Niet dat ik enig recht van spreken heb als het daarop aankomt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef IQM het volgende:
Die Mark_V is toch een kloon??
En wie is dat dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef wyccie het volgende:
Mark_V is MarkPeterse, heeft ie zelf gezegd.
Niet. Want het was fout.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
J.C. Bloem vond ik een goede gok.
Naar mijn oude interieur gekeken. En besloten dat je het er maar mee moet doen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef wyccie het volgende:
Wat heb je gisteren de hele dag gedaan, dan?
Maar het had best gekund.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:21 schreef broer het volgende:
[..]
Niet. Want het was fout. [afbeelding]
[..]
Naar mijn oude interieur gekeken. En besloten dat je het er maar mee moet doen.
O, pardon.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
(Ik zeg iets áárdigs!)
Dat denk ik niet.quote:Komt wyccie binnenkort bij je langs?
Dat was een flauw grapje naar aanleiding van een gesprek in het LPT van een paar dagen geleden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Dan ontgaat mij waarom of hoe wyccie het daar dan mee moet doen.
Ik ga met je mee, als je het niet bezwaarlijk vindt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:38 schreef IQM het volgende:
Ik ga naar mijn bedje toe.
God zegene u, Jan! U en de uwen!
Gezellig. Wel een tweepersoonsbed, neem ik aan? Of knus in een eenpersoonsbed?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, als je het niet bezwaarlijk vindt.
Missie geslaagd. Wel even een klus, zeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, 't is nu de bedoeling dat jij een nieuw topic opent, maar als je het niet wil of niet kan, wil ik het wel voor je doen.
Ja, de eerste keer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef wyccie het volgende:
Was het de eerste keer dat je er één opende?
Het bijwerken van de ranglijst is een lastig klusje. Maar het gaat me nu steeds makkelijker af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |