Tsja Kenneth, zo werkt het nu eenmaal bij een topclub...quote:Perez:“Dit worden zo nog twee hele lange jaren in Amsterdam. Het wordt me zo langzamerhand duidelijk dat de trainer geen grote fan is van mij.”
Henk ten Cate: “Ik houd van spelers als Kenneth Perez,” aldus ten Cate, in Heerenveen. “Maar het gaat niet om Henk ten Cate of om Kenneth Perez; het gaat om Ajax. Ik stel naar eer en geweten een elftal samen waarvan ik denk dat het een winnend geheel is. In mijn optiek kwamen tegen Heerenveen de kwaliteiten van Sneijder beter tot uiting, achter spits Huntelaar, dan die van Perez.”
Ajax won de laatste drie competitieduels op rij (Feyenoord, ADO Den Haag en Heerenveen) en kreeg geen enkel doelpunt tegen. Cijfers om van te likkebaarden, maar Kenneth Perez is het lachen even vergaan. Ten Cate: “Ajax kan Keneth Perez niet altijd gebruiken.”
Een aantal bekenden van me hebben nog een kaart over voor 409/410. Kijk maar even op het 410-forum.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:51 schreef -Wolf- het volgende:
Zijn er nog kaarten voor 409/ 410? Ik verwacht over een halve dag weer vrijgezel te zijn.
quote:Een delegatie van Ajax heeft maandag een overleg gevoerd met bondscoach Marco van Basten en zijn collega van Jong Oranje Foppe de Haan. Aanleiding was de 'noodkreet' van Henk ten Cate over overbelasting van zijn spelers.
In de Ajax-delegatie zetelde naast Ten Cate ook technisch directeur Martin van Geel. Ajax pleit ervoor dat haar talenten nog maar voor één vertegenwoordigend elftal worden opgeroepen en niet, zoals nu vaak gebeurd, dan weer in de selectie van het grote Oranje zitten en dan weer worden opgeroepen voor Jong Oranje.
Opvallend genoeg liet de betreffende talenten zelf weten geen probleem te hebben met de situatie. Zo stelde spits Klaas-Jan Huntelaar zich publiekelijk beschikbaar voor het Olympisch Team dat, indien het zich deze zomer kwalificeert, uitkomt op de Olympische Spelen in Peking. Ajax wilde tegenover AT5 geen commentaar op het gesprek geven.
quote:Tribune I en Tribune III:
Bovenring : ¤ 70.00
Benedenring : ¤ 50.00
Tribune II (Bruiloftstraat):
Achter doel : ¤ 40.00
Business Seats Tribune III:
VIP : ¤ 120.00
Was dat stuk niet van Matty Verkamman?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:24 schreef M0NTANA het volgende:
Van Nijnatten was inderdaad ook degene die Feyenoord kampioen zag worden, voorafgaand aan dit seizoen.
Je hebt helemaal gelijk, was inderdaad Matty Verkamman en niet Chris van Nijnatten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat stuk niet van Matty Verkamman?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat stuk niet van Matty Verkamman?
Montana, hou op met grappen maken man!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
Alleen de opmerking al dat de naam PSV in het buitenland meer zegt dan die van (bijvoorbeeld) Ajax, zorgt er al voor dat Chris van Nijnatten er niet geloofwaardiger op wordt, want dat is simpelweg bullshit. Zelfs in Brazilië is dat niet zo, ondanks de prestaties van Romario en Ronaldo in het verleden.
PyTh, heb je die krat bier alvast koudgezet?
In Europa heeft Ajax nog wel een grotere naam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Montana, hou op met grappen maken man!
PSV is in vrijwel heel Zuid-Amerka de meeste bekende Nederlandse club. (laatst nog bevestigd door verschillende Zuid Amerikaanse spelers)
Hoe kom je er bij dat het niet zo is?
Nee, zelfs nog geen bier gekocht en ga er ook vanuit dat het niet nodig zal zijn![]()
Nergens waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals, waar kan ik de statistieken zien?
Ach ga toch fietsen manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:02 schreef M0NTANA het volgende:
De Zuid-Amerikaanse spelers waar jij op doelt, zijn allemaal (nieuwe) aankopen van PSV die na een paar lessen media-training de supporters voor zich proberen te winnen, jij bent er daar ook één van.
Door de wereld dominatie in 1995.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ga toch fietsen man
Dat je niet reageert op de door mij gestelde vraag waarom ajax meer bekendheid zou genieten zegt me genoeg.
Maxwell.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nergens waarschijnlijk.
Maar op basis waar van zou ajax meer bekendheid genieten dan PSV? (WB finale tegen Gremio)
Kan geen andere reden bedenken en er zijn weinig tot geen spelers van ajax opnoemen die het echt gemaakt hebben naar eerst bij ajax gevoetbalt te hebben.
PSV daarentegen heeft Romario en Ronaldo groot gemaakt (of andersom)en door de jaren heen altijd wel een aantal Zuid Amerikanen in de selectie gehad (overwegend Brazilianen)
Op dit moment heb je bij PSV: Gomes, Alex, Farfán en Méndez die het allen zeer goed doen bij PSV.
Nee, gewoon je boerenverstand gebruiken noemen ze dat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met andere woorden, jullie zitten lukraak in de rondte te lullen.
Ja daaromquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Met andere woorden, jullie zitten lukraak in de rondte te lullen.
Europesequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Door de wereld dominatie in 1995.
The pinky, the pinky and the brain, brain, brain, brain.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:06 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Door de wereld dominatie in 1995.
Kijk, Ajax heeft geen spelers (zoals Romario en Ronaldo bij PSV) of memorabele wedstrijden (zoals de door jou aangehaalde wedstrijd tegen Grêmio om de wereldbeker) nodig gehad om wereldwijd een grote naam te krijgen, van Vietnam tot de USA en van Zimbabwe tot Chili is Ajax een grote naam en kent bijna iedereen Johan Cruijff, dat is bij PSV écht niet zo. Dream on!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ga toch fietsen man
Dat je niet reageert op de door mij gestelde vraag waarom ajax meer bekendheid zou genieten zegt me genoeg.
Wij zijn nog altijd de beste, als psv nou eens goed ging voetballen zou het wat anders zijn maar met dat "Juventus voetbal" ben je nou eenmaal niet de beste.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Gelukkig zijn er ook nog realistische ajacieden die niet alles alleen maar vanuit het "wij zijn de beste en overal de bekendste" perspectief zien.
Times have changed, get over it........
What are we going to do tonight Henk? Same thing we do every night Hennie. Try to take over the world!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
The pinky, the pinky and the brain, brain, brain, brain.
Was het maar zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wij zijn nog altijd de beste, als psv nou eens goed ging voetballen zou het wat anders zijn maar met dat "Juventus voetbal" ben je nou eenmaal niet de beste.
Het is maar net wat jij beter vind het resultaat is wel iets beter, maar in de ogen van iedereen die van mooi voetbal houdt zal Ajax zeker de beste zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo.
resultaat telt, en als psv met italiaans voetbal de 2de ronde CL haalt en wij "fijn" UEFA mogen spelen is psv beter, klaar.
Leuk om naar te kijken? Nee. Effectief: Ja.
Welkom in de wereld van het grote geld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Maxwell heeft al eens eerder aangegeven dat men in Brazilië PSV vooral kent door de prestaties van Romario en Ronaldo, maar dat Ajax meer te boek staat als topclub. Ook Ronaldo gaf ooit aan dat toen hij moest kiezen tussen Ajax en PSV, hij Ajax kende als topclub, maar vooral door de ontwikkeling van Romario bij PSV koos voor een transfer naar Eindhoven.quote:
Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk, Ajax heeft geen spelers (zoals Romario en Ronaldo bij PSV) of memorabele wedstrijden (zoals de door jou aangehaalde wedstrijd tegen Grêmio om de wereldbeker) nodig gehad om wereldwijd een grote naam te krijgen, van Vietnam tot de USA en van Zimbabwe tot Chili is Ajax een grote naam en kent bijna iedereen Johan Cruijff, dat is bij PSV écht niet zo. Dream on!
Dan zien we dat Ajax dit jaar nationaal iig de beste isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Einde discussie en we praten pas weer na 12 November
Gevolgd door ....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)
Ben het met je eens dat jullie historie een stuk rijker is dan die van PSV, nog gefeliciteerd daarmee!
Maar we leven in het heden, dus het iedere keer maar weer terugvallen op die historie houdt ook een keer op.
quote:PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)
Ben het met je eens dat jullie historie een stuk rijker is dan die van PSV, nog gefeliciteerd daarmee!
Maar we leven in het heden, dus het iedere keer maar weer terugvallen op die historie houdt ook een keer op.
PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.
Ajax:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dit jaar zullen toch veel meer mensen de wedstrijden van psv kijken dan die UEFA potjes van Ajax hoor.. De CL gaat de hele wereld over, de UEFA is 3 regels op pagina 12quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
PSV is de laatste drie jaar misschien wel de beste en meest succesvolle Nederlandse club op Internationaal niveau, want daarvoor was het natuurlijk vooral meedoen is belangrijker dan winnen in Europees verband. Dat de prestaties van PSV in Nederland de afgelopen tien jaar beter waren dan die van Ajax klopt helemaal, maar dat maakt je wereldwijd gezien geen bekende club.
Hooguit bij Disney.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
Dat de prestaties van PSV in Nederland de afgelopen tien jaar beter waren dan die van Ajax klopt helemaal, maar dat maakt je wereldwijd gezien geen bekende club.
Ik heb nog helemaal niks van de CL gezien dit jaar, uitgezonderd de voorronde van AJAX. Ik werk 's-avonds en ik neem alleen vrij voor AJAX.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit jaar zullen toch veel meer mensen de wedstrijden van psv kijken dan die UEFA potjes van Ajax hoor.. De CL gaat de hele wereld over, de UEFA is 3 regels op pagina 12.
De grap van de weekquote:
en een week lang een mooie AJAX-avatar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
We zullen zien 12 November, en indien PSV dan verliest ben ik mans genoeg om jullie hier te komen feliciteren
Hoog niveau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:39 schreef Robar het volgende:
Ajax is lekker de beste en de bekendste![]()
man wat een discussie
We hebben het ook niet over Ajax supporters he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks van de CL gezien dit jaar, uitgezonderd de voorronde van AJAX. Ik werk 's-avonds en ik neem alleen vrij voor AJAX.
Wie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over Ajax supporters he?. Die kennen Ajax idd over het algemeen wel
.
Inderdaad, dit is een discussie zonder einde, we kunnen er maar beter mee ophouden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar we zullen er maar over ophouden, deze (zinloze)discussie is inderdaad al veel te vaak gevoerd.
We zullen zien 12 November, en indien PSV dan verliest ben ik mans genoeg om jullie hier te komen feliciteren
Wow! Jij durft! Helemaal in je eentje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
Telefoon staat uit. heel leuk allemaal, want ik zou haar morgen van Schiphol moeten afhalen. Op deze manier kan ik haar ook niet vertellen dat ze maar beter niet hoeft te komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Is het al uit met je vriendin?
Eigenlijk durf ik dat niet want ben een beetje bang van dat Snertjong wat hier ook altijd rondhangtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wow! Jij durft! Helemaal in je eentje?
Ze voelt de bui al hangenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:45 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Telefoon staat uit. heel leuk allemaal, want ik zou haar morgen van Schiphol moeten afhalen. Op deze manier kan ik haar ook niet vertellen dat ze maar beter niet hoeft te komen.
Irriteert me mateloos. Ik heb NOOIT m'n telefoon uitstaan aangezien ik het zelf ook vervelend vind als anderen niet bereikbaar zijn wanneer het echt nodig is.quote:
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ben altijd serieus. Daarom vind ik ook dat feyenoord een topclub is!
Ik ben inderdaad redelijk vaak in slaap gevallen bij wedstrijden van PSVquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:52 schreef Chadi het volgende:
PSV doet het gewoon beter de laatste jaren. Als je dat niet erkent heb je zitten slapen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad redelijk vaak in slaap gevallen bij wedstrijden van PSV
We houden het in de gaten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
Naar aanleiding van de "naamsbekendheiddiscussie" topic geopend op een LFC forum.
Ondanks dat PSV bij hen in de CL poule zit is de score bij de eerste 4 respondenten:
Ajax 2
F'noord 2
PSV 0
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=15786
Feijenoord is wel scheef natuurlijk aangezien die net Kuyt hebben verkochtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:55 schreef Doc het volgende:
Naar aanleiding van de "naamsbekendheiddiscussie" topic geopend op een LFC forum.
Ondanks dat PSV bij hen in de CL poule zit is de score bij de eerste 4 respondenten:
Ajax 2
F'noord 2
PSV 0
http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=15786
Is dat niet die knakker die zei dat Feyenoord kampioen zou gaan worden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, was inderdaad Matty Verkamman en niet Chris van Nijnatten.
Daar ging het overquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Is dat niet die knakker die zei dat Feyenoord kampioen zou gaan worden?
No shit, sherlockquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef twi het volgende:
[..]
Zegt degene die zonder te kijken nieuwsberichten rondstrooit ook al staan ze al 2 keer in 't topicquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Jezus, Twi anders lees je je ff in...
Ik heb nu de hele serie, geweldige uitgave. Gouden Jaren moet ik nog kijken, rest wel gezien al.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Die ga ik ook zeker kopen. De gouden jaren sla ik maar over denk ik, is meer iets voor mijn vader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |