Maar ik heb hem wel die Midnight Haze!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Midnight Haze is totaal niet gewilt bij ons. 25 DKP voor de laatste toen ik niet in de raid zat. Wraith Blade aan de andere kant wel enorm. Ik ga de Haze dus nemen in afwachting van het laatste Atiesh stukje dat ik moet hebben. En dat komt er binnenkort hopelijk wel aan, we progressen weer!
damn ik ben echt te lang gekapt met wowquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Shaman kiten met Earthbind totems, maar dat werkt niet meer aangezien die totems nu getarget worden door de mobs en ooit niet.
(al kun je de andere kiters wel helpen door Earthbind totems neer te zetten in de hoeken)
Wowrush Dashers.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
damn ik ben echt te lang gekapt met wowpaar maanden ofzo
en grimoir en delling ken ik ja, welke guild zijn jullie eigenlijk?
paar ouwe bekenden van me zeiden te applye bij state of art. maar daar weet ik het nog ff zo net niet.
ow wowrush dashers ken ik wel, aardige mensen altijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wowrush Dashers.
En State of Art is zeg maar het oude Talent, alleen gaan er daar wekelijks mensen weg geloof ik ?
Trial & Error is nogal hardcore though, zou mijn guild iig niet zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ow wowrush dashers ken ik wel, aardige mensen altijd
ik was ex mist, voor ze migreerde.
state of art, paar van die russen die ik regelmatig tegenkwam in het spel en aantal die ook bij mist zaten.
qua ouwe talent, denk dat er aardig daarvan juist nu juist in trial and error zitten, zou ik best willen, maar lukt niet met me gear en ze doen alleen nog naxx ofzo. Happyruben woont paar straten verderop (hem ken je vastwel)
wij hebben op 3 kills 3 keer wraith bladequote:Op maandag 30 oktober 2006 08:41 schreef Takje het volgende:
[..]
Gz! Wij hebben gisteren Anub voor het eerst down gekregen. Maar die Midnight haze zou ik erg over twijfelen als ie dropt. Het is een mooie upgrade voor mijn Azuresong, maar de Wraith blade is veel lekkerder. Moeilijke keuzes dan.
hehe vorige week nog lan bij hem gehad met groepje van 5quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trial & Error is nogal hardcore though, zou mijn guild iig niet zijn.
En Ruben ken ik wel ja (van ingame dan), old-school Deathwing ftw !
schijnt dat bij ons een guild met alle warriors 5/9 minstens rondlopen, keb al stuk of 3 mensen gezien met 7/9 (geen robe/ring dan) en qua hybrids/clothies schijnt haast niet voor te komen de dropsquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
wij hebben op 3 kills 3 keer wraith blade![]()
altijd caster loot, we hebben ook best veel casters met tier3.
1 rogue heeft 1/9, 1 rogue heeft 4/9. Warriors hebben er 2 1/9 ofzo en onze MT 5/9.
En casters bijna iedereen 1/9 of 2/9+![]()
1 warlock sinds gister 4/9 met shoulders. wel vet op gnome![]()
Btw, hele guild van Twisting Nether naar Trollbane gemigrate volgensmij![]()
Same here. De deathlists worden dan ook meestal aangevoerd door Tota.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef Elikian het volgende:
[..]
Onze hunter heeft een Pet die heel ongelukkig met hem is ... die wordt namelijk alleen gebruikt om te pullen op bosses ... op Chromaggus, Geddon, Shazzrah en dat soort volk... zodra hij wordt gesummoned gaat hij eraan
![]()
alliance? maak een apply -> http://www.denial-guild.comquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef Migwi het volgende:
Dus, nog een Guild die een Hunter zoekt?
Heb 't wel een beetje gehad op Twisting Nether.
Net nog een hunter afgewezen die een application had ingediend :/quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef Migwi het volgende:
rofl, zat jij niet in die oh zo gave " vrienden groep?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef Migwi het volgende:
Nee, wel in die oh zo gave gamer groep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
rofl, zat jij niet in die oh zo gave " vrienden groep?"
zoveel is 130 dagen nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:50 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, wel in die oh zo gave gamer groep.
En als ik genoeg geld had ging ik binnenkort ook mee naar Zweden, mocht je daar op doelen.
Maar ik verveel me onwijs en ik heb de servermongool ook in de guild zitten en erger me er kapot aan
Server switch zou trouwens toch niet werken waarschijnlijk, ik heb gewoon veel te veel gespeeld en heb een break nodig ofzo.
/played op m'n main is 130 dagen meen ik. Echt veel te veel. En ik me maar afvragen waarom ik zo moe ben de laatste maanden![]()
ik had het anders moeten zeggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:44 schreef Takje het volgende:
Nou, dat is echt wel veel hoor. Ik heb 67 dagen played en vind dat al erg veel. 130 is het dubbele!
Maar goed, het houdt je van de straat
Ik ken mensen met 200+quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Elikian het volgende:
Het spel bestaat 1.5 jaar ofzo ... en daarvan heb jij al 130 dagen pure speeltijd (op een char?)
WoW!
niksen is gewoon playtime.., AFK-en trekt het idd uit zn verhoudingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef Sitethief het volgende:
Ik zit veel te vaak te niksen in Ogrimar om nog een /played te hebben die in verhouding is,.
Nou ja, af en toe traden, maar vooral wow als superluxe chatbox gebruiken,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
niksen is gewoon playtime.., AFK-en trekt het idd uit zn verhouding![]()
niksen in orgrimmar mag ik pas als ik lvl 60 ben, ik ga voor de 12 dagen playtime lvl 60quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe traden, maar vooral wow als superluxe chatbox gebruiken,. Als je te brak bent om te grinden enzo,
.
Uh-hu, je hebt veel skills nodig om bij Thaddius je debuff in de gaten te houden en naar voren in te drukken. En dit is al helemaal erg als je Bigwigs gebruikt, dat schijnt het nog makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:46 schreef paradoXical het volgende:
Patchwork is echt de meest boring boss ever
nuken staat gelijk aan knopjes rammen..
voor bosses als Heighan of Gluth / Thaddius heb je tenminste echt skills nodig, zelfs de dps classes (dodge die fear op gluth maar eens met een perfecte time interval zodat je continue kan doordpsen zonder fear, en dan zorgen dat je combo saved/energy restored.) Dat is pas kickass
Patchwork is eigenlijk alleen leuk als healing class in mijn ogen
Mja, 164 in totaal ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Elikian het volgende:
Het spel bestaat 1.5 jaar ofzo ... en daarvan heb jij al 130 dagen pure speeltijd (op een char?)
WoW!
Die ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mobywan?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef DjNivek het volgende:
Had m'n "Heeft IL soms niks beters te doen?" van gisteren je toch aan het denken gezet Cyn?
jezelf een nerd noemen is not donequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:38 schreef Migwi het volgende:
Ja ik weet 't, ik ben een nerd. Alhoewel ik wel steeds minder gespeeld heb de laatste maanden.
Er is nog hoop
US-creditcard? Je kan volgens mij met elke willekeurige creditcard je account activeren en er voor betalen zonder problemenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Okay, ik wil het nu echt weten: kan je met een willekeurige prepaid game-card (bijv. 60 dagen) gewoon op een EU of US account spelen? Of zijn er toch verschillen en zou ik als ik op een US-server wil spelen een US versie game-card moeten hebben?
Ik wil niet gaan knoeien met de programmering van het spel om aan de regiosettings te knoeien en overweeg een US-versie van WoW te kopen en dan om de US-creditcard kwestie te omzeilen met prepaid kaarten te spelen. Heb nog Amerikaanse, Canadese en Nieuw-Zeelandse vrienden van de guild uit de tijd van Diablo EN_KAN_DANKZIJ_BLIZZARD_NOG_STEEDS_NIET_MET_HEN_SPELEN!!!! Verdomde discriminatie.
/agreequote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
US-creditcard? Je kan volgens mij met elke willekeurige creditcard je account activeren en er voor betalen zonder problemen
Ja, dat vind ik ook. Maar waarom heeft Blizzard dan fysiek en online gescheiden zones.. In de oude 56k6 periode kon ik ook of vooral met overzeese gamers spelen met Diablo, de latency was dan niet altijd van je het, maar in de meeste gevallen speelbaar. Nu in de breedband-tijdperk moeten we gescheiden spelen!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Zou dat ook wel raar vinden, credit card is credit card
Nou, dat is 8 uur per dagquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef Zosk het volgende:
iedereen vind 200+ zoveelhet spel bestaat al 629 dagen ofzo, dus dat is 1/3 van je tijd in wow steken.
Zoveel is dat niet![]()
Zoek een leven manquote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef Elikian het volgende:
Vandaag ben ik in-game getrouwd, met de fellow mage met wie ik alles samen heb gedaan vanaf level 12, toen we allebij nog totale noobs waren
Een deel van het guild was gekomen, allemaal in feestkledij .. prachtig. Helaas ben ik van het event zelf vergeten fotos te maken, en het enorme vuurwerk in de Cathedral die blijkbaar iedereen bij zich had. Wel foto's van de ring wissel, het verlaten van de kerk, een portret en natuurlijk het feest op het eind .. helaas is die foto niet helemaal scherp, want toen was ik een beetje tipsy
Maar het is echt geweldig om een raiding guild te zien, op een dag dat ze eens wat anders doen
Die jurken waren echt prachtig .. ik wist niet dat er zoveel mooie kostuums in WoW waren. Dingen als "lovely red dress" :-)
WoW is meer dan alleen hakken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee man lock en druid dropsquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die paladrops in MC![]()
Want ik ben gehackt 2 maanden terugquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef tonks het volgende:
Iemand al eens gehackt?
Proestquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee man lock en druid drops![]()
wel humor gisteren zwaardje gedropt bij geddong ben de nama kwijt huppa vol 4000 dkp onze maintank ging er mee vandoor.
golemagg dropt zelfde zwaardje voor 50 dkp naar de ander die aan het bieden was lol![]()
![]()
lol als dat hte zwaard is had ik er uberhaupt geen dkp op gebodequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Proest![]()
Gisteren in MC eindelijk eens wat magedrops.
Dus de Fireruned Grimoire is van mij
PS: Dit zwaardje?
Idem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Zosk het volgende:
ben nog nooit gehackt/gescamt en heb nog nooit gehackt/gescamt![]()
Denk een keylogger jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:17 schreef Elikian het volgende:
[..]
Idem.
Had je een keylogger dan? En op wat voor sites pik je die op?
dat zwaardje jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Proest![]()
Gisteren in MC eindelijk eens wat magedrops.
Dus de Fireruned Grimoire is van mij
PS: Dit zwaardje?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat zwaardje jaik was echt van zomfg lmao
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |