Hm... De gelijkenis met jouw 'pik afhakken' vind ik toch best groot.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind jouw vergelijking nog slechter.
RAARquote:
Maar in praktische zin kun je na een vrouwenbesnijdenis wel en na het afhakken van een pik geen kinderen meer krijgen. En daar ging het nu juist om, anticonceptie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef broer het volgende:
Hm... De gelijkenis met jouw 'pik afhakken' vind ik toch best groot.
Nou, in de pik zelf wordt toch geen zaad aangemaakt? Dat is toch alleen de buis waardoor het naar buiten komt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar in praktische zin kun je na een vrouwenbesnijdenis wel en na het afhakken van een pik geen kinderen meer krijgen. En daar ging het nu juist om, anticonceptie.
Niet "niet het beste" doch een beetje mal onderwerp.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:09 schreef broer het volgende:
O, jullie waren al tot de conclusie gekomen dat het niet echt het beste gespreksonderwerp is. Dan zal ik ook ophouden.
De ironie druipt ervan af.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:09 schreef broer het volgende:
O, jullie waren al tot de conclusie gekomen dat het niet echt het beste gespreksonderwerp is. Dan zal ik ook ophouden.
O, pardon. Ik had niet in de gaten dat er een serieuze ondertoon in het gesprek zat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:09 schreef Claudia_x het volgende:
En daar ging het nu juist om, anticonceptie.
Goede vraag is het mogelijk een vrouw te bezwangeren zonder een functionele 'pik'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, in de pik zelf wordt toch geen zaad aangemaakt? Dat is toch alleen de buis waardoor het naar buiten komt?
Alleen lastig om het zaad naar binnen te krijgen, maar met wat hulpmiddelen lijkt het me toch wel mogelijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Goede vraag is het mogelijk een vrouw te bezwangeren zonder een functionele 'pik'.
Daarom schreef ik ook in praktische zin, Erik. Ik was je allang voor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, in de pik zelf wordt toch geen zaad aangemaakt? Dat is toch alleen de buis waardoor het naar buiten komt?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
baarmoeder eruit / ballen eraf/eruit
dat zei ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:12 schreef Lienekien het volgende:
Het verwijderen van de baarmoeder staat gelijk aan het verwijderen van de teelballen. Zijn we er dan nu uit? Dank u.
gebakken baarmoederquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat eet iedereen vanavond?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat eet iedereen vanavond?
quote:
Nee, dank je wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:13 schreef Lienekien het volgende:
Wil je klappen?
Bosbeetle - 1quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]heb ik het eerste en enigste punt van de TTK LPT ?
Hier word ik recalcitrant van.quote:
quote:
Ook in overijssel dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Enigste en eigenste wordt vaak ik Brabant gebruikt, volgens mij.
Wij zeggen 'reupen'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik lelijk. Maar ik zeg lekker aanrijden als ik vertrek.
Dat zeg ik alleen als ik bij het wegrijden iemand aanrijd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik lelijk. Maar ik zeg lekker aanrijden als ik vertrek.
Neen ik praat dialect. Het Ommense dialect wel te verstaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef Claudia_x het volgende:
Jullie praten toch niet met accent, he?
Klinkt lekker, ookal houd ik niet van kokos. Bij mij staat Pangafilet met kappertjes, ansjovis, ei in room met pasta gevuld met groenten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:19 schreef Claudia_x het volgende:
Ik eet vanavond kabeljauw met kokosrijst (risotto), Erik.
Het verwerken tot een mentale afbeelding en mezelf eraan verlekkeren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:21 schreef broer het volgende:
Voor ik vertel wat ik ga eten wil ik eerst graag weten wat je met die informatie gaat doen, Erik.
Maar ik ben het niet heel erg machtig dat vind ik wel jammer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neen ik praat dialect. Het Ommense dialect wel te verstaan.
Ik ben niet zo dol op kappertjes. Wat moet ik me bij 'ei in room' voorstellen? Ei mengen met room en dan bereiden als een soort roerei? Met wat voor groenten is de pasta gevuld? Is die kant-en-klaar gekocht?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt lekker, ookal houd ik niet van kokos. Bij mij staat Pangafilet met kappertjes, ansjovis, ei in room met pasta gevuld met groenten.
O gruwel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Neen ik praat dialect. Het Ommense dialect wel te verstaan.
Op de vraag wat er vanavond wordt gegeten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:19 schreef Lienekien het volgende:
En ik zeg POEP.
Gelukkig klink je helemaal niet obsessief nu.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het verwerken tot een mentale afbeelding en mezelf eraan verlekkeren.
Kijk, dat is nuttige informatie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:24 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij is er geen mannelijk equivalent voor baarmoeder. Er is geen enkel plekje in het mannelijk lijf beschikbaar om een baby in te vormen.
Teelbal staat volgens mij gelijk aan eierstok.
Wat ik me bij ei en room moet voorstellen weet ik ook niet, en de groenten zijn pastagroenten in tomatensaus. Tsja, ik kook niet zelf, dus mijn moeder zal het wel allemaal weten hoe het zit emt ei en room.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op kappertjes. Wat moet ik me bij 'ei in room' voorstellen? Ei mengen met room en dan bereiden als een soort roerei? Met wat voor groenten is de pasta gevuld? Is die kant-en-klaar gekocht?
Hoezo obsessief? Eten is lekker.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:25 schreef broer het volgende:
[..]
Gelukkig klink je helemaal niet obsessief nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |