Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef VivOo. het volgende:
Help, ik zoek iemand die stemmen uit een liedje kan schrijven.
ik kon hier nergens een topic over vinden maar een vriend zei dat die er toch moest zijn, maar ik zie hem dus niet.
waarom moet jij dan die stemmen eruit hebben?
nou, omdat ik een tekst heb geschreven voor de fun voor carnaval hier, ingestuurd, en nou gaan ze hem dus gewoon gebruiken, nou moeten ze die melodie hebben(waarop de tekst is geschreven) dat liedje dus.
kan iemand mij uitleggen hoe ikd at moet doen, of wie dat even voor mij kan doen, of iemand weet die dat voor mij zou willen doen??
alvast bedankt. groetjes vivOo
het is het nummer van de gebroeders ko - ik heb een boot, maar helaas kunnen wij hier in huis niet downloade(iet met de telefoon ofzo? )quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:04 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.
Als het een (enigszins) bekend nummer is, kan je ook zoeken in de bekende filesharingprogramma's op de instrumentale of karaoke-versie.
Gipsy Kings - Volarequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:31 schreef Roppenzo het volgende:
krijg dit door op mn msn..
"volgens mij een spaans nummer met trommels ala gipsy kings"
het is een nieuw nummer..
iemand ideeen?
Nog steeds niemand?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef timmie_loots het volgende:
Ik zoek dit nummer. Iemand?
EDIT: Ja, ik kan niet fluiten en het is weinig, sorry. Ik weet wel dat het vrij oud is.
Niet meer info? Beetje karig at the moment..quote:
Leah Andreone - Will You Still Love Me?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef splendor het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met de volgende tekst:
Will you will love me tomorrow, will you find out who I am.. blabla
of iets in die richting in ieder geval.Weet iemand welke ik bedoel? Google helpt me niet erg verder en er zijn teveel nummers die "Will you will love me tomorrow" heten om ze allemaal even te luisteren.
Volgens mij is hem dat jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Leah Andreone - Will You Still Love Me?
Talentloos gecoverd door ons aller Fabienne de Vries.
Gezongen door een man of vrouw?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, het is een heel oubollig nummer. Het werd bij de Albert Heijn in Enkhuizen afgespeeld samen met nummers als Little Lies van Fleetwood Mac, Tonight van New Kids On The Block en Nothing's Gonna Change My Love van Glen Medeiros. Dat soort (ietwat zeikerige) muziek.
Ik kan zo nog wel even proberen wat meer te fluiten, maar dan wordt het meer een aan-een-gefloten stukje fragmenten..
EDIT: zo beter?
Ik denk aan I Say a Little Prayer for You van onder andere Dionne Warwick.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, het is een heel oubollig nummer. Het werd bij de Albert Heijn in Enkhuizen afgespeeld samen met nummers als Little Lies van Fleetwood Mac, Tonight van New Kids On The Block en Nothing's Gonna Change My Love van Glen Medeiros. Dat soort (ietwat zeikerige) muziek.
Ik kan zo nog wel even proberen wat meer te fluiten, maar dan wordt het meer een aan-een-gefloten stukje fragmenten..
Ik heb geen idee, maar ik en mijn vriendin bescheuren ons om je ingezonden stukje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef timmie_loots het volgende:
Goed dat je 'm nu wel weetquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, die van Dionne Warwick had ik in mijn hoofd. Die van Aretha is wat swingender, die van Dionne is vrij clean.
EDIT: Saillant detail is dat ik dit nummer dus zo'n 6 maanden lang zeker 3 keer in de week heb gehoord. Nadeel was dat ik de tekst nooit hoorde waardoor ik hem zelf niet op kon zoeken. [/nuttelozeinfo]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef timmie_loots het volgende:
EEUWIGE dank aan TheSilentEnigma want dat is inderdaad het nummer! (I Say A Little Prayer For You dus).
zou rob gee kunnen zijn..quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:55 schreef steve-urkel het volgende:
smells like teen spirit van nirvana.. is gecoverd door een of andere figuur op sensation black??
en daar was ook nog een vage cover van voodoo people van prodigy maar ook weer op sensation.. beat zit net iets anders in elkaar
Arno Hintjens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef satecl het volgende:
ik zoek een zanger, hij komt uit Belgie en zingt frans, en zijn naam begint met een A. meer weet ik eigenlijk niet, als ik het zie weet ik het meteen weer....
Weet iemand het misschien??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |