Hoe denk je anders dat die nummers zo hoog in de lijst komen?quote:Op donderdag 9 november 2006 10:45 schreef ruud_fr het volgende:
blijft gewoon leuker als iedereen 1x stemt
toch niet leuk als 1 iemand 10x op Avond of Queen stemt
Van mij mag je best hier posten, maar dan moet je ook accepteren dat je kritiek kunt krijgen voor het feit dat je vier keer een lijstje instuurt. Graag antwoorden met argumenten, niet persoonlijk wordenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat zijn jullie afgunstig dat ik hier post in de Top 2000 topic..Allemaal door die Canisfire zijn schuld.
Ik stem niet 10 x op een zelfde nummer.. zelfs niet bijv 10x op een zelfde groep/zanger/zangeres.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat die nummers zo hoog in de lijst komen?
Nee, dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 9 november 2006 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik stem niet 10 x op een zelfde nummer.. zelfs niet bijv 10x op een zelfde groep/zanger/zangeres.
Er staan meer dan 4000 nummers in de keuzelijstquote:Op donderdag 9 november 2006 12:14 schreef newyorkcity het volgende:
Ik vind het maar een waardeloze verkiezing, je kan maar 1 nummer toevoegen dat niet in de lijst staat...
Het zou beter zijn als er helemaal geen keuzelijst was geweest.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Er staan meer dan 4000 nummers in de keuzelijst![]()
Ja? dus? Er is zoveel meer mooie muziek gemaakt dan die beperkte keuze. Alleen als je van rock uit de jaren 60 en 70 houdt kan je met deze lijst vooruit...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Er staan meer dan 4000 nummers in de keuzelijst![]()
Radio 2 is dan ook een doelgroepzender. In mijn ogen is er niks mis met een keuzelijst waarin vooral radio 2-muziek staat.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:05 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Ja? dus? Er is zoveel meer mooie muziek gemaakt dan die beperkte keuze. Alleen als je van rock uit de jaren 60 en 70 houdt kan je met deze lijst vooruit...
Tijdens de Top 2000 luisteren ook veel jongere, zoals 3.FM luisteraars.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Radio 2 is dan ook een doelgroepzender. In mijn ogen is er niks mis met een keuzelijst waarin vooral radio 2-muziek staat.
Ja, en dan nog? Dan is het niet de ultime top 2000. Vind het gewoon een beetje jammer. Heb verder niets tegen de doelgroep en de muziek die erbij hoort...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tijdens de Top 2000 luisteren ook veel jongeren, zoals 3.FM luisteraars.
Normaal is Radio 2 een doelgroepzender !
Ja, maar jazz en soul muziek is ook ver te vinden. En dat vinden toch ook veel mensen mooi? Kon geen donny hathaway nummer selecteren...quote:Op donderdag 9 november 2006 13:38 schreef Norrage het volgende:
Je kan gewoon niet de perfecte lijst maken. Er valt altijd wel wat te klagen.
Ik ben wel van mening dat die lijst van 4000 nummers wel wat groter mag (het is maar 2x zoveel als de uiteindelijke top 2000....een marginaal verschil als je het mij vraagt). Ze mogen het best uitbreiden tot zo'n 8000 tot 10000 en dan net wat meer genres vertegenwoordigen die nog wel iets aansluiten bij de radio2 doelgroep.
Kijk hiphip en dance wordt door een groot deel van de bevolking ook geambieerd, maar dat kan je gewoonweg niet in een top 2000 zetten. Dan zapt de helft meteen weg omdat de meesten gewoon niet in beide genres (rock en hiphop of zo) geinteresseerd zijn. Is gewoon absoluut niet te doen. Conclusie is dat de soorten muziek toch echt in bepaalde maten moeten worden gespecificeerd want anders schiet het gewoon voor geen meter op.
Ik vind de top 2000 top (en natuurlijk mist er wel wat. Leer er maar mee leven).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |