oé zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:33 schreef csmoo het volgende:
[afbeelding]
Echt een leuk meisjeen ze ziet er zeker niet verkeerd uit
Hmm, het is je vriendin geweest, maar je weet haar huisnummer niet meerquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wordt wel eventjes wachten want ik werk zaterdag pas weer (en dan komt ze vrijwel altijd voorbij gehupt).
Of ik moet haar huisnummer nog ergens heben liggen, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Zoveel speciaals zat er ook niet tussen de eerste afleveringquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Maar ff OT over deze lotus, is opzich een leuke meid, maar nou ook weer niet iets echt speciaals.
hey, ik heb dat hele xfactor nieteens gezien, behalve bij toeval lotus, dus goed als zij het beste was tussen alles wat er bij zit, dan voorspel ik een glansrijke carriere voor lotusquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoveel speciaals zat er ook niet tussen de eerste aflevering.
Nou ze was misschien niet de beste, maar gewoon wel goed en leuk enzo. En ze is 15, zie hier de formule voor een succestopic op Fok!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
hey, ik heb dat hele xfactor nieteens gezien, behalve bij toeval lotus, dus goed als zij het beste was tussen alles wat er bij zit, dan voorspel ik een glansrijke carriere voor lotus
Als in lekker wijf?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
En voor haar leeftijd ziet ze er zeker goed uit.
Ik maak altijd onderscheid tussen knap en lekker.. knap zeg ik als iemand feitelijk gewoon een mooi en schoon uiterlijk heeft maar ik er verder niks mee heb en lekker als ik me er fysiek tot aangetrokken voel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als in lekker wijf?
Dat vind ik haar sowieso niet, imo is ze nog echt kind dat er schattig uitziet.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind niet dat je haar 13 in een dozijn kan noemen, ik vind dat ze een leuke uitstraling heeft, en echt niet een standaard 15-jaar uitstraling. En voor haar leeftijd ziet ze er zeker goed uit. Maar belangrijkste is natuurlijk het zingen en daarin was ze idd iig de beste van die aflevering.. dus dat ze nu populair is is niet meer dan redelijk maar ze kan dus nog overschaduwd worden door anderen die nog moeten komen.
En gezeur over dat ze niet zou kunnen entertainen... dat kunnen ze haar leren, dat is de hele bedoeling toch. Heeft verder niets met leeftijd te maken, genoeg 'childstars' die dat kunnen.
Waarom doet Lisa Nova niet mee?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik maak altijd onderscheid tussen knap en lekker.. knap zeg ik als iemand feitelijk gewoon een mooi en schoon uiterlijk heeft maar ik er verder niks mee heb en lekker als ik me er fysiek tot aangetrokken voel.
Gewoon knap dus, maar goed bij programma's als x-factor zullen vooral de tieners gaan stemmen en die vallen eerder op dat soort meiden dan 'dames' van 20+
Je snapt 'm niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had ze zich toch echt wel Elise genoemd....
Lotus Metaal klinkt wel heel erg... ja...
inderdaad..quote:
Daar gebruik ik dan weer Photoshop voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor de Camtasiërs, hoe verklein ik hem naar 60*60?
We hebben een PM systeemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor de Camtasiërs, hoe verklein ik hem naar 60*60?
Nog een laatste vraag, hij is 304kb, en nuquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dan weer Photoshop voor.
Al geoptimized?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog een laatste vraag, hij is 304kb, en nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |