Bar/None while living in Florida, he subsequently moved to Cleveland and Minneapolis in search of compatible bandmates, finally returning home to collaborate with bassist Bryan Helium (also a member of Athens' Elf Power) and drummer Derek Almstead.
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:28 schreef bukgeit het volgende:
Is het iets van ...Of Montreal?
Dit beter?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef bukgeit het volgende:
Dan zal je van de titel een rebus moeten maken, vrees ik.
als die titel van jou klopt lijkt die van mij nergens op natuurlijkquote:Op woensdag 1 november 2006 12:22 schreef Z het volgende:
Van mij mag ranja de punten, ik moet toch even weg.
Jawel!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:26 schreef Neleos het volgende:
Panic! At The Disco?
Welk nummer van wie?quote:Nothing's changed
I still love you, oh, I still love you
...Only slightly, only slightly less than I used to, my love
Welcome back bij de Trivia!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef Timmeeehh het volgende:
Even voorstellen onder mijn nieuwe username![]()
Hopelijk ook met meer succes op trivia haha.
Titel is ook goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:20 schreef Berkery het volgende:
The Smiths - Stop me if you think you've heard this one before
quote:Auf einer dunklen Wüste Landstraße kühler Wind in meinem warmen
Geruch des Haares von colitas, oben oben steigend durch die Luft
Voran in den Abstand, sah ich, daß ein shimmering Licht,
das mein Kopf schwer wuchs und mein Anblick ich mußte für die Nacht,
dort schwach wuchs stoppen sie im Eingang stand;
Ich hörte, die Mission Glocke und ich zu mich dachten,
'dieser könnte Himmel sein, oder dieser könnte sein Hölle '
Dann sie oben beleuchtet eine Kerze und sie zeigte mich,
die Weise dort Stimmen hinunter den Flur waren,
dachte ich daß ich sie hörte zu sagen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |