Och, dan houden ze zo'n onderzoek en dan zegt iedereen heel politiek correct dat het wel iets voor hem is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Wie had hier ook alweer belangstelling voor?
[..]
Het zijn vaak de vragen en kwesties die prangend zijn. Maar fout vind ik het niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Kijkende naar de prangende kinderwens van mijn partner slik ik mooi zelf mijn pil.
Kan een kinderwens prangend zIjn?
Ik ben er ook geen fan van, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
We gaan niet heel de namiddag volpraten met "hoi" en "groetjes" en "goedemiddag" hoor.
Is er iets?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:30 schreef Lienekien het volgende:
Dan zeg ik even heel hard 'kut!'
goedemiddag erik en doe de groetjes aan een ieder die ik niet ken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
We gaan niet heel de namiddag volpraten met "hoi" en "groetjes" en "goedemiddag" hoor.
Kut!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan 't je niet uitleggen.
Hm. Toch een bemoedigings-quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan 't je niet uitleggen.
Ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Isabeau het volgende:
Wie had hier ook alweer belangstelling voor?
[..]
Ik denk dat mannen eerder geneigd zijn de schijn op te houden en heel 'stoer' te zeggen dat ze nooit zo'n ding zouden slikken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:42 schreef LXIV het volgende:
Och, dan houden ze zo'n onderzoek en dan zegt iedereen heel politiek correct dat het wel iets voor hem is.
Ik denk (alweer) dat je onderschat hoeveel vrouwen nadelen ondervinden van de pil. Als een man een keuze heeft tussen met condoom vrijen of zelf een pilletje slikken, dan zal die pil ineens een aantrekkelijke optie worden.quote:Ik moet de eerste man nog zien die daadwerkelijk zo'n pil slikt!![]()
Ja, daar vertrouw ik op, net zoals hij mij vertrouwd heeft.quote:Bovendien, zou jij als vrouw erop vertrouwen dat een man zijn pilletje trouw geslikt heeft, of houd je de zaak toch liever zelf in de hand? Jij wordt tenslotte zwanger, niet die kerel (die zegt geslikt te hebben)
of gewoon de baarmoeder laten verwijderen en/of even de zaadleiders doorknippenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
De beste vorm van anticonceptie is toch nog steeds geen seks hebben.
Direct maar de baarmoeder verwijderen. Alsof het niks is!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
of gewoon de baarmoeder laten verwijderen en/of even de zaadleiders doorknippen
Nou, je kan ook gezellig een potje scrabblen of ganzenborden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Claudia_x het volgende:
En het is ook de minst leuke vorm van anticonceptie.![]()
maar dan ben je wel zeker dat je geen kinderen krijgtquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Direct maar de baarmoeder verwijderen. Alsof het niks is!
Je weet niet wat je mist, Erik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, je kan ook gezellig een potje scrabblen of ganzenborden.
Daar heb je wel gelijk in, ja.quote:
Wat dacht je van het afsluiten van de eileiders?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
maar dan ben je wel zeker dat je geen kinderen krijgt
kan ook ... t was wel een beetje draconischquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat dacht je van het afsluiten van de eileiders?
Ik had het acceptabeler gevonden als je geopperd had: baarmoeder verwijderen en/of pik afhakken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan ook ... t was wel een beetje draconisch
Mag je 'draconisch' wel in dat verband gebruiken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan ook ... t was wel een beetje draconisch
Dan klopt het baarmoeder verwijderen niet meer helemaal. Vrouwenbesnijdenis is dan beter.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had het acceptabeler gevonden als je geopperd had: de baarmoeder verwijderen en/of de pik afhakken.
Draconischquote:
Ik vind jouw vergelijking nog slechter.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:02 schreef broer het volgende:
[..]
Dan klopt het baarmoeder verwijderen niet meer helemaal. Vrouwenbesnijdenis is dan beter.
Qua vergelijking dan, hè.
Ja, ik wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mag je 'draconisch' wel in dat verband gebruiken?
Nee, jij ook niet.quote:
Ik vind het meer een baarmoeder gesprek.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:06 schreef IQM het volgende:
Wat een kutgesprek.
Hm... De gelijkenis met jouw 'pik afhakken' vind ik toch best groot.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind jouw vergelijking nog slechter.
RAARquote:
Maar in praktische zin kun je na een vrouwenbesnijdenis wel en na het afhakken van een pik geen kinderen meer krijgen. En daar ging het nu juist om, anticonceptie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef broer het volgende:
Hm... De gelijkenis met jouw 'pik afhakken' vind ik toch best groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |