Ja dat stukkie is echt geweldig. Ik kende dat filmpje ook al, maar ik krijg er geen genoeg van. Maar die badscene kennen we hier thuis ook, onze kat haalt ook wel eens capriolen uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:51 schreef Goldfishie het volgende:
Ik vind dat stukkie leuk dat dat kleine katje met zn pootjes op die kaktus zit te slaan..
Creepy....quote:
Links zie je even een hand in beeld. Die kat wordt op z'n rug gekrabbeld, sommige katten worden dan helemaal gek. Deze kat neemt dat iets te letterlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 21:33 schreef verita het volgende:
Hmmmz, het lijkt alsof die eerste kat echt gestoord is, of veel pijn heeft. Misschien wordt ie wel geknepen ofzo![]()
goeie avatarquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:52 schreef Mender het volgende:
[afbeelding]
ff onze kat gefotosoept. Zo nu weer aan de![]()
Ik keek nog ff ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:45 schreef Zosk het volgende:
ik zie de fiets!
Hulde.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:56 schreef Mender het volgende:
Ok wat nieuwe van mij. Deze zijn wat beter hopelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat hebben wij toch een bazige poes
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:56 schreef Mender het volgende:
Ok wat nieuwe van mij. Deze zijn wat beter hopelijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat hebben wij toch een bazige poes
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
catfish noemen ze dat toch ook?quote:Op donderdag 23 november 2006 23:35 schreef mister_dog het volgende:
[..]
dat beest onderin das een meerval die kan nooit lang geleefd hebben in kraanwater
terechte waarschuwingquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:18 schreef verita het volgende:
Video van Boksende Kat
![]()
Dinner Time Video
Warning: There are some graphic scenes in this video, watch at own risk
![]()
![]()
tis een bengaal, kruising tussen een wilde katachtige en een huiskat. wordt overigens pas vanaf de 4e generatie als tam beschouwd.. erg mooie katten, jammer dat ze aan de prijzige kant zijn..quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is dat wel een poes? NOFI maar het kijkt me eerder een ocelot of iets dergelijks.
Lijkt me ook een tikkie duur in het onderhoud als je iedere dag je badkuipje vol moet laten lopen en er een vis in moet laten zwemmen zodat puttycat em kan vangen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:36 schreef withxhonor het volgende:
[..]
tis een bengaal, kruising tussen een wilde katachtige en een huiskat. wordt overigens pas vanaf de 4e generatie als tam beschouwd.. erg mooie katten, jammer dat ze aan de prijzige kant zijn..
kloptquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
catfish noemen ze dat toch ook?![]()
[afbeelding]
oh my FUCKING GODquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:18 schreef verita het volgende:
Video van Boksende Kat
![]()
Dinner Time Video
Warning: There are some graphic scenes in this video, watch at own risk
![]()
![]()
quote:
Monorail Catquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 23:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hele zooi
http://www.scarlettini.nl/fun.htm
quote:
GEWELDIG!!!!!!quote:
die is snelquote:Op zondag 17 december 2006 18:13 schreef ACT-F het volgende:
Mag het ook een filmpje zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=kdbfFkxgAGA&NR
Onze katten zijn veel inteligenter, die likken gewoon de druppel van de kraan af...quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 05:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nog ff wezen neuzen op tinypic.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |