abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 01:04:26 #51
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_43055735
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef VivOo. het volgende:
Help, ik zoek iemand die stemmen uit een liedje kan schrijven.
ik kon hier nergens een topic over vinden maar een vriend zei dat die er toch moest zijn, maar ik zie hem dus niet.

waarom moet jij dan die stemmen eruit hebben?
nou, omdat ik een tekst heb geschreven voor de fun voor carnaval hier, ingestuurd, en nou gaan ze hem dus gewoon gebruiken, nou moeten ze die melodie hebben(waarop de tekst is geschreven) dat liedje dus.
kan iemand mij uitleggen hoe ikd at moet doen, of wie dat even voor mij kan doen, of iemand weet die dat voor mij zou willen doen??

alvast bedankt. groetjes vivOo
Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.
Als het een (enigszins) bekend nummer is, kan je ook zoeken in de bekende filesharingprogramma's op de instrumentale of karaoke-versie.
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
  maandag 30 oktober 2006 @ 02:43:29 #52
128096 VivOo.
R.I.P Ome Robbie
pi_43056835
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 01:04 schreef SlagerKorrel het volgende:

[..]

Daar zou ik toch even een nieuw topic voor openen, dit topic is bedoeld voor het vinden van titels van bestaande nummers.
Als het een (enigszins) bekend nummer is, kan je ook zoeken in de bekende filesharingprogramma's op de instrumentale of karaoke-versie.
het is het nummer van de gebroeders ko - ik heb een boot, maar helaas kunnen wij hier in huis niet downloade(iet met de telefoon ofzo? )
VivOo. Lh0ves R0b 4-Ever!!
pi_43059329
Vervelend voor je want er is gewoon een instrumental versie uit van boten anna.. die hebben de kootjes denk ik ook gebruikt ...
pi_43062084
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:31 schreef Roppenzo het volgende:
krijg dit door op mn msn..

"volgens mij een spaans nummer met trommels ala gipsy kings"
het is een nieuw nummer..
iemand ideeen?
Gipsy Kings - Volare
pi_43067330
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef timmie_loots het volgende:
Ik zoek dit nummer. Iemand?

EDIT: Ja, ik kan niet fluiten en het is weinig, sorry . Ik weet wel dat het vrij oud is.
Nog steeds niemand?
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:58:47 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_43069146
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef timmie_loots het volgende:

[..]

Nog steeds niemand?
Niet meer info? Beetje karig at the moment..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_43076692
Nou, het is een heel oubollig nummer. Het werd bij de Albert Heijn in Enkhuizen afgespeeld samen met nummers als Little Lies van Fleetwood Mac, Tonight van New Kids On The Block en Nothing's Gonna Change My Love van Glen Medeiros. Dat soort (ietwat zeikerige ) muziek.

Ik kan zo nog wel even proberen wat meer te fluiten, maar dan wordt het meer een aan-een-gefloten stukje fragmenten..

EDIT: zo beter?

[ Bericht 10% gewijzigd door timmie_loots op 30-10-2006 19:42:58 ]
  maandag 30 oktober 2006 @ 19:58:05 #58
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_43077784
ik zoek een zanger, hij komt uit Belgie en zingt frans, en zijn naam begint met een A. meer weet ik eigenlijk niet, als ik het zie weet ik het meteen weer....

Weet iemand het misschien??
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_43082835
Ik ben op zoek naar een nummer met de volgende tekst:
Will you will love me tomorrow, will you find out who I am.. blabla
of iets in die richting in ieder geval. Weet iemand welke ik bedoel? Google helpt me niet erg verder en er zijn teveel nummers die "Will you will love me tomorrow" heten om ze allemaal even te luisteren.
-
pi_43082901
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:40 schreef splendor het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met de volgende tekst:
Will you will love me tomorrow, will you find out who I am.. blabla
of iets in die richting in ieder geval. Weet iemand welke ik bedoel? Google helpt me niet erg verder en er zijn teveel nummers die "Will you will love me tomorrow" heten om ze allemaal even te luisteren.
Leah Andreone - Will You Still Love Me?

Talentloos gecoverd door ons aller Fabienne de Vries.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_43083202
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Leah Andreone - Will You Still Love Me?

Talentloos gecoverd door ons aller Fabienne de Vries.
Volgens mij is hem dat ja aan de tekst te zien. Snel even ergens vandaan toveren. Bedankt alvast, kan haast niet missen.
-
pi_43083980
Switch - A bit patchy
Hiervan zijn 12 remixen dus misschien is de jouwe erbij.
Ik vond ze met Limewire
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:14:21 #63
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_43084646
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, het is een heel oubollig nummer. Het werd bij de Albert Heijn in Enkhuizen afgespeeld samen met nummers als Little Lies van Fleetwood Mac, Tonight van New Kids On The Block en Nothing's Gonna Change My Love van Glen Medeiros. Dat soort (ietwat zeikerige ) muziek.

Ik kan zo nog wel even proberen wat meer te fluiten, maar dan wordt het meer een aan-een-gefloten stukje fragmenten..

Gezongen door een man of vrouw?

Ik kom door je fluiten niet verder dan Don't worry be happy van Bobby McFerrin
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:21:22 #64
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43085000
quote:

Ik denk aan I Say a Little Prayer for You van onder andere Dionne Warwick.

Klik
  maandag 30 oktober 2006 @ 22:55:03 #65
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_43086455
smells like teen spirit van nirvana.. is gecoverd door een of andere figuur op sensation black??

en daar was ook nog een vage cover van voodoo people van prodigy maar ook weer op sensation.. beat zit net iets anders in elkaar
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:30:39 #66
96599 SlagerKorrel
wat doe je daar?
pi_43087965
quote:

Ik heb geen idee, maar ik en mijn vriendin bescheuren ons om je ingezonden stukje.
Dat kuchje, heel goed!
ik snij wat lapjes vlees en ik maak leverworstjes klaar
pi_43088185
Ghehe, dankje, fluiten ging niet helemaal, en was toch al aan het opnemen

EEUWIGE dank aan TheSilentEnigma want dat is inderdaad het nummer! (I Say A Little Prayer For You dus).

EDIT: Nu weet ik dus ook eindelijk wat dat eerste zinnetje is; "I say a little prayer for youuuuuu"
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:37:00 #68
154446 steve-urkel
Did I Do That??
pi_43088215
forever, forever.. you'll stay in my heart...

dat is een stukje van dat nummer met de kuch..

===

het is trouwens say a little prayer.. van aretha franklin
pi_43088472
Nou, die van Dionne Warwick had ik in mijn hoofd. Die van Aretha is wat swingender, die van Dionne is vrij clean.

EDIT: Saillant detail is dat ik dit nummer dus zo'n 6 maanden lang zeker 3 keer in de week heb gehoord. Nadeel was dat ik de tekst nooit hoorde waardoor ik hem zelf niet op kon zoeken. [/nuttelozeinfo]
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:45:42 #70
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_43088555
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef timmie_loots het volgende:
Nou, die van Dionne Warwick had ik in mijn hoofd. Die van Aretha is wat swingender, die van Dionne is vrij clean.

EDIT: Saillant detail is dat ik dit nummer dus zo'n 6 maanden lang zeker 3 keer in de week heb gehoord. Nadeel was dat ik de tekst nooit hoorde waardoor ik hem zelf niet op kon zoeken. [/nuttelozeinfo]
Goed dat je 'm nu wel weet
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:47:11 #71
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_43088624
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef timmie_loots het volgende:

EEUWIGE dank aan TheSilentEnigma want dat is inderdaad het nummer! (I Say A Little Prayer For You dus).
Graag gedaan!
pi_43092239
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:55 schreef steve-urkel het volgende:
smells like teen spirit van nirvana.. is gecoverd door een of andere figuur op sensation black??

en daar was ook nog een vage cover van voodoo people van prodigy maar ook weer op sensation.. beat zit net iets anders in elkaar
zou rob gee kunnen zijn..

2e is volgens mij de pendulum remix van voodoo p.
pi_43093775
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef satecl het volgende:
ik zoek een zanger, hij komt uit Belgie en zingt frans, en zijn naam begint met een A. meer weet ik eigenlijk niet, als ik het zie weet ik het meteen weer....

Weet iemand het misschien??
Arno Hintjens.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_43093932
dubbel post

[ Bericht 96% gewijzigd door latislos op 31-10-2006 09:42:28 ]
pi_43093953
Ik kwam op een site over halloween (wilde even de oorsprong weten). Het was een karige site met een midi achtergrond muziekje. Omdat ik de halloween films lang geleden heb gezien, vroeg ik me af of dat deuntje op die site, de main theme van de films is...
hier de link naar het midi'tje.
http://users.pandora.be/HappyHalloween/muziek/MOn.mid

zo niet, wat is het dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')