Gooi her eruit zou ik zeggen,quote:
Mijn server is WEER down, en nu goed want ik kan met ftp en mail ook niks beginnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gooi her eruit zou ik zeggen,.
Dat lucht op,.
De server heeft je klaagzang gehoordquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:39 schreef wonderer het volgende:
Oh, hij doet het weer.
Ik word er echt doodziek van. Uptime 99.5%, me reet. Morgen verhuis ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
De server heeft je klaagzang gehoord![]()
Ben je al jaloers?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat voor vent?
Nu ja, ik was vorige week ook pissig om iets soortgelijks. 'k Heb er op een andere forum nog over uit gewijd (in 't Engels).quote:
DNS is weer downquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, ik was vorige week ook pissig om iets soortgelijks. 'k Heb er op een andere forum nog over uit gewijd (in 't Engels).
Dus, troost je, je bent niet de enige
Ik zal later even het stukje knippen en plakken waarin staat waar ik vorige week mee zat, en dat was niet mals.quote:
En ik dacht dat ik slechte hosting had...........quote:
Helaas staat ons huidige kabelabonnement geen thuishosting toe, anders wist ik het welquote:
Nannie,quote:
mag je host in NL zitten? Wat wil je ervoor betalen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:21 schreef wonderer het volgende:
Denk je een goeie host gevonden te hebben, ga je reviews lezen, kun je weer verder zoeken.
Amerika is handiger voor betalen enzo, daarom ben ik ook verhuisd van mijn NL host vorig jaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
mag je host in NL zitten? Wat wil je ervoor betalen?
Same herequote:
Huh, wat moet jij met belastingsformulieren?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:22 schreef Qwea het volgende:
bleh,belasting formulieren gekregen. Ik blij dat MM's moeder boekhoudster iszal dr eens lief aankijken volgend weekend
invullen voor zorg toeslag en shitquote:Op woensdag 1 november 2006 09:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Huh, wat moet jij met belastingsformulieren?
Ah, dacht al, dan krijg je dus geld,quote:
alst goed is de maximale zorgtoeslag 33 euro.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ah, dacht al, dan krijg je dus geld,.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:10 schreef Sitethief het volgende:,
.
Kreeg net fantastisch nieuw, kan waarschijnlijk al over 2/3 weken verhuizen,
Eerst was de wachtlijst een jaar, toen opeens, over 2 maanden kun je erin, toen tussen 1 december en kerst.........
Jezus, nu moet ik alles ff snel gaan regelen,.
Echt geweldig dit,.
Zeg vandaal, wil jij dat wel een snel achterwege laten. Het is verboden om tegen eigendommen van de gemeenschap aan te schoppenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:15 schreef Qwea het volgende:
schop
Ja maar Ja maarquote:Op woensdag 1 november 2006 19:44 schreef Qwea het volgende:
*zielig in een hoekje gaat zitten
Ja waar was jij afgelopen dagenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:47 schreef Sebasser het volgende:
oh hoi trouwens, hebben jullie me gemist?
Ja, bij de dierentuinquote:Op woensdag 1 november 2006 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja waar was jij afgelopen dagen
je zou nog heel dicht bij Qwea in de buurt bij iemand op bezoek, en daarna was ik je spoor bijster
Zeg Sebasserquote:Op woensdag 1 november 2006 19:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, bij de dierentuin
En daarna heb ik een auto gejat, en toen een paar dagen voor de deur van Qwea lopen posten. Eh, stalken dan.
Ah!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg Sebasser
hoe veel behoefte heb jij aan Rosé ?
doe jij eens even msn een slinger geven a.u.b.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah!
Eind oktober is geweest!
[s]Oeh, nou, roep maar iets.[/s]oh kut nee, dat moet ik doen.
Nou, je zou toch met die ene afspreken of zo?
k, ff installeren hoor.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij eens even msn een slinger geven a.u.b.
emmenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke dierentuin gaat het over?
Nooit geweest.quote:
Ik ook nietquote:
Ik stond op het punt om weg te gaan, pijn aan mijn voeten..quote:Op woensdag 1 november 2006 20:17 schreef Qwea het volgende:
Dierentuin is coooooolen vlakbij
Ben je bij de pinguins geweest? pinguins zijn tov!
Omdat het jammer is dat ik er nooit ben geweest.quote:
mijn pm zegt hier dat Fok eruit ligtquote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef Sebasser het volgende:
Hm, Kan je ff pm'en?
Msn doet het hier niet momenteel..
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik stond op het punt om weg te gaan, pijn aan mijn voeten..
(schoenen die iets te klein zijn, en 2 (momenteel 3) ingegroeide teennagels gaan niet goed samen..
)
Tot ik de pinguins hoorde met hun aparte geluid
Damn, die beweging die ze dan ook maken zo
Anyway, ik heb toen nog mooie foto's kunnen maken..
Vast wel, niet dat ik die nog altijd check, maar ik krijg het nog wel binnenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:29 schreef Stroekie het volgende:
Sebas krijg je nog wel je email binnen op je hete hete post account ?
huh? wtfquote:Op woensdag 1 november 2006 20:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gooi die maar dicht
hij is genoteerd
sterker nog
er ligt al een postduifje
Ja, lekker weer, het wordt interessant en meteen via de achterdeur besproken....quote:Op woensdag 1 november 2006 20:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe jij eens even msn een slinger geven a.u.b.
Dat ik Sebasser ga zitten versieren in het L topicquote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, lekker weer, het wordt interessant en meteen via de achterdeur besproken....
We want the juicy details!![]()
![]()
Ja Hey!quote:Op woensdag 1 november 2006 23:23 schreef Stroekie het volgende:
Nou als er toch niemand reageert dan maak ik het licht hier wel uit en zet de thermostaat op 10 graden
Slaap lekker iedereen![]()
![]()
Zo wat is het hier al behaagelijk warm vanochtendquote:Op donderdag 2 november 2006 00:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja Hey!
*thermostaat opendraait*.
Komt omdat ik hier rondhuppel, mobiel straalkacheltje,quote:Op donderdag 2 november 2006 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo wat is het hier al behaagelijk warm vanochtend
Hallo allemaal![]()
Kom dan eens snel bij mijn voeten zitten want die zijn ijskoudquote:Op donderdag 2 november 2006 09:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Komt omdat ik hier rondhuppel, mobiel straalkacheltje,.
Oe, das minder.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:57 schreef Qwea het volgende:
kutzooi. MM's oog jeukt en trilt weer. En op de fiets traant het. Hij heeft aan dat oog ooit herpes gehad.
Nu heeft die achterlijke kneus pas voor morgen een afspraak gemaakt. Terwijl de opticien vorige week nog zei dat als de herpes verschijnselen ooit terug mochten komen of er iets raars met dat oog aan de hand was MM GELIJK een afspraak moest maken.![]()
we hebben geen jonge kinderenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe, das minder.
Uitkijken met herpes en hele jonge kinderen hé, en nu maar hopen dat het dat niet is.....
Mooi zo,quote:Op donderdag 2 november 2006 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
we hebben geen jonge kinderenmet zn oog gaat het al weer beter. En aangezien herpes constant is is het ws geen herpes
quote:Aan Michel
Het huis aan de Maanmos vordert snel. De verhuizingen zijn gepland.
Voor Michel betekent dit dat hij op maandag 13 november kan verhuizen.
Tussen 8.30 en 9.00 uur kan hij op Kleimos 3 alle
formaliteiten komen regelen en afspraken maken (sleutel halen + tekenen,
contracten tekenen). enz.
Op deze dag kan je verhuizen.
naja zn oog tintelt nog. Als het er morgen nog is gaat hij ff langs de dokterquote:
Bijna te snel,quote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
zo dat is wel een hele stroomversnelling zeg![]()
een schrift aanschaffen en hierin korte to do lijstjes makenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Bijna te snel,. Moet nog zoveel regelen,
.
Ik heb een laptop/computer stroek,quote:Op donderdag 2 november 2006 16:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een schrift aanschaffen en hierin korte to do lijstjes maken![]()
nou zorg toch ook maar voor een klein notitieblok en pen die standaard in je jas zitten. Je gaat ze nog gebruiken ookquote:Op donderdag 2 november 2006 16:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik heb een laptop/computer stroek,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |