Gooi her eruit zou ik zeggen,quote:

Mijn server is WEER down, en nu goed want ik kan met ftp en mail ook niks beginnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gooi her eruit zou ik zeggen,.
Dat lucht op,.

De server heeft je klaagzang gehoordquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:39 schreef wonderer het volgende:
Oh, hij doet het weer.

Ik word er echt doodziek van. Uptime 99.5%, me reet. Morgen verhuis ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De server heeft je klaagzang gehoord![]()

Ben je al jaloers?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor vent?

Nu ja, ik was vorige week ook pissig om iets soortgelijks. 'k Heb er op een andere forum nog over uit gewijd (in 't Engels).quote:

DNS is weer downquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik was vorige week ook pissig om iets soortgelijks. 'k Heb er op een andere forum nog over uit gewijd (in 't Engels).
Dus, troost je, je bent niet de enige

Ik zal later even het stukje knippen en plakken waarin staat waar ik vorige week mee zat, en dat was niet mals.quote:

En ik dacht dat ik slechte hosting had...........quote:

Helaas staat ons huidige kabelabonnement geen thuishosting toe, anders wist ik het welquote:

Nannie,quote:

mag je host in NL zitten? Wat wil je ervoor betalen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
Denk je een goeie host gevonden te hebben, ga je reviews lezen, kun je weer verder zoeken.

Amerika is handiger voor betalen enzo, daarom ben ik ook verhuisd van mijn NL host vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
mag je host in NL zitten? Wat wil je ervoor betalen?

Same herequote:

Huh, wat moet jij met belastingsformulieren?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef Qwea het volgende:
bleh,belasting formulieren gekregen. Ik blij dat MM's moeder boekhoudster iszal dr eens lief aankijken volgend weekend

invullen voor zorg toeslag en shitquote:Op woensdag 1 november 2006 09:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Huh, wat moet jij met belastingsformulieren?

Ah, dacht al, dan krijg je dus geld,quote:

alst goed is de maximale zorgtoeslag 33 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ah, dacht al, dan krijg je dus geld,.

gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:10 schreef Sitethief het volgende:,
.
Kreeg net fantastisch nieuw, kan waarschijnlijk al over 2/3 weken verhuizen,
Eerst was de wachtlijst een jaar, toen opeens, over 2 maanden kun je erin, toen tussen 1 december en kerst.........
Jezus, nu moet ik alles ff snel gaan regelen,.
Echt geweldig dit,.

Zeg vandaal, wil jij dat wel een snel achterwege laten. Het is verboden om tegen eigendommen van de gemeenschap aan te schoppenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:15 schreef Qwea het volgende:
schop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |