quote:
Iddquote:
Ja, maar ik kreeg de tip dat er een x-factor forumdeel was. Dus ik zet hem hier ook ff neer. Ze is ook zooo lief!quote:
Ik vond Lotus leukerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Oh je bent de zelfde
Maare, deze meisje zijn ook sexy
rot op, dwaas.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:29 schreef veldmuis het volgende:
HAHAHA PEDO
Het had je dochter kunnen zijn, vuilakquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
rot op, dwaas.
Het is gewoon een schattig meisje
22 knaap. Het blijft een schattig meisje. Dat jij zogenaamd alleen maar meisjes/vrouwen van je eigen leeftijd er leuk/schattig uit vind zien is niet mijn probleem. Ik ben gewoon een gezonde jongeman.quote:
Ja, als ik op mijn 6e een chickie had geneukt ofzoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het had je dochter kunnen zijn, vuilak!
mag ik eens vragen !?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het had je dochter kunnen zijn, vuilak!
Daar voel je niks van.quote:
Nee, ik ben een schipper. Die drijven ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:46 schreef Pearly het volgende:
[..]
mag ik eens vragen !?
Je ben vertegenwoordiger van beroep?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik ben een schipper. Die drijven ook.
quote:
quote:
Alles audities staan al online als het goed is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:39 schreef Fir3fly het volgende:
Nope. Haar auditie staat ook nog niet op de site.
Het is dus niet goed. Je kunt het zelf checken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Alles audities staan al online als het goed is.
Alle audities online te zien, gratis!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is dus niet goed. Je kunt het zelf checken.
zonde...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Martijntj het volgende:
Da's het stomme. Ze staat onder Lotus helemaal niet in deelnemerslijst op die site. Zoek maar eens op % als voornaam, dan zie je hele lijst.
Ik val op wat oudere meisjes dan jou blijkbaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo leuk als Lotus![]()
heeft niks met leeftijd temaken hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik val op wat oudere meisjes dan jou blijkbaar![]()
en ik, en ik?????????????????quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo leuk als Lotus![]()
Zijn nog niet te vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:20 schreef znarch het volgende:
Post eens een foto dan !
En die gaan ook door de Rode Zee. En de Dode Zee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik ben een schipper. Die drijven ook.
Die ziet er ook echt 15-jaar uitquote:
Dat verklaart het een en anderquote:
Fatimaquote:
Mijn schoonpa heeft een S60 T5 gekocht vandaagquote:
Doe eens op IRC of zulks sturen.quote:
Op de sitequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Leuk meisje, het filmpje is nog niet te zien?
Er zijn GEEN voornamen gevonden waarin Lotus voorkomt.quote:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)eo/auditie_lotus.xmlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er zijn GEEN voornamen gevonden waarin Lotus voorkomt.
Gast, jij bent van 83. Dat maakt jou 23 (of dat moet je nog worden, maar kans is groot dat je 23 bent).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer komt ronde 2 op tv? ik wil haar weer zien...
Dat maak ik zelf wel uit, ik vind het triest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel je niet zo aan zeg.
Scanmannn?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:10 schreef tijntjethf het volgende:
zijn er al foto's van haar tieten?
Alles op z'n tijd ja, laat haar ze eerst zelf zien, voordat anderen ermee aan de haal gaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:10 schreef tijntjethf het volgende:
zijn er al foto's van haar tieten?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd ja, laat haar eerst ze eerst zelf zien, voordat anderen ermee aan de haal gaan.
En het belangrijkste, ze heeft het telefoonnummer van Fatima Moreira de meloquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ze heeft een leuke uitstraling, beetje Ilse de Lange meets brunette.. en dat op haar 15de al.
Die vind ik niet zo mooi..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
En het belangrijkste, ze heeft het telefoonnummer van Fatima Moreira de melo![]()
Ze is ook nog eens net 1 maand 15 volgens haar ma.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Gast, jij bent van 83. Dat maakt jou 23 (of dat moet je nog worden, maar kans is groot dat je 23 bent).
Zij is 15. Zij is geboren in 1991. Dat is bijna 10 jaar nadat jij dat werd.
Ben je al lid van de PNVD?
Hmm nee, ik vind van nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Aventura het volgende:
Ze lijkt op Kirsten Dunst, zelfs die hoektandjes komen overeen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg nou de tietuh! als 2 druppels waterquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Aventura het volgende:
Ze lijkt op Kirsten Dunst, zelfs die hoektandjes komen overeen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus he waar maak je je druk omquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Gast, jij bent van 83. Dat maakt jou 23 (of dat moet je nog worden, maar kans is groot dat je 23 bent).
Ja, dat komt nog wel bij haar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:48 schreef Eliminator20 het volgende:
Krijg nou de tietuh!
Wat nou.. BB heeft toch ook een tietentopic (inderdaad van Scanmannn ja..quote:
je bent jaloers...! :pquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:07 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, iemand zegt "mooie meid" en we hebben het al over relaties ermee.
Wat kunnen mensen altijd heerlijk overdrijven.
Je ondertitel: Najib?quote:
Ja, kijk maar naar de combinatie tussen sig en ondertitelquote:
Hehe, nu zie ik het ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, kijk maar naar de combinatie tussen sig en ondertitel!
Doe eens normaal man dwaas. Ik kan het toch gewoon een schattig meidje vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Precies. Idiote relgast. Echt zo'n kerel die overal wel iets op te zeiken heeft. Ik ben gewoon een normale jongen, en vind dat het niet meer dan gezond dat zo'n meisje mij opvalt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jezus he waar maak je je druk om
Als ik haar gewoon een mooi/lief meisje vind zeg ik toch niets verkeerds. Dat zou je ook tegen een meisje van 3 kunnen zeggen
Dat je zoveel moeite doet om dit verhaal te typen. Het gaat ook nergens over.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:05 schreef Luccide het volgende:
8 jaar verschil is echt niet zo'n probleem lijkt me! maar dan wel in 21 en 29 of --->25-33 enzovoort, niet 15-23![]()
De tijd voor serieuze relaties lijkt me zoiets toch voor na je 21e of nog wat ouder. Alles ervoor zijn kalver liefdes, of voor de ongeletterden die al op een 18e geloven dat ze een volwassen man/vrouw van de wereld zijn en alles over de lifde weten. En serieus verliefd zijn op iemand HA HA HA![]()
Goed, moraal niet te veel dromen over 15e jarige meisjes want die moet je lekker laten spelen met de barby poppen, en laten verliefd worden op hun kinderachtige schoolgenootjes. En dus niet 1st heel veel valse aandacht geven om ze daarna maar eens het bed in te praten/duwen ........
and that is all i have to say about that![]()
Ik weet het maar al te goedquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Pearly:
[afbeelding] is om te quoten.
[afbeelding] is om te editten.
Stiekem krijg je het warmvan d'rquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies. Idiote relgast. Echt zo'n kerel die overal wel iets op te zeiken heeft. Ik ben gewoon een normale jongen, en vind dat het niet meer dan gezond dat zo'n meisje mij opvalt.
En nee, verder helemaal niks![]()
Je mag hem hebben. Maar ik hou wel het copyrightquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind, als TS, dat ik recht heb op het gebruik van je geweldige userplaatje!
HULDE!![]()
Ze zong, buiten dat ze even haperde in het midden, écht wel mooi hoor!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:48 schreef PeRi het volgende:
Ze deed het best okay. Maar "echt" mooi vond ik wel meevallen hoor HenkJan..
Ze had misschien een nummer moeten kiezen zonder hoge uithaalquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ze zong, buiten dat ze even haperde in het midden, écht wel mooi hoor!!![]()
Dat nummer wat ze deed, is echt moeilijk! Haar kwaliteit kwam er we ldirect uit vond ik. Van wie is het ook alweer?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze had misschien een nummer moeten kiezen zonder hoge uithaal.
Je mag me ook gewoon aanspreken hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef csmoo het volgende:
Sommige mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |