Ja daar heb je feitjes voor nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:56 schreef Sitethief het volgende:
Ik merk net dat het best moeilijk is iemand zelfvertrouwen aan te praten,.
Mjah, 13 jarige puber, met een hoop puber probleempjes, maar verder wel een jofele gozer. Maar erg verlegen en onzeker irl. Ik probeer een date voor hem te regelen....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ja daar heb je feitjes voor nodig.
Dat is niet zijn geestelijk leeftijd, en als je het mij vraagt ook niet zijn lichamelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
wat moet een 13 jarige met een date?
Nankinky,quote:
Vanwege het volgende:quote:Maar waarom niet?
quote:Hij vind een meisje leuk
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Vanwege het volgende:
[..]
Nja, voor de goede interpretatie had de nadruk op 'leuk' moeten zetten.quote:
Ach met 13 jaar kun je best een vriendinnetje hebben waar je handjes meevast houdt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, voor de goede interpretatie had de nadruk op 'leuk' moeten zetten.
Dat halfzachte geklef altijd. Een meisje (of jongen) 'wel leuk' vinden. Zo karakterloos,
zo slap. Terecht dan dat 'ie onzeker is. Dat jong moet gewoon volwassen worden
en dingen met overtuiging gaan doen.
Nou laat mij in die waanquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:49 schreef liefie_ het volgende:
pfff op je 13 word er tegenwoordig toch al gewoon grof geneukt?
vast houden met je handje primaquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou laat mij in die waan
Op je 13de hoor je handje vast te houden!
Ja NanKing, the times, they are changingquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou laat mij in die waan
Op je 13de hoor je handje vast te houden!
Ja, woewoewoequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja NanKing, the times, they are changing![]()
Ja ik ging al bijna over vroeger praten, maar dan zou ik mezelf helemaal als topic opa stigmatiserenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, woewoewoe.
Goede oude tijd enzoot.
Nah, mag wel hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik ging al bijna over vroeger praten, maar dan zou ik mezelf helemaal als topic opa stigmatiseren![]()
oh, dan kan ik hier dus wel toegeven dat ik met 13 handje vasthouden al eng genoeg vondquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nah, mag wel hoor.
Ik nostalgiseer wel lekker mee.
in sit topic ben ik nieuwquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..].
ben je hier vaker geweest of ben je nieuw![]()
Kom jij zo maar eens kijken hier bij het zuster topicquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
in sit topic ben ik nieuw
HAAAAI STROEKLES!!
ik ga voor een Harde Lquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kom jij zo maar eens kijken hier bij het zuster topic![]()
en er komen hier wel vaker mensen uit de H voorbij
Sterker nog er zijn hier zelfs mensen die de H de rug toe hebben gekeerd en het fijner vinden in het L topic
Maar die heb ik dan weer nog niet in het L topic gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Xiance het volgende:
ik keer alleen andy de rug toe maar die snapt de hint niet :S
Ik was zó braaf johquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
nan ik geloof niet dat je braaf was op je 13
Tuurlijk wel, toen was het nog heel hip of heel braaf te zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:21 schreef liefie_ het volgende:
nan ik geloof niet dat je braaf was op je 13
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik was zó braaf joh.
Nu nog trouwens.
Ja, nou euhz ow...weet ik niet meerquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en mijn papa is de paus
hoe kom je dan aan de naam nan kinky![]()
En wees gerust, hier werken we niet met intro lijstjesquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik behoef geen verwelkoming, maar evengoed bedank
Oh ik was net bezig met een 50 punten vragenlijst samen te stellenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wees gerust, hier werken we niet met intro lijstjes![]()
introlijstjes?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En wees gerust, hier werken we niet met intro lijstjes![]()
mwuahahhaa nan is een viespeukquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, nou euhz ow...weet ik niet meer!.
.
Stats en specs hebben computers, geen mensen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
introlijstjes?
da's van ver na mijn komst, heb ik toch al nooit aan mee gedaan
maar evengoed voor de stats:
jan, man, 25, 195cm, 65kg, blauwe ogen, d.b haar..
Sweet Dreams Xiancequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:47 schreef Xiance het volgende:
goed, dit wonderschoon kereltje gaat slapen
een fijne nacht, allen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |