Was het maar zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wij zijn nog altijd de beste, als psv nou eens goed ging voetballen zou het wat anders zijn maar met dat "Juventus voetbal" ben je nou eenmaal niet de beste.

Het is maar net wat jij beter vind het resultaat is wel iets beter, maar in de ogen van iedereen die van mooi voetbal houdt zal Ajax zeker de beste zijn.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo.
resultaat telt, en als psv met italiaans voetbal de 2de ronde CL haalt en wij "fijn" UEFA mogen spelen is psv beter, klaar.
Leuk om naar te kijken? Nee. Effectief: Ja.
Welkom in de wereld van het grote geld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"

Maxwell heeft al eens eerder aangegeven dat men in Brazilië PSV vooral kent door de prestaties van Romario en Ronaldo, maar dat Ajax meer te boek staat als topclub. Ook Ronaldo gaf ooit aan dat toen hij moest kiezen tussen Ajax en PSV, hij Ajax kende als topclub, maar vooral door de ontwikkeling van Romario bij PSV koos voor een transfer naar Eindhoven.quote:

Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kijk, Ajax heeft geen spelers (zoals Romario en Ronaldo bij PSV) of memorabele wedstrijden (zoals de door jou aangehaalde wedstrijd tegen Grêmio om de wereldbeker) nodig gehad om wereldwijd een grote naam te krijgen, van Vietnam tot de USA en van Zimbabwe tot Chili is Ajax een grote naam en kent bijna iedereen Johan Cruijff, dat is bij PSV écht niet zo. Dream on!

Dan zien we dat Ajax dit jaar nationaal iig de beste isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Einde discussie en we praten pas weer na 12 November

Gevolgd door ....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)
Ben het met je eens dat jullie historie een stuk rijker is dan die van PSV, nog gefeliciteerd daarmee!
Maar we leven in het heden, dus het iedere keer maar weer terugvallen op die historie houdt ook een keer op.
quote:PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sure Montana, jullie wilden Ronaldo destrijds ook dolgraag hebben maar hij koos voor PSV. (waarom toch eigenlijk???)
Ben het met je eens dat jullie historie een stuk rijker is dan die van PSV, nog gefeliciteerd daarmee!
Maar we leven in het heden, dus het iedere keer maar weer terugvallen op die historie houdt ook een keer op.
PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.

Ajax:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
PSV is de afgelopen 10 jaar de beste en meest succesvolle Nederlandse club, zowel op Nationaal als op Internationaal niveau.

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:19 schreef PyTh het volgende:
[..]

Dit jaar zullen toch veel meer mensen de wedstrijden van psv kijken dan die UEFA potjes van Ajax hoor.. De CL gaat de hele wereld over, de UEFA is 3 regels op pagina 12quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
PSV is de laatste drie jaar misschien wel de beste en meest succesvolle Nederlandse club op Internationaal niveau, want daarvoor was het natuurlijk vooral meedoen is belangrijker dan winnen in Europees verband. Dat de prestaties van PSV in Nederland de afgelopen tien jaar beter waren dan die van Ajax klopt helemaal, maar dat maakt je wereldwijd gezien geen bekende club.

Hooguit bij Disney.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:30 schreef M0NTANA het volgende:
Dat de prestaties van PSV in Nederland de afgelopen tien jaar beter waren dan die van Ajax klopt helemaal, maar dat maakt je wereldwijd gezien geen bekende club.

Ik heb nog helemaal niks van de CL gezien dit jaar, uitgezonderd de voorronde van AJAX. Ik werk 's-avonds en ik neem alleen vrij voor AJAX.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit jaar zullen toch veel meer mensen de wedstrijden van psv kijken dan die UEFA potjes van Ajax hoor.. De CL gaat de hele wereld over, de UEFA is 3 regels op pagina 12.

De grap van de weekquote:

en een week lang een mooie AJAX-avatar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
We zullen zien 12 November, en indien PSV dan verliest ben ik mans genoeg om jullie hier te komen feliciteren

Hoog niveau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:39 schreef Robar het volgende:
Ajax is lekker de beste en de bekendste![]()
man wat een discussie

We hebben het ook niet over Ajax supporters he?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks van de CL gezien dit jaar, uitgezonderd de voorronde van AJAX. Ik werk 's-avonds en ik neem alleen vrij voor AJAX.

Wie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben het ook niet over Ajax supporters he?. Die kennen Ajax idd over het algemeen wel
.

Inderdaad, dit is een discussie zonder einde, we kunnen er maar beter mee ophouden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:35 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar we zullen er maar over ophouden, deze (zinloze)discussie is inderdaad al veel te vaak gevoerd.
We zullen zien 12 November, en indien PSV dan verliest ben ik mans genoeg om jullie hier te komen feliciteren

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |