De minpunten tegen de positieve punten wegstrepen. Iedereen snapt wel dat elke cultuur iets bijdraagt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:29 schreef Campina het volgende:
Elke cultuur draagt zo iets bij.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:43 schreef Steinberger het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom 5 mensen "Ja" hebben gestemd.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:41 schreef Steinberger het volgende:
Iedereen snapt wel dat elke cultuur iets bijdraagt.
Moslims hebben ook computersquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:43 schreef Steinberger het volgende:
Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd waarom 5 mensen "Ja" hebben gestemd.
Je moet de minpunten tegen de positieve punten wegstrepen. Zelf vind ik het enige positieve punt shoarma etc.quote:Op maandag 30 oktober 2006 02:56 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Die praktijken zijn hier ook al aan de gang. Al die berichten over ambulance personeel dat gestenigd wordt....quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:04 schreef Schepseltje het volgende:
In zweden is het in ieder geval wel een verrijking..
http://www.nordischeshilfswerk.org/images/welcome_to_sweden.mpg
Das een joods gerecht, doner kebab is islamitisch (turks)quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:17 schreef Steinberger het volgende:
Je moet de minpunten tegen de positieve punten wegstrepen. Zelf vind ik het enige positieve punt shoarma etc.![]()
Hoe erg ik mjin best ook doe, nee.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:22 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Das een joods gerecht, doner kebab is islamitisch (turks)
nog andere positieve punten?
Helaas wel in dit geval.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:24 schreef Megumi het volgende:
Cultuur is meer dan alleen broodjes ez.
Jazeker, omdat het einde al vaststaat. De volledige vernietiging van het (links-)liberalisme en de aanwezigheid vd Islam in Europa.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:32 schreef Schepseltje het volgende:
Ja een dreigende burgeroorlog, dat is een positief punt![]()
Shoarma is geen joods (of Islamitisch) gerecht en doner kebab is dat ook niet. Shoarma komt uit het Midden Oosten en is geen religeus gerecht. Hetzelfde geldt voor doner.quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:22 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Das een joods gerecht, doner kebab is islamitisch (turks)
nog andere positieve punten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |