Niet dat ik enig recht van spreken heb als het daarop aankomt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef IQM het volgende:
Die Mark_V is toch een kloon??
En wie is dat dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
Mark_V is MarkPeterse, heeft ie zelf gezegd.
Niet. Want het was fout.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
J.C. Bloem vond ik een goede gok.
Naar mijn oude interieur gekeken. En besloten dat je het er maar mee moet doen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
Wat heb je gisteren de hele dag gedaan, dan?
Maar het had best gekund.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:21 schreef broer het volgende:
[..]
Niet. Want het was fout. [afbeelding]
[..]
Naar mijn oude interieur gekeken. En besloten dat je het er maar mee moet doen.
O, pardon.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
(Ik zeg iets áárdigs!)
Dat denk ik niet.quote:Komt wyccie binnenkort bij je langs?
Dat was een flauw grapje naar aanleiding van een gesprek in het LPT van een paar dagen geleden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Dan ontgaat mij waarom of hoe wyccie het daar dan mee moet doen.
Ik ga met je mee, als je het niet bezwaarlijk vindt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef IQM het volgende:
Ik ga naar mijn bedje toe.
God zegene u, Jan! U en de uwen!
Gezellig. Wel een tweepersoonsbed, neem ik aan? Of knus in een eenpersoonsbed?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, als je het niet bezwaarlijk vindt.
Missie geslaagd. Wel even een klus, zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, 't is nu de bedoeling dat jij een nieuw topic opent, maar als je het niet wil of niet kan, wil ik het wel voor je doen.
Ja, de eerste keer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Was het de eerste keer dat je er één opende?
Het bijwerken van de ranglijst is een lastig klusje. Maar het gaat me nu steeds makkelijker af.
Dacht ik ook nog even aan, maar dat bewaar ik toch maar even voor morgen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef DaMart het volgende:
... dus heb toen om elf uur 's avonds de stofzuiger er maar opgezet.
Mag ik dan heel boos op je worden als ik daarna nóg meer fruitvliegjes heb?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:39 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet je wat beter ventileren.![]()
Die vliegjes vliegen zelfs nog door ventilatieroosters in de ramen... met hele fijne gaatjes erin. Als ik die roosters dicht houd, dan heb ik ineens ook geen nieuwe vliegjes meer binnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef wyccie het volgende:
Mijn kamer is goed afgesloten. Ik denk niet dat de vliegjes onder de deur door kunnen vliegen.
Als ik die roosters dichtdoe ga ik dood. Op zich is dat nog geen ramp, maar ik wilde er nog wel eventjes mee wachten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:45 schreef DaMart het volgende:
Die vliegjes vliegen zelfs nog door ventilatieroosters in de ramen... met hele fijne gaatjes erin. Als ik die roosters dicht houd, dan heb ik ineens ook geen nieuwe vliegjes meer binnen.
Dan moeten ze toch ergens vandaan komen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat dénk ik altijd. Maar zeker weten doe ik het niet.
Dacht je dat mijn bank buiten stond?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Sem, binnenkomen!
Nee, hoor. Maar jij denkt wel dat jouw poes een bank is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:56 schreef broer het volgende:
Dacht je dat mijn bank buiten stond?
Hij is al rood. Hij is al een je-weet-wel-kater. Als hij dan ook nog eens dik zou zijn, zou het hier een Jan, Jans en de kinderen-huishouding worden. En als er iets vreselijk is...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:59 schreef wyccie het volgende:
Hij ziet er mooi uit. Poezen worden te vaak vetgemest.
De bank staat er ook op.quote:Nee, hoor. Maar jij denkt wel dat jouw poes een bank is.![]()
Nee, ik weet niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:01 schreef broer het volgende:
Hij is al een je-weet-wel-kater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |