Nu heb ik daar ook zin in. Maar waar krijg je nou verse kibbeling op dit tijdstip?quote:
We hebben gesmuld!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het smaakte?
quote:Op zondag 5 november 2006 08:31 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Gisteravond trouwens genoten van een paar heerlijke glazen Amarula..![]()
Kent iemand die drank? Is echt iets om van te genieten..
[afbeelding]
Ik ken Amarula van naam, maar waar smaakt het naar? Is het een zoete likeur?quote:Op zondag 5 november 2006 08:31 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Gisteravond trouwens genoten van een paar heerlijke glazen Amarula..![]()
Kent iemand die drank? Is echt iets om van te genieten..
[afbeelding]
Heel zacht van smaak, een beetje als Baileys, maar dan fruitiger en zoeter.quote:Op zondag 5 november 2006 12:19 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik ken Amarula van naam, maar waar smaakt het naar? Is het een zoete likeur?
Zelf zit ik nu aan een bakkie koffie uit de Senseo
Er staat toch ook dat het verkeerd is.quote:Op zondag 5 november 2006 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij: dat mag geen koffie genoemd worden
Dat is heel normaal en ook absoluut niks om je voor te schamenquote:Op zondag 5 november 2006 14:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Ben aan het leren voor een tentamen en ik krijg er een beetje een vreetkick van.
Goed op gewicht hoorquote:Op zondag 5 november 2006 09:36 schreef BrauN het volgende:
golfer & Bluezz, hoe zwaar zijn jullie eigenlijk tesamen?
Klinkt lekker, maar ben niet zo'n Baileysfan. Dat vind ik net koffiemelk eigenlijkquote:Op zondag 5 november 2006 12:43 schreef pos het volgende:
[..]
Heel zacht van smaak, een beetje als Baileys, maar dan fruitiger en zoeter.![]()
Och, die vraag stelde ik omdat jullie elke dag gruwelijk culinair hoogstaand spul eten, maar blijkbaar niet in grote porties dus, okee...quote:Op zondag 5 november 2006 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed op gewicht hoor
(wij eten meestal maar 2 keer per dag, het liefst lekker, maar niet zo veel, waarom die vraag?)
Sinaasappelsappie met ontbijtkoek
zometeen![]()
Misverstandjequote:Op zondag 5 november 2006 15:11 schreef BrauN het volgende:
Och, die vraag stelde ik omdat jullie elke dag gruwelijk culinair hoogstaand spul eten, maar blijkbaar niet in grote porties dus, okee...
Ja, dat is het!quote:Op zondag 5 november 2006 15:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Misverstandje
We eten geen vette frituur meuk elke dag
Is het gruwelijk culinair hoogstaand, alleen omdat wij niet elke dag groente, vlees en gekookte aardappelen eten Brauntje, gekkie ?
Klinkt mij té gezellig allemaalquote:Op zondag 5 november 2006 15:24 schreef BrauN het volgende:
Ja, dat is het!
Mijns inziens dient elke Nederlander om 17:00 aan te schuiven voor een bord groentesoep, gevolgd door gekookte aardappelen, groente en een stukje vlees met jus, waarna men een bordje pap nuttigt. Geen fratsen.
Breng me nou niet op slechte ideeën...quote:
De Mac zit op nog geen 5 minuten fietsen voor mij hoorquote:Op zondag 5 november 2006 17:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je gaat speciaal naar de Mac fietsen voor een ijsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |