Je bent niet de eerste die lacht hoor... En op zich heb ik precies die aanwijzingen gevolgd dus ik voel me ook geen josti ofzo die niet kan kokenquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:33 schreef K-mail het volgende:Ach...
Ik heb een pizza in de oven gesmeten, Salamie Piccante
Dat is precies wat ik gedaan heb hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:20 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Hoe kun je nou in godsnaam rijst verne*ken??![]()
Als het water (met zout) kookt gooi je de rijst erin. Niet meer roeren! Na de kooktijd de rijst in het vergiet, terug in de pan en ff uit laten dampen.. Losroeren met een vork, et voilà!
wat voor soort rijst was het dan ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:25 schreef Kauki het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik gedaan heb hoor![]()
Maar mn moeder vertelde dat het waarschijnlijk aan de soort rijst lag, omdat ik blijkbaar sowieso niet alle rijst lust. Had dat even eerder gezegd![]()
OT: Ik heb lekker stokbrood en soep gehaald. Daarvan weet ik tenminste wel dat ik het allebei lust![]()
Ik had zelf witte snelkookrijst gehaald bij de Lidl (enige wat ze toen aan rijst hadden). Blijkbaar lust ik alleen zilvervliesrijst. Nooit geweten dat er nog zoveel verschil in rijst zat, maar goed... Volgende keer beterquote:
Ooh mn favo diepvries pizzaquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:13 schreef Appeltaarten het volgende:
AH Excellent pizza Toscane
Uiteraardquote:
Ik ben heel benieuwd hoe het smaakte?quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:11 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Vanavond kiezen we voor het gemak en eten we:
[afbeelding]
* Beef Chimichurri
Lekker..![]()
Klinkt erg goedquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:39 schreef QTPi het volgende:
Tipan Shan Chin--> Tipan met inktvis, garnalen, tongfilet en groenten. Met witte rijst. Opgehaald bij de plaatselijke Chinees
![]()
Chileens wijntje klinkt ook erg lekkerquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt erg goed
Zit nu aan een chileens wijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |