quote:
Dag Jappiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
Ik ben er zelf ook vandoor peeps... trust voor later![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
![]()
Chaos en anarchie, komen jullie in BB spelen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Day het volgende:
Zelfs hier is het stil
Doeiquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
![]()
De choleraquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:34 schreef Jappie het volgende:
![]()
ik ga niiet weg...me lieve jappie verlaat ons,,,,quote:
Rot op uit MIJN draadje!!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ga niiet weg...me lieve jappie verlaat ons,,,,![]()
Heb er hier nog een paar op de plank liggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kwestie van 8 accounts aanmaken dus...
Gaan jullie voor de krultang?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hoi !![]()
Ja, het is een competitie met hersenkrakers. Je krijgt vragen, en de antwoorden zijn te vinden op internet.
Zo is er bijv een vraag over een nederlandse veteraan uit de eerste wereldoorlog die daar voor het duitse leger vocht, en in de tweede wereldoorlog voor het britse leger.
Vraag is : Hoe heette zijn vrouw ?
En dan is dit nog een gemakkelijke.....![]()
In de buurt? Nieuw Zeeland red je binnen de 27 uurquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
30 uur..... Moet wel in de buurt van Nieuw Zeeland zijn ja.![]()
ROT OP NAAR http://www.puzzelforum.com/quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
In de buurt? Nieuw Zeeland red je binnen de 27 uur![]()
Ben er zelf 2x geweest, mijn vrouw al 4x en mijn schoonouders 9x (!!) en behalve met een flinke vertraging ben je er met 27 uur!
We hebben familie (van mijn vrouw) op het Zuidereiland (Christchurch)
Denk dat de oplossing in de regel:
Het huisje bleek met wat andere in een rijtje te staan, enkele tientallen meters van het zeewater. De eigenaar was een boer aan de overkant van de weg. Over het water keken we uit op een eiland, dat soms grotendeels in de mist was gehuld. Het eiland lag met de lange kant naar ons toe en strekte zich naar links en rechts gezien ongeveer even ver uit. Via een nabijgelegen brug kon je naar dat eiland fietsen
Er is geen brug van het Zuiderlijke naar het Noordelijke eiland![]()
Ik ga de komende tijd ook is zoeken, nu wil ik het weten ook![]()
Niet alleen de baas maar ook helemaal alleen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:03 schreef Ice_rulez het volgende:
En nu allemaal opzouten, IK ben hier de baas!!!!
Heb nog zat om op te replyenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet alleen de baas maar ook helemaal alleen.
Hehe, zou eens tijd worden!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja, ik kom wel ff op skype, Day is toch even in ontkenning![]()
Ook van jou!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 gevoel voor jou :![]()
Ice_rulez:![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:10 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Kom jij maar effe onder me buro zitten!!!![]()
Vandaag doen we aardig tegen Limburgers, morgen kan de Maas weer overstromen!!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
omdat je net iets onaardigs zei![]()
Maar zal over mijn steen strijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das dan een uur extra aardig doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Vandaag doen we aardig tegen Limburgers, morgen kan de Maas weer overstromen!!!
vind je ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:16 schreef Day het volgende:
Gezellig sfeertje hier!
Mooi de bediening is er ook, doe mij maar een bruine rum met cola-light lemon!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:16 schreef Day het volgende:
Gezellig sfeertje hier!
Day, een headset kost op de markt maar 4-5 euro, hoor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:16 schreef Day het volgende:
Gezellig sfeertje hier!
quote:
He Ice, KEUKEN!!!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:17 schreef Ice_rulez het volgende:
Mooi de bediening is er ook, doe mij maar een bruine rum met cola-light lemon!!!
Een headset is zooooooooooo 2005.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:17 schreef chas het volgende:
[..]
Day, een headset kost op de markt maar 4-5 euro, hoor!
![]()
LOLquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:20 schreef Day het volgende:
Een headset is zooooooooooo 2005.
Heb je ook draadloze eigenlijk?
hoi bongquote:
Ik was druk aan het streamen en de SC gaat zo hard dat ik meestal niet terugleesquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:28 schreef chas het volgende:
[..]
Als je terug leest zie je het vanzelf, toch?!
Hehehehe
ROT OP NAAR: [BB6] Streamverslagen van zondag 29 oktober 2006quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was druk aan het streamen en de SC gaat zo hard dat ik meestal niet teruglees![]()
kan altijd beter hequote:
hij zei oortjesquote:
Hier alles primaquote:
Bommiequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!![]()
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazettenenhetduseenwaanzinnigelijstvankarakterszonderspatieworenhetforumhetdusnietkanafbrekenenzodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenikvandaagechtnietvanplanhoorschat!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je verneuckt de layout zo adhd-er
luiestinkslons.nlquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:44 schreef Joohanna het volgende:
G'dag! Ben een beetje niet zo veel aanwezig in verband met net aangeschafte sims2!
lekker irriquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazettenenhetduseenwaanzinnigelijstvankarakterszonderspatieworenhetforumhetdusnietkanafbrekenenzodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenikvandaagechtnietvanplanhoorschat!
Is een leuk spel jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:44 schreef Joohanna het volgende:
G'dag! Ben een beetje niet zo veel aanwezig in verband met net aangeschafte sims2!
Lui? LUI?quote:
Haalt hem dan niet aan mummy!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je verneuckt de layout zo adhd-er
Hey Joodhanna, wat heb je aan vandaag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lui? LUI?
Moet 67 keer per dag de plee schoonmaken omdat die hele k*Tfamilie constant de griep heeft!
Echt heel erg. Van de drie computers hier trekt maar 1 het spel dus we zijn elkaar constant aan het wegslaan achter de goed functionerende PC!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is een leuk spel jaEn erg verslavend
Zijn mijn gebeden toch gehoord!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lui? LUI?
Moet 67 keer per dag de plee schoonmaken omdat die hele k*Tfamilie constant de griep heeft!
doe eens lief jijquote:
Gooi die zooi nou eens weg, KOOP iets goeds!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Echt heel erg. Van de drie computers hier trekt maar 1 het spel dus we zijn elkaar constant aan het wegslaan achter de goed functionerende PC!
Niet normaal he, zoals die gast doetquote:
Ja de systeemeisen zijn vrij hoog, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Echt heel erg. Van de drie computers hier trekt maar 1 het spel dus we zijn elkaar constant aan het wegslaan achter de goed functionerende PC!
Misschien moet je eens beter schoonmaken in je huis i.p.v. achter je pc te gaan zitten!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Joohanna het volgende:
Lui? LUI?
Een strak rood-wit trainingspakje. Maar verheug je maar niet teveel, ik zie aan mijn streepie dat ik zo ff moet douchen en ook m'n energiebalkje is aardig in de min gezakt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hey Joodhanna, wat heb je aan vandaag?![]()
Ik ben vandaag aardig voor Limburgers!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet normaal he, zoals die gast doet
Ga je dan eerst maar wassen SLONS!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een strak rood-wit trainingspakje. Maar verheug je maar niet teveel, ik zie aan mijn streepie dat ik zo ff moet douchen en ook m'n energiebalkje is aardig in de min gezakt.
FuckerTquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazettenenhetduseenwaanzinnigelijstvankarakterszonderspatieworenhetforumhetdusnietkanafbrekenenzodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenikvandaagechtnietvanplanhoorschat!
Ach, welk pakje zit joe niet strak?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een strak rood-wit trainingspakje. Maar verheug je maar niet teveel, ik zie aan mijn streepie dat ik zo ff moet douchen en ook m'n energiebalkje is aardig in de min gezakt.
Ja laten we net als met de dieren een limbodag in het leven roepen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:51 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aardig voor Limburgers!!!
DUH!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn mijn gebeden toch gehoord!![]()
Jij vroeg erom!quote:
Leer KOKEN!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn mijn gebeden toch gehoord!![]()
We hebben net de motherlode ontdekt dus er loopt nu lekker een schoonmaakster rondquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef chas het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beter schoonmaken in je huis i.p.v. achter je pc te gaan zitten!!
ja gek he met zo'n voorbeeld als jijquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet normaal he, zoals die gast doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |