Lui? LUI?quote:
Haalt hem dan niet aan mummy!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je verneuckt de layout zo adhd-er
Hey Joodhanna, wat heb je aan vandaag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lui? LUI?
Moet 67 keer per dag de plee schoonmaken omdat die hele k*Tfamilie constant de griep heeft!
Echt heel erg. Van de drie computers hier trekt maar 1 het spel dus we zijn elkaar constant aan het wegslaan achter de goed functionerende PC!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is een leuk spel jaEn erg verslavend
Zijn mijn gebeden toch gehoord!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Lui? LUI?
Moet 67 keer per dag de plee schoonmaken omdat die hele k*Tfamilie constant de griep heeft!
doe eens lief jijquote:
Gooi die zooi nou eens weg, KOOP iets goeds!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Echt heel erg. Van de drie computers hier trekt maar 1 het spel dus we zijn elkaar constant aan het wegslaan achter de goed functionerende PC!
Niet normaal he, zoals die gast doetquote:
Ja de systeemeisen zijn vrij hoog, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Echt heel erg. Van de drie computers hier trekt maar 1 het spel dus we zijn elkaar constant aan het wegslaan achter de goed functionerende PC!
Misschien moet je eens beter schoonmaken in je huis i.p.v. achter je pc te gaan zitten!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef Joohanna het volgende:
Lui? LUI?
Een strak rood-wit trainingspakje. Maar verheug je maar niet teveel, ik zie aan mijn streepie dat ik zo ff moet douchen en ook m'n energiebalkje is aardig in de min gezakt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hey Joodhanna, wat heb je aan vandaag?![]()
Ik ben vandaag aardig voor Limburgers!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet normaal he, zoals die gast doet
Ga je dan eerst maar wassen SLONS!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een strak rood-wit trainingspakje. Maar verheug je maar niet teveel, ik zie aan mijn streepie dat ik zo ff moet douchen en ook m'n energiebalkje is aardig in de min gezakt.
FuckerTquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazettenenhetduseenwaanzinnigelijstvankarakterszonderspatieworenhetforumhetdusnietkanafbrekenenzodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenikvandaagechtnietvanplanhoorschat!
Ach, welk pakje zit joe niet strak?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Een strak rood-wit trainingspakje. Maar verheug je maar niet teveel, ik zie aan mijn streepie dat ik zo ff moet douchen en ook m'n energiebalkje is aardig in de min gezakt.
Ja laten we net als met de dieren een limbodag in het leven roepen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:51 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aardig voor Limburgers!!!
DUH!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn mijn gebeden toch gehoord!![]()
Jij vroeg erom!quote:
Leer KOKEN!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn mijn gebeden toch gehoord!![]()
We hebben net de motherlode ontdekt dus er loopt nu lekker een schoonmaakster rondquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef chas het volgende:
[..]
Misschien moet je eens beter schoonmaken in je huis i.p.v. achter je pc te gaan zitten!!
ja gek he met zo'n voorbeeld als jijquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet normaal he, zoals die gast doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |