LOLquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:20 schreef Day het volgende:
Een headset is zooooooooooo 2005.
Heb je ook draadloze eigenlijk?
hoi bongquote:
Ik was druk aan het streamen en de SC gaat zo hard dat ik meestal niet terugleesquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:28 schreef chas het volgende:
[..]
Als je terug leest zie je het vanzelf, toch?!
Hehehehe
ROT OP NAAR: [BB6] Streamverslagen van zondag 29 oktober 2006quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was druk aan het streamen en de SC gaat zo hard dat ik meestal niet teruglees![]()
kan altijd beter hequote:
hij zei oortjesquote:
Hier alles primaquote:
Bommiequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!![]()
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef Gladys het volgende:
[..]
HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef versabommie het volgende:
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazettenenhetduseenwaanzinnigelijstvankarakterszonderspatieworenhetforumhetdusnietkanafbrekenenzodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenikvandaagechtnietvanplanhoorschat!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Je verneuckt de layout zo adhd-er
luiestinkslons.nlquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:44 schreef Joohanna het volgende:
G'dag! Ben een beetje niet zo veel aanwezig in verband met net aangeschafte sims2!
lekker irriquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazettenenhetduseenwaanzinnigelijstvankarakterszonderspatieworenhetforumhetdusnietkanafbrekenenzodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenikvandaagechtnietvanplanhoorschat!
Is een leuk spel jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:44 schreef Joohanna het volgende:
G'dag! Ben een beetje niet zo veel aanwezig in verband met net aangeschafte sims2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |