Oeh vertel eens wat spannends danquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mwuahahhaa nan is een viespeuk![]()
en ga maar verder hoor nan! ik hou wel van vragen lijstjes! lekker over mezelf lullen en zo![]()
Slaap zacht,quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef Xiance het volgende:
psies sitethief!
whatever nanslaap lekker..
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:50 schreef Xiance het volgende:
*speciaal terug kom om stroekles een kusje te geven*liefje
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Sitethief het volgende:
Nou hijs 13 ja, maar alstie nou wil neuken met een leuk meisje?
Dat moet toch gewoon kunnen?
allemaal opquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oeh vertel eens wat spannends dan.
Hoe is het bijv. afgelopen met al die appelflappen die je hebt gebakken.
Ja natuurlijk, maar is 't nog wel 'hol' om 'm zelfvertrouwen in te praten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Sitethief het volgende:
Nou hijs 13 ja, maar alstie nou wil neuken met een leuk meisje?
Dat moet toch gewoon kunnen?
Ja, maar wacht ff, ik postte heel kort hoe en wat, jullie hebben geen beeld van de situatie of wel?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar is 't nog wel 'hol' om 'm zelfvertrouwen in te praten.
Volgens mij ben jij gewoon een feeder in spéquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
allemaal op
de meeste in de buik van mn zusje
maar aan mn billetjes te zien zijn er ook een paar daarop blijven hangen
zal ik eens iets voor jou bakken
Betekenisloos, en daarbij dus onzinnig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:58 schreef liefie_ het volgende:
hol?
altijd die homos weer he
nee ff serieus ik snap het gebruik van t woord hol niet in die zin....
wat nou spequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon een feeder in spé.
probeer dan eens (gewoon beginne met kleine dingetjes hoor iedereen heeft oefening nodig) om jezelf niet elke 3 regels tegen te sprekenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, maar wacht ff, ik postte heel kort hoe en wat, jullie hebben geen beeld van de situatie of wel?
Slaap lekkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:37 schreef Stroekie het volgende:
Sweet Dreams voor de mensen hier in het L topic
Topic Opa gaat slapen![]()
![]()
Ik kan gewoon heel moeilijk uitleggen hoe de situatie is, en ik heb al helemaal niet door dat ik mezelf tegenspreek. Ik probeer gewoon iemand te helpen meer niet, iemand die een meisje leuk vind maar in haar buurt erg verlegen word............quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
probeer dan eens (gewoon beginne met kleine dingetjes hoor iedereen heeft oefening nodig) om jezelf niet elke 3 regels tegen te spreken
dat helpt
duh dan word er dus niet geneukt duhquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
iemand die een meisje leuk vind maar in haar buurt erg verlegen word............
als je nou eens eerst ophoud met de stoere praat en het mee lullenquote:Ik ben sowieso slecht in het uitleggen van dat soort dingen....
Sommige dokters leren het nooit,quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:53 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
*zo op de trein springt richting drenthe.
*3 broodjes mee heeft voor onderweg
ik moet om 14:10 bij de HAOI (huisarts in opleiding ) zijn. Ik had een afspraak voor morgen bij de echte dokter,maar ik ben op het moment praktisch doof. Dus ipv van een fatsoenlijke dokter te krijgen mag ik strax naar een jan lul die bij een virale keelontsteking mn amandelen eruit wou jassen
ik was al om 06:00 wakkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:13 schreef maedel het volgende:
Ah, Qwea is al weer op dreef lees ik![]()
Hoe dan ook, goedemorgen
* maedel vindt 13 ook wel erg jong trouwens![]()
Goedenmorgen maedel,quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:13 schreef maedel het volgende:
Ah, Qwea is al weer op dreef lees ik![]()
Hoe dan ook, goedemorgen
* maedel vindt 13 ook wel erg jong trouwens![]()
krijsende en blerende kinderen ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Welkom "terug" wonderer!
En wat was er dan met vliegen? Veel turbulentie enzo?
Ja, en het duurde lang... de landing duurde 20 minuten en het vliegtuig hing geen seconde stil in die tijd. De lampen gingen uit en het bordje "exit" ging aan enzo en ik was misselijk en... het was gewoon kutquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Welkom "terug" wonderer!
En wat was er dan met vliegen? Veel turbulentie enzo?
Waar?quote:
Nou ja ik heb NanKing in het begin geholpen met het op poten zetten van deze reeks en toen blijven plakken bij deze wonderlijke verzameling mensenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik snap niet waarom hier homomannen komen?
Waarom snap je dat niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik snap niet waarom hier homomannen komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |